بهترین بروکر فارکس

ساخت وبلاگ

Types of Assets Asset Classification Examples

ارزش گذاری یک شرکت یا تهیه صورتهای مالی آن نیاز به درک خوبی از دارایی و طبقه بندی آنها دارد. روش های مختلفی برای طبقه بندی دارایی ها وجود دارد ، اما در هنگام تهیه ترازنامه سه معیار اصلی وجود دارد: نقدینگی ، ملموس بودن و استفاده. از آنجا که برای هر طبقه بندی دو دسته وجود دارد ، شش نوع دارایی وجود دارد که هنگام تهیه صورتهای مالی خود باید در نظر بگیرید.

در این مقاله ، با توجه به سه معیار اصلی ، در مورد دارایی ها و طبقه بندی آنها خواهید آموخت. شما همچنین در مورد شش دسته دارایی ، با نمونه هایی از دارایی های موجود در هر گروه ، می آموزید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صورتهای مالی یا ارزیابی شرکت ، این مقالات را در زیر بررسی کنید:

بخش هایی از برگه های Google خود را به اشتراک بگذارید ، تغییرات را بررسی کنید ، بررسی کنید و تغییرات را تأیید کنید و داده های مختلف را از منابع مختلف همگام کنید - همه در عرض چند ثانیه.

دارایی ها چیست؟و چگونه دارایی ها طبقه بندی می شوند؟

دارایی منبعی است که متعلق به یک فرد ، شرکت یا نهادی است که انتظار می رود ارزش پولی داشته باشد. دارایی ها را می توان با توجه به معیارهای بسیاری طبقه بندی کرد ، اما نقدینگی ، ملموس بودن و استفاده آنها سه طبقه بندی رایج است.

نقدینگی دارایی ها به این امر اشاره دارد که چقدر سریع می توانند به پول نقد تبدیل شوند. این یک جنبه مهم است و بخش اصلی دارایی های موجود در ترازنامه را تشکیل می دهد: فعلی در مقابل غیر جاری. ملموس بودن به این امر اشاره دارد که آیا دارایی ها حضور فیزیکی دارند یا خیر. به عنوان مثال ، یک کامپیوتر یک دارایی ملموس است ، اما نرم افزاری که اجرا می کند نیست. سرانجام ، دارایی ها را می توان با توجه به استفاده یا هدف آنها طبقه بندی کرد: عملیاتی در مقابل غیر عملیاتی.

تجزیه و تحلیل صورتهای مالی بخش مهمی از فرآیندهای تصمیم گیری هر شرکت است. در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد.

انواع دارایی

با توجه به سه طبقه بندی دارایی های شرح داده شده در بخش قبلی ، شش نوع دارایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. در زیر ، شما توضیحات و نمونه هایی از هر یک دارید.

دارایی های فعلی

دارایی های فعلی به عنوان دارایی های مایع نیز شناخته می شوند. به عبارت دیگر ، آنها دارایی هستند که در کمتر از یک سال می توانند به پول نقد یا معادل نقدی تبدیل شوند. دارایی های فعلی ابتدا در ترازنامه ذکر شده است و ارزش آنها نسبت نقدینگی شرکت را تعیین می کند. مایع ترین دارایی های نقدی ، حساب های دریافتنی و اوراق بهادار قابل فروش است. هرگونه منابع و همچنین کالاها یا محصولات نیز دارایی های نقدی در نظر گرفته می شود ، اما تبدیل آنها به پول نقد می تواند طولانی تر شود.

دارایی های غیر جاری

دارایی های غیر جاری همچنین به عنوان دارایی های ثابت یا بلند مدت شناخته می شوند که در زیر دارایی های فعلی در ترازنامه قرار دارند. بر خلاف دارایی های فعلی ، این موارد در کمتر از یک سال به پول نقد تبدیل نمی شوند. هزینه دارایی های غیر جاری معمولاً بر زندگی مفید دارایی تقسیم می شود ، نه فقط تاریخ خرید. بسته به نوع آن ، استهلاک ، استهلاک یا کاهش مصرف اعمال می شود. ساختمانها ، زمین ، وسایل نقلیه ، ماشین آلات و تجهیزات.

دارایی های ملموس

دارایی های ملموس آنهایی هستند که حضور فیزیکی دارند. به عبارت دیگر ، می توانید آنها را ببینید و لمس کنید. دارایی های موجود در ترازنامه برای اولین بار به عنوان جریان فعلی یا غیر جریان طبقه بندی می شوند ، اما با ملموس بودن آنها نیز طبقه بندی می شوند. به عنوان مثال ، پول نقد و موجودی هم دارایی های فعلی و هم ملموس هستند. تجهیزات ، ساختمانها ، ماشین آلات و تجهیزات نیز به عنوان دارایی ملموس طبقه بندی می شوند. بر خلاف دارایی های نامشهود ، دارایی های ملموس هزینه های مربوط به ذخیره سازی ، نگهداری و توزیع را مرتبط دارند.

دارایی های نامشهود

دارایی های نامشهود آنهایی هستند که حضور فیزیکی ندارند. بر خلاف دارایی های ملموس ، آنها را نمی توان دید یا لمس کرد و ارزش آنها معمولاً توسط شرکت تعیین می شود. ارزش دارایی های نامشهود به اندازه پایدار نیست ، اما مدیریت و ذخیره آنها آسان تر است و انتقال مالکیت نیازی به حمل و نقل ندارد. برخی از دارایی های نامشهود مشترک شامل مالکیت معنوی ، ثبت اختراعات ، حق چاپ و حسن نیت است.

نحوه محاسبه ارزیابی یک شرکت

روش های مختلفی برای محاسبه ارزیابی یک شرکت وجود دارد. در اینجا یک مرور کلی از متداول ترین روش ها برای تعیین ارزیابی یک شرکت ارائه شده است.

How to Calculate the Valuation of a Company

دارایی های عملیاتی

دارایی های عملیاتی به مواردی که برای عملیات روزانه شرکت لازم است اشاره دارد و تأثیر مستقیمی در تولید درآمد دارد. اینها می تواند شامل دارایی های فعلی و غیر جاری و همچنین دارایی های ملموس و نامشهود باشد. این دارایی ها به طور مستقیم بر سودآوری شرکت تأثیر می گذارد و برای محاسبه معیارهای مهم مالی مانند دارایی های عملیاتی خالص یا نرخ گردش دارایی استفاده می شود. برخی از دارایی های عملیاتی مشترک عبارتند از: نقدی ، ساختمانها ، ماشین آلات ، حق ثبت اختراع و کپی رایت.

دارایی های غیر عملیاتی

دارایی های غیر عملیاتی نیز به عنوان دارایی های اضافی شناخته می شوند. در حالی که لزوماً برای عملیات روزانه مورد نیاز نیستند ، اما هنوز هم می توانند برای شرکت درآمد ایجاد کنند. به عنوان مثال ، شرکت شما ممکن است زمینی را که قصد دارد در آینده از آن استفاده کند خریداری کند. این زمین خالی هنوز بخشی از عملکرد شرکت نیست ، اما مطمئناً دارای ارزش و پتانسیل تولید درآمد برای شرکت است. دارایی های غیر عملیاتی می توانند شامل اوراق بهادار قابل فروش ، سرمایه گذاری های کوتاه مدت ، درآمد بهره در سپرده های ثابت و زمین های خالی یا ساختمانها باشند.

نمونه هایی از دارایی ها و انواع آنها

لیست زیر شامل نمونه هایی از دارایی ها در شش دسته شرح داده شده در بخش قبلی است.

  • دارایی های فعلی: پول نقد ، اوراق بهادار قابل فروش ، حساب های دریافتنی ، لوازم ، کالاها و محصولات.
  • دارایی های غیر جریان: ساختمانها ، زمین ، وسایل نقلیه ، ماشین آلات و تجهیزات.
  • دارایی های ملموس: پول نقد ، موجودی ، لوازم ، ساختمانها ، ماشین آلات و تجهیزات.
  • دارایی های نامشهود: مالکیت معنوی ، حق ثبت اختراع ، کپی رایت و حسن نیت.
  • دارایی های عملیاتی: پول نقد ، ساختمانها ، ماشین آلات ، ثبت اختراعات و حق چاپ.
  • دارایی های غیر عامل: اوراق بهادار قابل فروش ، سرمایه گذاری های کوتاه مدت ، درآمد بهره در سپرده های ثابت ، زمین های خالی یا ساختمانهای خالی.

چگونه می توان FP & A خود را در بالای صفحات Google خودکار کرد؟

Layer یک افزودنی است که تیم های مالی را به ابزارهایی برای افزایش کارآیی و کیفیت داده در فرآیندهای FP & A خود در بالای برگه های Google مجهز می کند. بخش هایی از برگه های Google خود را به اشتراک بگذارید ، تغییرات را بررسی کنید ، بررسی کنید و تغییرات را تأیید کنید و داده های مختلف را از منابع مختلف همگام کنید - همه در عرض چند ثانیه. ببینید چگونه کار می کند.

با استفاده از لایه ، می توانید:

  • به اشتراک گذاری و همکاری: جمع آوری و اعتبار سنجی داده های خود را از طریق کنترل کاربر خودکار کنید.
  • AUTOMATE & SPAIR: برنامه ریزی تکراری داده ها و وظایف توزیع را برنامه ریزی کنید.
  • ادغام و همگام سازی: به پشته فنی خود متصل شوید و تمام داده های خود را در یک مکان همگام سازی کنید.
  • تجسم و گزارش: گزارش ها را با داده های زمان واقعی و تصمیمات عملی تولید و به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد زمان محدود: امروزه افزودنی Sheets Layer Google را نصب کنید و به تمام ویژگی های پرداخت شده دسترسی رایگان داشته باشید ، بنابراین می توانید مدیریت ، خودکار سازی و مقیاس بندی FP & A را در بالای برگه های Google شروع کنید!

نتیجه

همانطور که دیدید ، طبقه بندی دقیق دارایی برای افراد ، شرکت ها و موسسات مهم است. طبقه بندی دقیق و ارزیابی دارایی ها برای شرکت ها و موسسات بسیار مهم است ، زیرا شما باید آنها را در صورتهای مالی ، مانند ترازنامه ، برای طلبکاران ، سرمایه گذاران و سهامداران گزارش دهید.

اکنون سه معیار اصلی که برای طبقه بندی دارایی ها در صورتهای مالی و شش نوع دارایی حاصل از آن استفاده می شود ، می دانید. شما توضیحات و نمونه هایی از شش نوع دارید ، بنابراین می توانید هنگام تهیه صورتهای مالی خود ، دارایی های خود را به طور دقیق طبقه بندی کنید. علاوه بر این ، می توانید از این اطلاعات برای درک بهتر ترازنامه شرکت های دیگر استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صورتهای مالی و روشهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل آنها ، نگاهی بیندازید:

بخش هایی از برگه های Google خود را به اشتراک بگذارید ، تغییرات را بررسی کنید ، بررسی کنید و تغییرات را تأیید کنید و داده های مختلف را از منابع مختلف همگام کنید - همه در عرض چند ثانیه.

هادی اشتیاق به فناوری ، بازاریابی و صفحات گسترده دارد. وی علاوه بر مدرک علوم کامپیوتر ، تجربه گسترده ای در توسعه ، راه اندازی و مقیاس گذاری فرآیندهای بازاریابی محتوا در استارتاپ های SaaS دارد.

در ابتدا 23 نوامبر 2022 منتشر شد

پست های مرتبط

پیشنهاد زمان محدود!

قبل از 15 ژانویه ، افزودنی لایه های Google Sheets را نصب کنید و به همه ویژگی های پرداخت شده دسترسی رایگان داشته باشید.< SPAN> شما اکنون سه معیار اصلی استفاده شده برای طبقه بندی دارایی ها در صورتهای مالی و شش نوع دارایی حاصل را می دانید. شما توضیحات و نمونه هایی از شش نوع دارید ، بنابراین می توانید هنگام تهیه صورتهای مالی خود ، دارایی های خود را به طور دقیق طبقه بندی کنید. علاوه بر این ، می توانید از این اطلاعات برای درک بهتر ترازنامه شرکت های دیگر استفاده کنید.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 398 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 13:03

aximtrade broker

عادت معامله گران موفق فارکس همان چیزی است که باعث موفقیت آنها می شود. نگرش روزانه و تصمیمات معاملاتی در واقع همان چیزی است که موفقیت یک سرمایه گذاری را هدایت می کند. این همه چیز در مورد آنچه شما می دانید نیست ، در مورد نحوه اجرای شما است. نحوه انعکاس دانش شما در نگرش تجارت شما همان چیزی است که شما را به یک معامله گر موفق تبدیل می کند. به یاد داشته باشید که شما توانایی کنترل رفتار خود را دارید ، حتی اگر نتوانید بازار را کنترل کنید. به همین دلیل عمل مانند معامله گران موفق می تواند به شما کمک کند تا یکی شوید.

عادت های برتر معامله گر موفق فارکس

1. تجارت بدون احساسات

از آنجا که موفقیت شما در تجارت فارکس بیشتر به تصمیماتی که می گیرید بستگی دارد ، آنها باید از هرگونه احساسات یا اثرات روانی محروم شوند. به استثنای احساسات خود به شما در تصمیم گیری های تجاری عینی و تجارت با اعتماد به نفس بیشتر کمک می کند. با این حال ، این کار ساده تر از آن است که انجام شود زیرا مدیریت احساسات بیشتر اوقات امکان پذیر نیست.

هر روز می توانید تأثیر تجارت را بر اساس احساساتی مانند ترس و حرص و آز با افراد زیادی که در تاپ های بازار خریداری می کنند و در پایین بازار فروش می کنند ، مشاهده کنید. در حقیقت ، بهترین نکات مربوط به معاملات فارکس همیشه ضمن تصمیم گیری ، کنترل احساسات را کنترل می کند.

Habits of Successful Forex Traders From The Editor

2. یادگیری مداوم

یکی از رایج ترین عادت های معامله گران موفق فارکس ، کنجکاوی مداوم و آمادگی برای یادگیری است. بنابراین ، اگر می خواهید یک معامله گر موفق فارکس باشید ، باید یادگیری را ادامه دهید. به دلیل ماهیت پویا بازار فارکس ، همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد. معامله گران فارکس باید به سطح اساسی دانش بازار دست یابند.

مبتدیان می توانند در مرحله اولیه یادگیری اصول اولیه Metatrader 4 و واژه نامه فارکس را شروع کنند. شما باید درک کنید که چگونه تعاریف اصلی که معمولاً در بازار استفاده می شود و می توانید بدانید که چگونه اصطلاحات تحلیل فنی را به طور کامل درک کنید. علاوه بر این ، شما همیشه برای کشف شاخص های جدید ، استراتژی های معاملات فارکس و تکنیک هایی که می تواند به شما در تجارت بهتر کمک کند ، نیاز دارید.

برای بازرگانان فارکس ، یادگیری از معامله گران حرفه ای بسیار مؤثر است تا زمانی که به تنهایی تجارت خود را بدست آورید. کپی تجارت رویکرد دیگری است که در آن یک معامله گر می تواند معاملات را از معامله گران حرفه ای کپی کند. این رویکرد معاملاتی با هدف دنبال کردن معامله گران حرفه ای که سابقه ای دارند که دوست دارید تقلید کنید. در حالی که پیروی از سایر استراتژی های تجاری یک تاکتیک خودکار است اما هنوز هم می تواند فرصتی برای نظارت و یادگیری از استراتژی های معامله گران موفق فراهم کند.

3. تهیه یک برنامه

مهم نیست که یک معامله گر چقدر باتجربه است ، داشتن یک برنامه معاملاتی محکم یک اقدام بسیار اساسی برای موفقیت در تجارت فارکس است. تهیه برنامه ای برای خدمت به عنوان یک چارچوب راهنمایی برای دستیابی به سودآوری مداوم در تجارت بسیار مهم است. این تقریباً شبیه به نقشه راه است که شما را به اهداف تجاری خود ادامه می دهد. یک طرح باید شامل دستورالعمل های اساسی معاملات مانند سطح ورود و خروج ، اندازه موقعیت و نسبت ریسک باشد. از همه مهمتر ، شما می دانید که چگونه به برنامه خود پایبند باشید. یک برنامه خوب با رعایت قوانین آن به شما در تصمیم گیری های تجاری منطقی کمک می کند. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تهیه یک برنامه تجارت فارکس بررسی کنید.

4- اگر استراتژی شما کار می کند ، آن را تکرار کنید

استراتژی های فارکس بسته به معیارهای تحلیلی مورد نظر شما می تواند مبتنی بر تجزیه و تحلیل بازار فنی یا اساسی باشد. برای تجارت موثر به یک استراتژی قابل اعتماد نیاز دارید که در دراز مدت کار کند. ماهیت قابل تغییر بازار ممکن است خواستار تغییرات مکرر در استراتژی تجارت شما باشد. اما اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که استراتژی را به اندازه کافی مؤثر تدوین کنید ، بهتر است تا زمانی که کار کند به آن بچسبید.

5. ضررهای خود را زود کاهش دهید

از آنجا که تجارت فارکس بسیار رقابتی و پویا است ، درست است که همیشه درست باشد. وقتی بازار علیه شما پیش می رود ، سعی کنید انعطاف پذیر باشید و هرگز سرسخت باشید. نکته مهمی که شما باید تمرین کنید ، کاهش ضرر و زیان خود است. اگر نمی توانید نشانه روشنی پیدا کنید که همه چیز به دلخواه شما پیش می رود ، هرچه زودتر می توانید بیرون بیاورید و سعی کنید به جای نگه داشتن در بازندگان ، روی فرصت های سودآور بعدی تمرکز کنید.

carry trade forex strategy

6. عمل فعالانه

براساس 7 عادت استفان کاوی از افراد بسیار مؤثر ، پیش بینی بودن یک ویژگی اصلی افراد موفق است. در تجارت فارکس ، فعال بودن به معنای حمایت از موفقیت شما توسط عوامل اضافی است. این عوامل ممکن است شامل ایجاد یک روال روزانه برای تجارت کارآمدتر ، آزمایش و فیلتر کردن استراتژی های معاملاتی ، نگه داشتن یک مجله از معاملات و بررسی آن یا حتی تعیین زمان برای یادگیری تکنیک های جدید باشد.

7. استفاده از استراتژی مدیریت ریسک

تجارت موفق فارکس بیشتر به نحوه مدیریت خطرات متکی است. مدیریت ریسک خطرات احتمالی سرمایه گذاری شما را از قبل مشخص می کند ، آنها را تجزیه و تحلیل می کند و برای جلوگیری از تأثیر آنها اقدامات احتیاطی را انجام می دهد. یک استراتژی خوب مدیریت ریسک باید در نظر بگیرد که چه میزان سرمایه در هر تجارت را ریسک می کنید ، چقدر سرمایه برای تخصیص در هر تجارت ، نقاط ورود و خروج ، سطح از دست دادن ، سطح سودآوری و نسبت اهرم.

8. سازگاری با تغییرات

به عنوان یک معامله گر ، شما هر روز با تغییرات مداوم مقابله می کنید و این به شما نیاز دارد که سریع و سازگار باشید. شما باید انتظار غیر منتظره را داشته باشید. و هنگامی که این اتفاق می افتد ، شما باید مایل باشید آنچه را که برای پیشبرد پیش می رود انجام دهید ، حتی اگر این به معنای اعمال تغییر در استراتژی تجارت خود یا تغییر چیزی در مورد رویکرد شخصی خود در تجارت باشد.

Habits of Successful Forex Traders From The Editor

9. تمرکز روی چند ابزار معاملاتی

یکی از عادت های معامله گران موفق فارکس ، تمرکز فقط روی یک یا دو جفت ارز برای بیشتر معاملات خود است. تمرکز بر مطالعه رفتار قیمت جفت های خاص می تواند از حواس پرتی جلوگیری کند. همچنین میزان اطلاعات و داده های مورد نیاز برای نظارت را باریک می کند. مهمتر از همه ، آنها تشخیص می دهند که جفت های مختلف ارز دارای ویژگی های تجاری متفاوتی هستند و می توانند تاکتیک های خود را از یک جفت به دیگری تنظیم کنند.

10. با تجارت مانند یک تجارت رفتار کنید.

رفتار با تجارت مانند یک تجارت و نه سرگرمی یا یک بازی یکی دیگر از ویژگی های معامله گران موفق است. هیچ مشکلی در تجارت به عنوان سرگرمی وجود ندارد ، اما کسانی که مانند آن تجارت می کنند ، یک تجارت است ، با برنامه ها ، روال های روزانه ، برنامه ها و تعهدات موفق تر می شوند. خود نظم و انضباط در دراز مدت شما را بسیار دورتر از یک تجارت خوش شانس تا کنون خواهد کرد. به عنوان یک تجارت ، برنامه ریزی را برای طولانی مدت در نظر بگیرید. با تجارت مانند یک تجارت رفتار کنید و خوب عمل خواهید کرد.

با یک کارگزار قابل اعتماد به یک معامله گر و تجارت موفق تبدیل شوید و تجارت کنید

بهترین شرایط معاملاتی را با Aximtrade ، یک کارگزار پیشرو جهانی با اهرم برتر رقابتی در بازار تا اهرم های نامحدود کاوش کنید. هم اکنون بر اساس استراتژی تجارت ، تجربه و سرمایه خود که برای سرمایه گذاری طراحی شده است ، از بین انواع مختلف حساب Forex انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع حساب و ابزارهای مالی که می توانید تجارت را شروع کنید ، بررسی AximTrade را بررسی کنید.

AximTrade یک ارائه دهنده خدمات کارگزاری در حال رشد در بازارهای جهانی با اجرای بسیار پیشرفته MT4 و کپی کردن بستر تجاری است. یکی از مقادیر اصلی AximTrade ، فعال کردن معامله گران فارکس با استفاده از فناوری آسان ، منابع آموزشی ، تجزیه و تحلیل فنی ، انواع تبلیغات پاداش فارکس و یک محیط تجاری بسیار رقابتی با بهترین شرایط تجارت است.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 13:02

مطالعه تصادفی ، که توسط جورج لین تهیه شده است ، یک نوسان ساز است که تفاوت بین قیمت بسته بندی تجارت یک ابزار و دوره کم ، نسبت به دامنه معاملات را در یک دوره زمانی مشاهده مقایسه می کند. با کمک این مطالعه ، موقعیت نقل قول قیمت در حاشیه نوسان غالب اندازه گیری می شود.

تصادفی از دو خط تشکیل شده است ، که به عنوان خط ٪ K و خط ٪ d شناخته می شوند. این نوسان بین 0 تا 100 ٪ است. خط ٪ K از تفاوت بین قیمت بسته شدن امروز و دوره کم محاسبه می شود ، که بر اساس تفاوت بین دوره بالا (بالاترین بالا) و دوره کم (کمترین کم) تقسیم می شود. خط ٪ D یک میانگین متحرک ساده از خط ٪ K را نشان می دهد ، و در نتیجه با حساسیت کمتری نسبت به خط ٪ K واکنش نشان می دهد.

Download our free guide, Futures Trading: Technical Analysis for Beginners, today!

خواص

K. تعداد دوره های موجود در نمودار. اگر نمودار داده های روزانه را نشان می دهد ، ٪ k دوره روزها را نشان می دهد. در نمودارهای هفتگی ، دوره برای هفته ها و غیره خواهد بود. برنامه از مقدار پیش فرض 14 استفاده می کند.

D. تعداد دوره های مورد استفاده در محاسبه متوسط در حال حرکت. برنامه از پیش فرض 3 استفاده می کند.

تفسیر

دکتر جورج سی لین نویسنده مطالعه تصادفی است. فرض اساسی وی به شرح زیر است: در دوره های کاهش قیمت ، بسته شدن روزانه تمایل به جمع آوری نزدیک به پایین ترین روزهای روز دارد. دوره های افزایش قیمت نشان می دهد که بسته شدن جمع شدن در نزدیکی اوج شدید روز است. مطالعه تصادفی یک نوسان ساز است که به منظور نشان دادن شرایط بازار بیش از حد و بیش از حد بازار طراحی شده است.

مطالعه تصادفی به طور مشابه با شاخص قدرت نسبی کار می کند ، اگرچه محدوده تصادفی بین مقادیر 0 ٪ و 100 ٪ است ، و مرزهای بیش از حد/بیش از حد آن گسترده تر است و این باعث می شود این نوسان ساز بی ثبات تر شود. تصادفی همچنین به جای یک دو خط تولید می کند.

مطالعه تصادفی با اوج های نامنظم و پایین در نمودار ظاهر می شود. متداول ترین دوره مورد استفاده 14 میله است. در محاسبه آن ، دو خط سریعتر در مقایسه با تصادفی کند استفاده می شود. بسیاری از سرمایه گذاران تصادفی آهسته را ترجیح می دهند ، زیرا با میانگین حرکت اضافی صاف می شود.

این مطالعه تصادفی دارای مناطق بیش از حد و بیش از حد است. دکتر لین پیشنهاد می کند از 80 به عنوان مناطق بیش از حد و بیش از حد استفاده شود. با این حال ، برخی از معامله گران 75 و 25 را ترجیح می دهند.

دکتر لین همچنین ادعا می کند که مهمترین سیگنال واگرایی بین ٪ D و قرارداد است. او واگرایی را به عنوان فرایندی که خط تصادفی ٪ D یک سری از اوج پایین را ایجاد می کند ، توضیح می دهد در حالی که کالا یک سری از اوج بالاتر را ایجاد می کند. این نشانگر یک بازار بیش از حد است. یک بازار Oversold مجموعه ای از پایین ترین ها را نشان می دهد در حالی که ٪ D مجموعه ای از پایین ترین سطح را ایجاد می کند. وقتی یکی از این الگوهای ظاهر می شود ، باید سیگنال بازار را پیش بینی کنید. هنگامی که ٪ K از ٪ D از سمت راست عبور می کند ، موقعیت بازار را آغاز کنید. یک متقاطع دست راست زمانی است که ٪ d پایین یا تاپ ها را بالا می برد و بالاتر یا پایین تر حرکت می کند و ٪ K از خط ٪ D عبور می کند. به گفته دکتر لین ، قابل اطمینان ترین معاملات شما با واگرایی انجام می شود و وقتی ٪ D برای سیگنال خرید و بین 85 تا 90 برای سیگنال فروش بین 10 تا 15 است.

ادبیات

لین ، دکتر جورج سی. استراتژی های معاملات بین المللی آینده بین المللی. 1984.

لین ، Stochastics دکتر جورج سی. تجزیه و تحلیل فنی مجله سهام و کالاها. ص 87-90. مه/ژوئن ، 1984.

مورفی ، جان J. تجزیه و تحلیل فنی بازارهای آینده. انستیتوی دارایی نیویورک. Englewood Cliffs ، NJ. 1986.

مورفی ، جان جی. سرمایه گذار بصری. نیویورک ، نیویورک: جان ویلی و پسران ، شرکت 1996.

Le Beau C. ، Lucas D. W. تجزیه و تحلیل رایانه از بازار آینده. 1992.

Kaufman ، Perry J. سیستم و روش های جدید تجارت کالا. 1987.

منبع محتوا: FuturesOurce

Read our guide, Futures Trading: Technical Analysis for Beginners

مشاهده سایر مطالعات تحلیل فنی

نوار کناری اصلی

نکات و استراتژی ها

تورم چگونه بر بازارها تأثیر می گذارد؟

بالاترین اقدام تورم در بیش از 40 سال ، بسیاری از بازارها را در آشفتگی مطلق به جا گذاشته است: Nasdaq از سال 2020 در پایین ترین سطح خود قرار دارد ، نرخ بهره بالاترین آنها از سال 2007 است و دلار آمریکا قوی ترین آن است که از اوایل اوایل بوده است.

پایان دوره ای برای یورو

اگر در دو دهه گذشته تجارت را شروع کرده اید ، فقط دنیایی را می شناسید که در آن یورو بیشتر از دلار آمریکا ارزش دارد. برای یافتن نقاط داده به نمایندگی از نرخ تبدیل EUR/USD که با صفر در سمت چپ نقطه اعشاری شروع می شود ، باید به سال 2002 برگردید.

Charts

احتمالات تا زمانی که نباشند دقیق هستند

همه احتمالات زندگی شما چه ارتباطی دارند؟همه آنها پویا هستند - دائماً در حال تغییر هستند. در پایان این رویداد ، یک باینری 0 ٪ یا 100 ٪ محقق می شود ، اما سفر به آن پایان می تواند شاهد نوسانات وحشی از هر جهت باشد ...

نکات و استراتژی های بیشتر

پشته

ناوبری سایت

با ما تماس بگیرید

Stonex Financial Inc. Daniels Division 230 South Lasalle Suite 10-500 Chicago ، IL 60604 +1. 312. 706. 7600 محلی / int'l +1. 800. 800. 3840 Toll-Free +1. 312. 706. 7605 نمابر

با ما ارتباط برقرار کنید

گروه شرکت های شرکت Stonex Group از طریق شرکتهای تابعه خود خدمات مالی را در سراسر جهان ارائه می دهد ، از جمله کالاهای فیزیکی ، اوراق بهادار ، مشتقات مبادله و بدون نسخه ، مدیریت ریسک ، پرداخت جهانی و محصولات ارزی مطابق با قانون قابل اجرا در حوزه های قضاییجایی که خدمات ارائه می شودارجاعات به محصولات بدون نسخه ("OTC") یا مبادله ای به نمایندگی از Stonex Markets LLC ("SXM") ، عضو انجمن ملی آینده ("NFA") و به طور موقت در معاملات آتی کالاهای ایالات متحده ثبت شده استکمیسیون ("CFTC") به عنوان یک فروشنده مبادله. محصولات SXM فقط برای افراد یا بنگاه هایی که تحت قوانین CFTC واجد شرایط هستند به عنوان "شرکت کننده در قرارداد واجد شرایط" ("ECP") طراحی شده و به عنوان مشتری SXM پذیرفته شده اند. شرکت Stonex Financial ("SFI") عضو FINRA/NFA/SIPC است و در MSRB ثبت شده است. SFI به عنوان Daniels Trading/Top Under/Futures Online تجارت می کند. SFI در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ("SEC") به عنوان دلال دلال و CFTC به عنوان مشاور بازرگان و تجارت کالاهای کمیسیون آینده ثبت شده است. منابع مربوط به تجارت اوراق بهادار به نمایندگی از بخش BD SFI انجام شده است و فقط برای مخاطبان مشتری های نهادی در نظر گرفته شده است که طبق قانون FINRA 4512 (c) تعریف شده است. ارجاع به معاملات آتی و گزینه های مبادله ای به نمایندگی از بخش FCM SFI انجام می شود.

مبادلات معاملاتی و مشتقات بدون نسخه ، مشتقات و گزینه های مبادله ای مبادله و اوراق بهادار شامل ریسک قابل توجهی است و برای همه سرمایه گذاران مناسب نیست. اطلاعات در اینجا توصیه ای برای تجارت و تحقیقات سرمایه گذاری یا پیشنهادی برای خرید یا فروش هرگونه مشتق یا امنیت نیست. این اهداف سرمایه گذاری خاص ، وضعیت مالی یا نیازهای شما را در نظر نمی گیرد و هیچ یک از گروه های شرکت Stonex را برای انجام هرگونه معامله با شما ایجاد نمی کند. به شما توصیه می شود که برای تعیین اینکه آیا هر معامله برای شما مناسب است ، یک تحقیق مستقل از هر معامله انجام دهید. هیچ بخشی از این ماده ممکن است کپی ، فتوکپی یا به هر شکلی با هر وسیله ای کپی یا تکثیر شود و بدون رضایت کتبی قبلی Stonex Group Inc. توزیع شود.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 12:39

حرکت تغییر در موقعیت قسمت بدن با توجه به کل بدن است. این یکی از ویژگی های مهم همه موجودات زنده است. چشمک زدن چشم ، تنفس ، غذا خوردن همه نمونه هایی از حرکت است. بنابراین می توانیم بگوییم که هر ثانیه یا قسمت دیگر بدن ما برخی از حرکات یا سایر حرکات را به نمایش می گذارد.

حرکات بدن انسان با افزایش سن صیقل می یابد. حرکت از خزیدن شروع می شود و با افزایش سن ، فرد شروع به راه رفتن می کند که منجر به حرکت کل ارگانیسم می شود.

این حرکات به دلیل اتصالات امکان پذیر است. اتصالات در بدن ما هستند که دو یا چند قسمت از اسکلت ما به هم وصل می شوند. اتصالات مختلف به بدن ما کمک می کند تا فعالیت ها و حرکات مختلفی را انجام دهد.

ذکر شده در زیر چند نوع اتصالات و کارکردهای آنها وجود دارد:

انواع اتصالات

  • تمام استخوانهای موجود در بدن ما یک چارچوب را تشکیل می دهند و شکل بدن ما را فراهم می کنند. این چارچوب اسکلت نامیده می شود.
  • دست ما از چندین استخوان کوچک به نام کارپال تشکیل شده است.
  • استخوان های قفسه سینه و ستون فقرات در کنار هم ، دنده را تشکیل می دهند. ما در هر طرف قفسه سینه 12 دنده داریم. ستون فقرات ما شامل 33 استخوان کوچک و مانند دیسک به نام مهره است. قفس دنده از قسمتهای داخلی بدن ما محافظت می کند و ساختار مشخصی را ارائه می دهد.
  • استخوانهای موجود در شانه به استخوان های شانه گفته می شود و استخوان ها در ناحیه شکم استخوانهای لگن نامیده می شوند.
  • جمجمه از بسیاری از استخوان ها تشکیل شده است که با هم ذوب می شوند. از مغز ما محافظت می کند. غضروف ها همچنین بخشی از سیستم اسکلتی و مفاصل بدن ما هستند. برخلاف استخوان ها ، آنها نرم و انعطاف پذیر هستند.
  • ماهیچه ها در معرض انقباض و آرامش قرار می گیرند و به صورت جفت کار می کنند

همچنین بخوانید: انواع اتصالات

انواع حرکات بدن

حرکات بدن در انسان از نوع زیر است:

  • خمیدگی
  • خمیدگی جانبی
  • پشتفش
  • پلانتار فلکشن
  • افزونه
  • بی حسی
  • آدم ربایی
  • تقویم
  • ربودن عرضی
  • افزایش
  • چرخش دو طرفه
  • چرخش داخلی
  • تکفیر
  • تصویب
  • انقباض
  • ارتفاع
  • افسردگی
  • معکوس
  • پس کاری
  • مخالفت

حرکتی

برخی از نوع حرکات منجر به تغییر مکان می شود ، آنها به عنوان حرکتی نامیده می شوند. راه رفتن ، دوچرخه سواری. دویدن و شنا برخی از حرکات حرکتی است.

انواع مختلفی از حرکات حرکتی در ارگانیسم های مختلف مانند Paramecium وجود دارد که دارای مژگان هستند که به ضبط غذا و همچنین در حرکات کمک می کند. هیدرا دارای شاخک هایی برای گرفتن طعمه و برای حرکات است. ما از اندام خود برای انواع مختلف حرکات بدن استفاده می کنیم. حرکات برای غذا ، سرپناه و غیره ضروری است.

حرکات آمیبوئید

برخی از سلول های بدن ما مانند گلبول های سفید ، حرکت آمیبوئید را نشان می دهند. اسکلت اسکلت و میکروفیلامنت ها نیز در این نوع حرکت نقش دارند.

برخی از اندام های لوله داخلی ما حرکت مژگانی را نشان می دهند. مژگان در نای ما وجود دارد که به از بین بردن ذرات خارجی ، گرد و غبار و غیره کمک می کند. حرکت OVA در دستگاه تولید مثل زن نیز نوعی حرکت مژگانی است.

هر زمان که حرکت کنیم ، اندامهای ما درگیر می شوند. آنها حرکات عضلانی هستند. در حرکات و انواع دیگر حرکات بدن در انسان ، از خاصیت انقباضی عضلات استفاده می شود.

حرکات شامل هماهنگی کامل سیستم عضلانی ، اسکلتی و عصبی است. ماهیچه ها و مفاصل متنوعی در حرکات وجود دارد.

همچنین بخوانید: حرکتی

حرکت بدن در حیوانات دیگر

حرکت بدن در کرم خاکی

  • کرم های خاکی دارای استخوان نیستند اما از چندین حلقه تشکیل شده اند تا پایان به پایان برسند.
  • با کمک عضلات قادر به کوتاه شدن و گسترش بدن خود است
  • در نتیجه انقباضات مکرر و انبساط ها قادر به حرکت از طریق خاک است
  • ماده ای باریک را که به حرکت آن کمک می کند ، دفع می کند
  • این موهای کوچک زیادی دارد که با عضلات وصل می شوند

حرکت بدن در حلزون

اسکلت بیرونی پوسته نامیده می شود. از استخوان ها تشکیل نشده و به حرکت کمک نمی کند. بدن از یک سر و یک ساختار ضخیم تشکیل شده است که از پوسته خارج می شود ، که پای آن است. از عضلات قوی تشکیل شده است. حرکت آنها موج دار است.

حرکت بدن در سوسک

  • آنها سه جفت پا دارند و می توانند راه بروند ، صعود کنند ، پرواز کنند. بدن با یک اسکلت سخت پوشانده شده است. اسکلت اسکلت از تعدادی از صفحات به هم وصل شده است
  • آنها 2 جفت بال به بدن وصل شده اند. آنها نیز عضلات دارند که به آنها کمک می کند هنگام پرواز حرکت کنند.

حرکت بدن در ماهی

دم و سر ماهی نسبت به قسمت میانی کوچکتر است. گفته می شود که آنها دارای بدن ساده ای هستند که به ماهی امکان حرکت و شنا را می دهد.

حرکت بدن در پرندگان

استخوان های توخالی و سیستم عضلانی قوی به پرندگان در هنگام پرواز کمک می کند. یک پرنده هنگام پرواز بالهای خود را می چرخاند.

با تماشای درس های ویدئویی جذاب با بارگیری برنامه های Byju - برنامه یادگیری ، در مورد حرکات بدن ، انواع مختلف حرکات بدن و موضوعات بیشتر بدانید. هیئت متخصص مربیان Byju به شما کمک می کند تا با تمام سؤالات و شک و تردیدهای خود به شما کمک کند و درک روشنی از مفاهیم به شما ارائه می دهد.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 12:18

بیشتر بازارهای مالی از چرخه عبور می کنند. بازار رمزنگاری شاهد تسویه حساب گسترده ای از طرف فدرال رزرو ایالات متحده بود. این راهپیمایی جایگزین ادغام مشاهده شده در ارتفاع همه گیر Coronavirus در مارس 2020 شد. ما دیدیم که بازارها به ارتفاعات جدید در حال افزایش هستند. بیت کوین در تمام مدت زمان اخیر خود را ایجاد کرد و در نوامبر 2021 به بیش از 68000 دلار رسید.

ادول پاتل ، مدیر عامل و بنیانگذار ، مودرکس

با این حال ، بازار رمزنگاری از ابتدای سال جاری در یک مارپیچ رو به پایین قرار داشته است. بیت کوین تقریباً دو سوم از ارزش بازار خود را از دست داده است که ما قیمت BTC را از تمام وقت آن در نوامبر 2021 تا تاریخ فعلی معیار می کنیم. نه تنها BTC ، بیشتر ارزهای رمزنگاری شده به همراه اتریوم ، تا کنون تا حد زیادی لمس زمین را در پایین ترین سطح خود قرار داده اند. 2022 به دلایل مختلف سال کمی سخت برای کل بازار رمزنگاری بوده است. در اینجا برجسته ترین مواردی که منجر به فروپاشی بازار شده است.

عدم اطمینان در مورد Covid-19

حتی اگر بیت کوین از دسامبر سال 2021 تا حد زیادی محدود بود ، به دلیل عدم اطمینان نسبت به نوع جدید Covid-19 ، Omicron ، از 47000 دلار به 43000 دلار کاهش یافته است. از ابتدای ژانویه سال 2022 ، مردم شروع به ترس از افزایش ویروس ها در سراسر جهان کردند و خود را از سرمایه گذاری در رمزنگاری بازگرداندند.

جنگ بین روسیه و اوکراین

Cryptocurrencies مجدداً در ماه فوریه سقوط کرد زیرا روسیه جنگ علیه اوکراین را اعلام کرد ، که منجر به جامعه سرمایه گذار رمزنگاری شد تا فروش های گسترده ای را برای محافظت از اوراق بهادار خود در برابر افت قیمت بیشتر آغاز کند. بحران اوکراین و روسیه این تجمع را که بازار رمزنگاری ثبت شده در سال گذشته را متوقف کرده است متوقف کرده است.

افزایش در نرخ بهره

همراه با درگیری روسیه و اوکراین ، اعلامیه فدرال رزرو ایالات متحده با افزایش نرخ بهره در ماه فوریه ، حتی بیشتر شرکت کنندگان در بازار را تحت فشار قرار داده است. فدرال رزرو ، تقریباً 0. 25 درصد افزایش نرخ نقطه ، اولین افزایش از دسامبر 2018 را برای مقابله با تورم ایجاد شده توسط بحران های همه گیر و جنگ تصویب کرد. حتی اگر در طول سال نو چینی دستاوردهایی وجود داشته باشد ، آنها برای مدت کوتاهی به طول انجامید.

ابهام نظارتی

در همین حال ، در هند ، بسیاری از سرمایه گذاران رمزنگاری پس از اعلام دولت نرخ مالیات بالاتر در مورد دستاوردهای رمزنگاری شده در جلسه بودجه در مارس ، شروع به فروش منابع رمزنگاری خود کردند. دولت مالیات 30 درصد از دارایی های دیجیتال مجازی را اعلام کرده است که برای ضرر و زیان جبران نمی شود و 1 درصد TD در دارایی های رمزنگاری.

فروپاشی Terra

حتی اگر بازار رمزنگاری از اوایل ماه آوریل در حال تحکیم باشد ، در اواسط ماه مه بعد از شروع الگوریتمی Stablecoin ، Terra ، سقوط کرد و گیره خود را با دلار آمریکا از دست داد. قیمت لونا به دلیل فروش کوتاه شروع به سقوط کرد و نوعی وحشت را در بین دارندگان رمزنگاری ایجاد کرد زیرا بیشتر آنها پول خود را از دست دادند. این رویداد به بحران بازار افزود که بیت کوین را به پایین ترین زمان خود تبدیل کرد. پس از Stablecoin ، Terrausd ، گیره خود را با دلار آمریکا از دست داد ، انحلال آبشار ظاهر شد. گروه بنیاد Terra 50 میلیارد دلار از دست داد!

اگرچه این به نظر می رسد بسیار گسترده است ، اما این فقط آغاز بود. پس از آن با انحلال سکوی وام دهی رمزنگاری ، سلسیوس و صندوق های پرچین مستقر در سنگاپور ، سه پایتخت فلش دنبال شد. این وقایع عمیقاً بر کل ارزیابی های بازار رمزنگاری تأثیر گذاشت. و همه اینها در یک دوره بسیار کوتاه اتفاق افتاد.

روند نزولی در بازار سهام

بازار رمزنگاری با بازارهای سهام همبستگی بالایی دارد. اگر شاهد نزولی در بازار سهام باشد ، بر رمزنگاری نیز تأثیر می گذارد. در اواخر سال 2021 و اواسط 2022 ، قیمت رمزنگاری افزایش یافت و مطابق با قیمت سهام افزایش یافت. با فروپاشی سهام فناوری ، از این طریق بر شاخص های NASDAQ و سهام در سطح جهان تأثیر می گذارد ، رمزنگاری هایی مانند بیت کوین ، اتریوم و سگکوئین تحت تأثیر قرار گرفتند.

تورم و شکست

بیت کوین پس از رسیدن تورم ایالات متحده به اوج 40 سال به 18 ماهه خود رسیده است. بیشتر ارزهای رمزپایه که در میان سیاست های فدرال رزرو در ماه های اخیر تلاش می کردند ، عمدتاً مورد توجه قرار گرفته است. و با فروپاشی اکوسیستم Terra/Luna ، شرکت هایی مانند Celsius و Three Arrows Capital شاهد وقایع مشکل ساز بودند. به زودی پس از آن ، شرکت تبادل رمزنگاری ثبت نام سنگاپور ، Vauld ، برداشت ها را متوقف کرد. این سری از رویدادها باعث ایجاد وحشت در بین شرکت کنندگان در بازار شده است.

مجموعه ای از وقایع منجر به زمستان زودرس رمزنگاری شد

با یک سری وقایع که از ابتدای سال بر بازار رمزنگاری تأثیر می گذارد ، احساسات منفی در سراسر رمزنگاری ها افزایش می یابد و منجر به یک بازار طولانی خرس یا زمستان رمزنگاری می شود. حتی اگر نوسانات به اندازه اواسط ماه مه قابل توجه نباشد ، بازار هنوز کم کار می کند و ممکن است مدتی طول بکشد تا بازیابی و گزاف گویی شود و حرکات تیز را انجام دهد.

با این حال ، بازار به طور حتم بهبود می یابد و قوی تر می شود. تمام ادغام های طولانی پس از مرحله خرس نشانه خوبی برای بازار است. این اجازه می دهد تا بازار بهبود یابد و گاوها قوی تر شوند. یک بازار خرس بازیگران بد را حذف می کند و فقط مؤمنان واقعی را ترک می کند.

اگرچه احتمالاً این زمستان رمزنگاری می تواند طولانی شود ، اما مطمئناً قوی تر ظاهر می شود.

به قول P. B. شلی ، "وقتی زمستان فرا می رسد ، آیا بهار می تواند خیلی عقب باشد؟"

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 300 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 11:59

Dash 2 Trade یک بستر تحلیلی و تجارت Crypto است که شانس شما برای ایجاد تجارت سودآور را از طریق ویژگی های پیشرفته به حداکثر می رساند.

Outlook MagzineLatest Issue

مبارزان فیلم کلید ناشناخته برای عملکرد صاف دستگاه رویایی هستند

وقتی یک بازیگر به یک کارگردان بازیگران می گوید که "مبارزه با جاری هین" ، وی تأیید می کند که تسلیم شدن گزینه ای نیست ، مبارزه ادامه می یابد.

آنچه در بین ستاره های فیلم دانشگاهی است

یک محقق مشهور خارجی سینمای هندی ، راشل دوایر ، می گوید که دانشمندان سینمای هند بخشی از یک شبکه جهانی قابل توجه هستند و کارهای قابل توجهی در سطح دانشگاه انجام شده است تا سینمای هند بخشی از تحقیقات و تدریس دانشگاهی باشد.

"آخرین نمایش فیلم": فیلمی که زندگی یک طرح گرای را جشن می گیرد

آخرین نمایش فیلم پان نالین یک مرد برای یک مرد گمشده ، لحظه ای از دست رفته در تاریخ فیلم و قدرت حافظه است

لانه ای از حافظه

Chinki Sinha در کنار هم قرار دادن این چشم انداز و در مورد دفاع از حافظه و کلمات

مردم "زیر خط" سینمای هندی

افراد "زیر خط" غالباً از ساعت 4 صبح تا نیمه شب ، برای هفته ها به پایان می رسند تا تصور کنند ، بداهه می شوند و به چشم انداز سینمای هندی می پردازند. مجموعه فیلم زودگذر است. این فیلم توسط جهان دیده می شود و اغلب به اندازه کافی به فراموشی می رسد. اما هر یک از اعضای خدمه داستانی دارند که الهام بخش یا دلهره آور یا هر دو است.

به روز شده: 30 دسامبر 2022 6:48 بعد از ظهر

حتی اگر بازار رمزنگاری طی هفت روز گذشته پیشرفت زیادی نشان نداده است ، اما موفق به حفظ سطح قیمت فعلی و مقاومت در برابر هرگونه قطره اصلی دیگر شد.

اکثر تحلیلگران صنعت بر این باورند که این نشانه خوبی است که بازار شروع به بازیابی ورود به سال 2023 خواهد کرد و ما می توانیم انتظار داشته باشیم که برخی از پروژه های جدید افزایش یابد و سود سرمایه گذاران را به ارمغان بیاوریم.

تنها سوال این است - به کدام ارز رمزنگاری باید توجه کنید؟

ما تحقیق را انجام دادیم و صدها نشانه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم تا جواب این سؤال را پیدا کنیم و نشانه هایی که معتقدیم بیشترین پتانسیل منفجر شدن را دارند - Fightout (FGHT) ، Trade Dash 2 (D2T) ، C Charge (CCHG) ، Robotera (Taro) ، andcalvaria (RIA).

بیایید به جزئیات شیرجه بزنیم.

Fightout (FGHT)

FightOut یک دارایی رمزنگاری شده به EARN (M2E) است که از فناوری Metaverse ، Web3 ، Blockchain و NFT ادغام می شود و به کاربران سیستم عامل کمک می کند تا در شکل خود بمانند.

امروزه اکثر پروژه های M2E در بازار فقط حرکات ساده را ردیابی می کنند (به عنوان مثال پیاده روی) و هیچ انگیزه ای منحصر به فرد برای ایجاد انگیزه در کاربران برای ماندن در شکل ندارند.

بسته به نیاز و نوع بدن آنها ، با معرفی رژیم های شخصی و رژیم های آموزشی که برای هر کاربر تنظیم شده است ، این امر را تغییر می دهد.

علاوه بر این ، این پلتفرم با هدف راه اندازی یک زنجیره سالن بدنسازی در دنیای واقعی که کاربران قادر خواهند بود آواتارهای NFT خود را به نمایش بگذارند ، به همراه دیگران آموزش ببینند ، دوستان جدیدی بسازند و روی آخرین تجهیزات کار کنند.

FGHT یک ابزار بومی است و شما می توانید آن را در حال حاضر در مورد پیش فروش در حال انجام با تخفیف بسیار زیاد دریافت کنید.

تجارت Dash 2 (D2T)

Dash 2 Trade یک بستر تحلیلی و تجارت Crypto است که شانس شما برای ایجاد تجارت سودآور را از طریق ویژگی های پیشرفته به حداکثر می رساند.

در رابط اصلی ، یک داشبورد وجود دارد که می توانید از این ویژگی ها استفاده کنید تا آنچه را که در بازار اتفاق می افتد بررسی کنید و آیا فرصت های پرسود برای سرمایه گذاری وجود دارد.

برخی از پیش بینی شده ترین ویژگی ها ، تجزیه و تحلیل پیش فروش ، شاخص های اجتماعی ، تجزیه و تحلیل احساسات اجتماعی ، آزمایش استراتژی ، تجارت API و موارد دیگر است.

برای دسترسی به این داشبورد و تمام ویژگی های آن ، باید D2T (توکن بومی) دریافت کنید. با توجه به اینکه بیشتر کارشناسان معتقدند تجارت Dash 2 در سال 2023 منفجر خواهد شد ، این ممکن است تنها فرصت شما برای بدست آوردن این نشانه ها با قیمت پایین تر باشد ، در فروش زنده.

C+Charge (CCHG)

C Charge یک سکوی Crypto P2P است که به رانندگان وسیله نقلیه الکتریکی (EV) کمک می کند تا وسایل نقلیه خود را آسانتر و با هزینه کمتری شارژ کنند.

این سیستم همتا به همسالان این امکان را دارد که هر بار که وسایل نقلیه خود را در ایستگاه های از پیش تعیین شده شارژ می کند ، بازار کربن را دموکراتیک کند.

یک کیف پول رمزنگاری وجود دارد که در برنامه تلفن همراه قرار دارد که رانندگان قادر به استفاده از آنها برای ذخیره نشانه های خود و تبادل آنها برای Perks هستند.

در حال حاضر ، CCHG "سبزترین رمزنگاری سال 2023" نامیده می شود ، به همین دلیل ما معتقدیم که می تواند در چند ماه اول سود 10 برابر سود کسب کند.

Robotera (تارو)

Robotera یک سکوی بازی Crypto Metaverse آینده است که در اطراف سیارات رباتیک و آواتارهای NFT می چرخد.

این آواتارهای NFT در صورتی که بخواهند به دنیای هیجان انگیز Robotera دسترسی پیدا کنند و فرصت های آن را کشف کنند ، برای بازیکنان ضروری است.

این پروژه به عنوان یک Multiverse مشترک طراحی شده است ، به این معنی که چندین بازی P2E راه اندازی شده است که می توانید در آن شرکت کنید ، همه دارای سبک های مختلف بازی هستند.

همچنین ، گزینه های کسب درآمد زیادی وجود دارد ، از جمله تجارت همراهان ربات NFT و زمین مجازی.

تارو به عنوان نشانه ابزار بومی و ارز اصلی در این متاور خدمت خواهد کرد. تمام بازی های P2E از آن برای توزیع پاداش استفاده می کنند و برای خرید تقریباً هر دارایی در بازی به آن نیاز خواهید داشت.

پیش فروش برای توکن های تارو در طی چند هفته گذشته به سرعت در حال تحول است و حتی ممکن است هفته ها قبل از برنامه پایان یابد. اگر این اتفاق بیفتد ، شما نمی خواهید قبل از پیوستن به باشگاه سرمایه گذار اولیه ، دیگر وقت خود را هدر دهید.

Calvaria (RIA)

CALVARIA: Duels of Eteity یکی از مهمترین بازی های P2E است که در ماه آینده به بازار خواهد رسید.

این مبتنی بر مبارزه با کارت استراتژیک است که هر کارت یک شخصیت NFT منحصر به فرد و قدرتمند از یکی از سه قلمرو عالم اموات را نشان می دهد.

در حالی که کارتهای "نادر" و "مشترک" وجود دارد ، این تصمیم نمی گیرد که برنده نبرد باشد. فقط آنهایی که می دانند چگونه قدرت شخصیت خود را برداشت و بهترین استراتژی را می توانند برنده شوند.

جالب اینجاست که کالواریا نسخه رایگان بازی را ارائه می دهد که به طور خاص برای کل مبتدیان رمزنگاری طراحی شده است که می خواهند بدون از دست دادن پول واقعی ، طعم صنعت را بدست آورند.

توکن های RIA اکنون در حال فروش هستند ، اما مدت زمان طولانی تری ندارند. پیش فروش طی چند هفته آینده به پایان می رسد و نشانه ها با سرعت سریع فروخته می شوند. شانس خود را برای ورود از دست ندهید.

Apecoin (میمون)

Apecoin یک نشانه ERC-20 و یک سکه وابسته از محبوب ترین مجموعه NFT جهان ، کلوپ قایق بادبانی APE (BAYC) است.

این کار به طور رسمی در مارس 2022 راه اندازی شد و فقط چند روز طول کشید تا سرمایه گذاران بی شماری را به خود جلب کند و ارزش خود را افزایش دهد.

به عنوان نشانه اصلی ابزار BAYC ، در سال 2023 موارد استفاده زیادی برای آن وجود خواهد داشت که یکی از پیش بینی شده ترین آنها بازی جدید Metaverse به زودی منتشر می شود.

نتیجه

در حالی که ممکن است در حال حاضر سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه محبوب مانند بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و سولانا ایمن تر باشد ، این نشانه ها به زودی دستاوردهای قابل توجهی را برای شما به ارمغان نمی آورند.

اگر می خواهید یکی از آن دسته از بازرگانانی باشید که 3000-5000 ٪ ROI را به خود اختصاص می دهد ، باید به دنبال سکه های کم ارزش باشید که پتانسیل سود را نشان می دهد.

این دقیقاً همان کاری است که ما قبل از ارائه لیست خود انجام دادیم. ما مواردی مانند ویژگی های نوآورانه ، مفاهیم منحصر به فرد ، تیم پشت پروژه و موارد دیگر را بررسی کردیم.

بنابراین ، اگر به دنبال ایجاد (حداقل) 10 برابر سود ورود به سال 2023 هستید ، نشانه هایی که باید روی آنها تمرکز کنید FGHT ، D2T ، CCHG ، TARO و RIA هستند.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 11:50

سرمایه گذاری خالص کل وجوهی است که توسط یک شرکت برای خرید دارایی های سرمایه هزینه می شود ، کمتر استهلاک مربوط به دارایی ها. رقم سرمایه گذاری خالص تصویری دقیق از میزان هزینه برای دارایی های ملموس مانند ملک ، کارخانه و تجهیزات (PP& E) و سایر دارایی های سرمایه را ارائه می دهد.

Net Investment

سرمایه گذاری خالص نشانه خوبی از سرمایه گذاری در ظرفیت تولیدی یک شرکت است ، به خصوص اگر این یک تجارت بسیار با سرمایه باشد. اگر مخارج سرمایه ناخالص بالاتر از استهلاک باشد ، سرمایه گذاری خالص مثبت خواهد بود ، این نشان می دهد که ظرفیت تولید یک شرکت در حال افزایش است.

با این حال ، اگر برعکس صحیح باشد ، و استهلاک بیشتر از هزینه های ناخالص سرمایه است ، سرمایه گذاری خالص منفی خواهد بود ، که نشان می دهد ظرفیت تولیدی یک شرکت در واقع کاهش می یابد. این به طور بالقوه می تواند یک مسئله مهم برای یک شرکت باشد زیرا نشان می دهد که پتانسیل رشد محدودی وجود دارد.

فرمول

ارزش سرمایه گذاری خالص با کم کردن هزینه های استهلاک از هزینه های ناخالص سرمایه (CAPEX) در طی یک دوره زمانی محاسبه می شود.

Net Investment - Formula

درک سرمایه گذاری خالص

همانطور که گفته شد ، سرمایه گذاری خالص با کم کردن استهلاک از مخارج ناخالص سرمایه محاسبه می شود. دارایی های سرمایه ای که خریداری می شوند معمولاً در طول زندگی مفید آنها رو به وخامت می گذارند. وخامت دارایی ها از عوامل مختلفی مانند:

  • تجزیه دارایی ها
  • منسوخ
  • تعمیر و نگهداری

در حسابداری ، این وخامت به طور پولی توسط حساب استهلاک ضبط می شود ، که ارزش حمل دارایی سرمایه را نسبت به عمر مفید آن کاهش می دهد. با این حال ، استهلاک یک هزینه غیر نقدی است. یعنی هیچ جریان نقدی در ارتباط با آن وجود ندارد ، بنابراین نمایندگی هزینه های سرمایه را تحریف می کند. برای به دست آوردن نمایندگی دقیق از مخارج سرمایه ، باید هزینه استهلاک غیر نقدی از بین برود.

مخارج سرمایه شامل دارایی هایی است که به منظور انجام پروژه های جدید و سرمایه گذاری توسط یک شرکت خریداری می شوند. این معمولاً به صورت ملک ، کارخانه ، تجهیزات ، ساختمان ها ، فناوری و غیره است. همچنین شامل سرمایه گذاری هایی است که برای حفظ یا به روزرسانی دارایی های سرمایه فعلی انجام می شود. مخارج سرمایه نشان دهنده میزان استفاده از بودجه برای حفظ یا افزایش دامنه عملیات یک شرکت است.

تجزیه و تحلیل با سرمایه گذاری خالص

سرمایه گذاری خالص می تواند یک معیار باشد که برای اندازه گیری عملکرد فردی یک شرکت یا مقایسه آن در برابر رقبا استفاده شده است. در تجزیه و تحلیل افقی ، سرمایه گذاری خالص را می توان با گذشت زمان مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا یک شرکت فردی ببیند که از نظر تاریخی چه سرعت در حال رشد است.

  • اگر سرمایه گذاری خالص با گذشت زمان در حال افزایش است ، رشد در حال تسریع است
  • اگر سرمایه گذاری خالص با گذشت زمان در حال کاهش باشد ، رشد کند می شود
  • اگر سرمایه گذاری خالص صفر باشد ، شرکت راکد است و رشد نمی کند
  • اگر سرمایه گذاری خالص منفی باشد ، شرکت در حال کاهش است

سرمایه گذاری خالص همچنین می تواند با رقبای صنعت مقایسه شود. اگر ارزش خالص یک شرکت از رقابت بالاتر باشد ، می تواند نشان دهد که این شرکت پتانسیل رشد بالاتری را نسبت به رقابت خود نشان می دهد. علاوه بر این ، اگر یک شرکت از ارزش کمتری نسبت به رقبای خود خبر دهد ، می تواند با پتانسیل رشد محدودی روبرو شود.

تخصیص سرمایه

از سرمایه گذاری خالص می توان برای اندازه گیری هزینه های سرمایه فردی یک شرکت استفاده کرد ، اما تجزیه و تحلیل باید با توجه به زمینه تجارت انجام شود. به طور کلی ، یک شرکت می تواند سرمایه را به دو روش اختصاص دهد: (1) می تواند در تجارت سرمایه گذاری مجدد یا (2) سرمایه را به سهامداران بازگرداند. می تواند بیشتر تجزیه شود:

تخصیص سرمایه در ایجاد ارزش رانندگی برای سهامداران و بدهکاران مهم است. استفاده بهینه از سرمایه یک شرکت باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و مخارج سرمایه عامل مهمی در تخصیص سرمایه است. این که آیا یک شرکت به ظرفیت تولیدی خود به اندازه کافی برای سرمایه گذاری بیشتر در خود از طریق مخارج سرمایه اعتقاد دارد ، شاخص مهمی از یک شرکت قوی است. با این حال ، مخارج سرمایه که بسیار زیاد است و در بازده قوی سرمایه سرمایه گذاری شده (ROIC) منعکس نمی شود ، نشانه ای از تخصیص سرمایه ضعیف است.

سرمایه گذاری خالص در اقتصاد

از دیدگاه اقتصاد ، سرمایه گذاری خالص برای مخارج سرمایه یک شرکت خاص اعمال نمی شود ، بلکه در عوض برای کل کشور یا منطقه. این رقم به عنوان یک مؤلفه در محاسبه تولید ناخالص داخلی منطقه (تولید ناخالص داخلی) است. این نشانگر سرمایه گذاری خصوصی داخلی است که توسط شرکت ها و دولت ها انجام می شود و شاخص اصلی رشد کلی اقتصادی است.

منابع اضافی

CFI ارائه دهنده رسمی برنامه صدور گواهینامه بانکی و تحلیلگر تجاری جهانی (CBCA) است که برای کمک به هر کسی به یک تحلیلگر مالی در سطح جهانی طراحی شده است. برای ادامه پیشرفت شغل خود ، منابع اضافی CFI در زیر مفید خواهد بود:

دوره های حسابداری رایگان

اصول حسابداری و نحوه خواندن صورتهای مالی را با کلاسهای حسابداری آنلاین رایگان CFI بیاموزید. این دوره ها اعتماد به نفس شما برای انجام کارهای تحلیلگر مالی در سطح جهانی را به شما می دهد. الان شروع کن!

اعتماد به نفس در مهارت های حسابداری شما با دوره های CFI آسان است! اکنون به صورت رایگان ثبت نام کنید تا پیشرفت حرفه خود را شروع کنید!

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 495 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 11:38

Illustration of cryptocurrency peeling off of smartphone

همه گیر Covid-19 پذیرش ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و فناوری های اساسی blockchain را که به آنها قدرت می دهد تسریع کرد. و در حالی که نوسانات بیت کوین همچنان ادامه دارد - با این که ارز در این هفته به پایین ترین امتیاز خود در ماه های این هفته رسید - سرمایه گذاران شتاب خوش بینانه هستند حتی وقتی جهان به آرامی شروع به بازگشت به حالت عادی می کند.

بخش CrunchBase نشان می دهد که بخش Crunchbase از سال 2017 نزدیک به 12. 4 میلیارد دلار سرمایه گذاری سرمایه گذاری به شرکت های مستقر در ایالات متحده و 19. 4 میلیارد دلار در سطح جهان جذب کرده است. در حقیقت ، داده های تاکنون برای سال 2021 نشان می دهد دلار از سال 2020 برای هر دو سرمایه گذاری جهانی و ایالات متحده تقریباً 3 برابر بوده است. اما این بخش همچنین با فرصت ها و چالش های مداوم روبرو است ، از جمله پذیرش گسترده تر و فشارهای نظارتی جدید دولت های سراسر جهان.

مورد در مورد: در اوایل ماه جاری ، السالوادور اولین کشور جهان شد که بیت کوین را به عنوان مناقصه قانونی تصویب کرد. در همین زمان ، کمیسیون اوراق بهادار و بورس تایلند دستور داد که مبادلات خود را برای حذف سکه های Meme ، مانند Dogecoin ، و همچنین NFT ها ، تبادل نشانه ها و نشانه های فن ، بیان کنند و می گویند که این نشانه ها "هیچ عینی و ماده مشخصی و اساسی ندارند".

تلاش های قدم به قدم دولت چین برای تقویت فضای رمزنگاری بیشترین تأثیر را در ارزیابی ها داشته است. روز جمعه ، مقامات استان سیچوان چین ، یکی از بزرگترین مراکز معدن کشور ، بنا بر گزارش ها ، به معدنچیان رمزنگاری دستور داده اند که عملیات خود را خاموش کنند.

کارشناسان cryptocurrency می گویند این نوع وقایع قطبی کننده ، فضا را مورد توجه قرار می دهد.

به گفته آلون گورن ، شریک بنیانگذار در استودیوی سرمایه گذاری blockchain Fintech ، Draper Goren Holm: "blockchain پنج سال در این بیماری همه گیر شتاب گرفت."

در اینجا نگاهی دقیق تر به چهار عامل وجود دارد که احتمالاً در سالهای آینده تغییرات بزرگی در فضای رمزنگاری ایجاد می کنند.

1) پذیرش اصلی

استارتاپ های cryptocurrency در تلاشند تا روند استفاده ، خرید ، تجارت و یافتن ارزهای دیجیتال را آسانتر کنند و باعث آگاهی بیشتر مصرف کننده و فرزندخواندگی شوند.

به گفته گورن ، به طور فزاینده ، پذیرش جریان اصلی ارزهای رمزپایه "مهم" برای رشد بخش است. با این وجود ، برخی از این فرزندخواندگی از کاربردهای جدی تر ارزهای دیجیتال ، از جمله "سکه های میمه" ناشی شده است - دارایی های مبتنی بر شوخی ها اما بدون ارزش واقعی به غیر از مواردی که توسط شاخص های اجتماعی به آنها داده می شود - پدیده ای که به گورن نیز مربوط می شود. این تصور که cryptocurrency قانونی نیست.

گورن افزود: "شرکت های معامله شده عمومی می توانند درآمد سه ماهه را نشان دهند ، شما می توانید مدیرعامل را در توییتر دنبال کنید و نظرات آنها را در مورد چیزها می دانید.""در رمزنگاری ، شما این نوع چیزها را برای نشان دادن مشروعیت ندارید."

در همین حال ، هسوان لی ، مدیرعامل Portto/Blocto ، گفت که تصویب NFT ها-نشانه های غیرقانونی-یکی از بزرگترین عواملی است که در سال گذشته صنعت را تغییر داده است. Portto یک شرکت مستقر در تایوان است که قصد دارد blockchain را برای کاربران و توسعه دهندگان ساده کند.

وی گفت ، اگرچه NFT ها از سال 2017 وجود داشته است ، اما آنها در ابتدا برای استفاده معمولی جذاب نبودند ، اما وقتی توسط سرمایه گذاران خرده فروشی قابل دسترسی بودند ، از جمله زمانی که سازمان های اسپرت در فروش کلیپ ها و کارت های دیجیتال شرکت می کردند ، همه تغییر کردند.

لی در مصاحبه ای گفت: "انجمن ملی بسکتبال خود را به عنوان یک blockchain بازار نمی کند ، بلکه ارائه کلکسیون در مورد آن برای هواداران است."وی گفت: "با این نوع برنامه ها ، حتی معرفی یک موسیقی NFT به طور بالقوه طرفداران موسیقی موجود را به خود جلب می کند. با پیوستن به آن نوع افرادی که به مهمانی می پیوندند ، باعث می شود که رمزنگاری بیشتر جریان داشته باشد. "

Muneeb Jan ، یک متخصص رمزنگاری و Fintech که از هنگ کنگ فعالیت می کند ، گفت که پایگاه سرمایه گذار برای رمزنگاری هنوز هم سرمایه گذاران خرده فروشی است ، در حالی که موسسات مالی بزرگ در مرحله کشف هستند.

با این حال ، شرکت های جدید به طور روزانه اعلام می کنند که بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه را می پذیرند و بانک ها با تقاضای سرمایه گذار رمزنگاری برای شرکت بیشتر در این فضا روبرو هستند.

وی در مصاحبه ای گفت: "بودجه رمزنگاری به طور فزاینده ای به عنوان یک کلاس دارایی تلقی می شود."وی گفت: "در حال حاضر مورد استفاده زیادی وجود ندارد ، اما آنها می خواهند به باند باند پرش کنند. اگر سرمایه گذاران نهادی بزرگتری وارد شوند ، ثبات قیمت وجود خواهد داشت و این امر مشروعیت را بهبود می بخشد. "

2) نوسانات قیمت

جان معتقد است که دو مورد از بزرگترین پیشروهای پیشرو بیشتر اتخاذ رمزنگاری جریان اصلی ، نوسانات قیمت هستند و این واقعیت است که بیت کوین به عنوان شیوه پرداخت به دلیل ناتوانی فعلی در پردازش سریع معاملات هنوز کاملاً قابل استفاده نیست.

بیت کوین در روزهای اخیر به ویژه بی ثبات بوده است. پس از افزایش بیش از 40،000 دلار حدود یک هفته قبل ، این ارز در این هفته زیر 30،000 دلار سقوط کرد و از بعد از ظهر سه شنبه به حدود 32. 400 دلار رسید. طی یک سال گذشته ، قیمت قبل از سقوط به نیمی از این در پایان ماه مه ، به اوج بیش از 60،000 دلار افزایش یافت.

وی افزود: فقط پردازش معاملات به دلیل هزینه های گران قیمت در ارتباط با آن ، استفاده طولانی مدت نیست ، حتی اگر مردم بخواهند بیت کوین بتوانند این کار را انجام دهند.

جان گفت: "سایر ارزهای رمزنگاری بی ثبات نیستند زیرا جامعه ای که روی آنها سرمایه گذاری می کند ، در مورد قیمت به اجماع رسیده است."

لی گفت که نوسانات قیمت با مقررات کمک خواهد کرد ، به ویژه که رمزنگاری گسترده تری به تصویب می رسد. وی گفت که نوسانات قیمت فقط با زمان برطرف می شود.

وی افزود: "این یک بازار بسیار جوان است و توجه را به خود جلب کرده است و این باعث می شود قیمت ها بی ثبات باشد."وی گفت: "ورود به فضایی بدون مقررات تعیین شده می تواند خطرناک باشد. در مرحله اولیه بودن ، تخیل زیادی وجود دارد که می تواند برای این ارزهای رمزنگاری شده باشد. در عین حال ، هنگامی که خبرهای بد منتشر می شود ، می تواند به راحتی از سایر شرکت ها بر روی رمزنگاری سخت تر شود. "

3) فشار نظارتی

مقررات پیشنهادی برای cryptocurrency از ابتدای سال 2021 بخار شده است.

در میان آنها: وزارت خزانه داری ایالات متحده در ماه مه اعلام کرد که به هرگونه انتقال به ارزش 10،000 دلار یا بیشتر نیاز دارد تا به عنوان بخشی از تلاش برای جلوگیری از فرار مالیاتی ، به خدمات درآمد داخلی گزارش شود.

لی گفت: "من خوشحالم که می بینم مقررات به وجود آمده اند زیرا به طور کلی برای صنعت خوب خواهد بود.""این کلاهبرداری های احتمالی یا موارد استفاده مخرب را به حداقل می رساند و باعث می شود همه افراد سوار شوند."

دولت همچنین مقررات احتمالی مبادلات رمزنگاری را با تمرکز بر حمایت از سرمایه گذاران و جلوگیری از دستکاری در بازار ، و همچنین گزارش حساب مالی در رابطه با حساب های مبادله Cryptoasset و حساب های خدمات پرداخت که ارزهای رمزنگاری را می پذیرند ، بررسی می کند.

گورن تمرکز خود را روی بیت کوین ، اتریم و بازارهای عمومی "شمشیر دو لبه" نامید. هر مقدار واقعی هنگام بروز تورم از بین می رود ، اما بیت کوین یک ارز غیر متمرکز است ، بنابراین ارزش آن در برابر تورم به خوبی حفظ می شود.

وی گفت ، و هرچه مؤسساتی که بیشتر شرکت می کنند ، مشروعیت بیشتری ایجاد می کنند تا تنظیم کننده ها کمتر با آن مبارزه کنند.

گورن گفت: "بیشتر قانونگذاران می دانند که رمزنگاری توسط مجرمان مورد استفاده قرار نمی گیرد ، اما افرادی که آنها را به کار می گیرند ، مؤسسات مالی بزرگی هستند که وقتی می گویند این اتفاق می افتد تشویق می شوند."

در حالی که او می فهمد که چرا باید الزامات گزارش IRS برای اهداف مالیاتی وجود داشته باشد ، اما وقتی مقررات دولت بیت کوین را ارز نمی داند ، مخالف است ، اما پس از آن مانند پول نقد رفتار می کند.

وی افزود: با استفاده از cryptocurrency به عنوان دارایی سرمایه ، IRS در حال مالیات بر سود سرمایه است که می تواند پیامدهای آن را نیز در دنیای سرمایه گذاری سرمایه گذاری داشته باشد.

گورن گفت سایر کشورها وضوح بیشتری دارند ، اما هنوز هم در ایالات متحده سوء تفاهم وجود دارد که وقتی می گوید چگونه ارزهای رمزنگاری شده باید از نظر مالی گزارش شود ، و تا زمانی که طبقه بندی واضح ارزهای رمزنگاری نشود ، تغییر نخواهد کرد.

4) فراتر از بیت کوین

پیتر جنسن ، بنیانگذار Blockchain Rocketfuel گفت: این زمان برای عموم مردم می تواند درک و راحت بودن از cryptocurrency طول بکشد ، به همان اندازه که مردم قبل از آن مجبور بودند به ایده های بانکی آنلاین و کارتهای خودپرداز بپردازند.

شرکت جنسن ، مستقر در سانفرانسیسکو ، پرداخت های رمزنگاری را پردازش می کند. او معتقد است که مردم از نوسانات قیمت بیت کوین منحرف می شوند ، اگرچه این فقط از بین 200 ارز رمزنگاری شده است.

جنسن در مصاحبه ای گفت: "ما باید ذهن مردم را از بیت کوین دور کنیم زیرا چه کسی می داند رمزنگاری زنده خواهد ماند."وی گفت: "بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده به دلار وجود دارد ، به این معنی که آنها دارای نوسانات صفر هستند. اگر آنها را بردارید و از آنها برای پرداخت استفاده کنید ، مزایای آن را دریافت می کنید. "

تحولات جهانی - مانند السالوادور که در حال اتخاذ cryptocurrency و هر دو سوئد و دبی است که ارزهای دیجیتالی خود را صادر می کنند - وعده هایی را برای آینده صنعت به ارمغان می آورند ، و جنسن پیش بینی می کند که ایالات متحده در نهایت نسخه دیجیتالی دلار را صادر می کند.

او دنیایی را می بیند که وقتی شغل می گیرید ، می توانید چک خود را به دلار یا cryptocurrency دریافت کنید و هیچ نوسانات وجود نخواهد داشت زیرا این وجوه توسط دولت ایالات متحده تضمین می شود.

جنسن افزود: "ما احساس می کنیم که ایالات متحده فرصتی برای پیشبرد دارد ، حتی اگر چین در حال اتخاذ سریعتر Cryptocurrency ، و همچنین کسانی که دارای سیستم بانکی کم کارآمد هستند.""اگر ما جلوی آن نمانیم ، آخرین خواهیم بود."

Crunchbase Pro نمایش داده شده برای این مقاله

پرس و جو مورد استفاده برای این مقاله "شرکت های جهانی رمزنگاری" بود که در آن "بیت کوین" ، "cryptocurrency" و "ارز مجازی" اصطلاحات جستجوی صنعت سازمانی بودند. سپس داده ها با تغییر مکان ستاد به "ایالات متحده" از هم جدا شدند.

تمام نمایش داده های Crunchbase Pro با نتایج به روز شده با گذشت زمان پویا هستند. آنها می توانند با هر شرکت یا نام سرمایه گذار برای تجزیه و تحلیل سازگار شوند.

با دورهای بودجه اخیر ، خرید و سایر موارد با Crunchbase Daily به روز باشید.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 11:26

بازارهای سنتی در حالت آشفتگی قرار دارند ، دلار در حد افراطی است ، اما رمزنگاری شروع به رفتار می کند. موارد استفاده طولانی مدت در حال ظهور است و آنها تحول گرا خواهند بود.

اتمی

تجزیه و تحلیل فنی ، زنجیره ای ، کلان ، جریان سرمایه گذاری و رمزنگاری.

نکات برجسته

فنیbitdaq reawakens
در زنجیرهسرعت و نوسانات پایین
کلاناین حباب دلار به زودی شکسته می شود
جریان سرمایه گذاریبا توجه به محیط بازار پایدار ، صعودی
رمزشبکه رعد و برق ، روایت جدید بیت کوین

فنی

توسط چارلی موریس

نمودار مورد علاقه من بیت کوین Bitdaq است که بیت کوین در Nasdaq است. به تازگی به یک روند 2 ستاره پرش کرده است.

بیت کوین 1 ستاره

اعتقاد من این است که سهام آمریکا برای یک زمستان سخت است ، در حالی که بیت کوین منتظر بهار است. اگر بیت کوین بتواند از سهام ایالات متحده بهتر عمل کند ، جریان را به خود جلب می کند. به همین سادگی.

نکته جالب در مورد این نمودار ، حداکثر 20 روزه است که امروز صبح لمس شده است. ما فقط یک بار در شش ماه آن را دیده ایم. اگر می تواند از بین برود ، اوقات خوب می چرخد.

کلان

توسط چارلی موریس

در یک هفته بد برای پوند ، زمان خوبی برای برجسته کردن حباب دلار آمریکا است. این امر باعث ضرب و شتم در بازارها می شود و بهترین نتیجه این است که بیت کوین قبلاً بدترین خود را انجام داده است.

هنگامی که دلار به سمت جنوب می چرخد ، که به ناچار خواهد بود ، بیت کوین دوباره پرواز خواهد کرد. آن زمان نزدیکتر می شود و حتی می تواند قریب الوقوع باشد. این اولین باری است که یک بحران استرلینگ چنین مناسبی را مشخص می کند.

من معمولاً در مورد ارزهای رمزنگاری صحبت می کنم ، اما این هفته ، ما روی ارزهای فیات تمرکز خواهیم کرد. من برخی از ارزهای اصلی را می پرسم و با توجه به برابری قدرت خرید (PPP) ، ارزش منصفانه آنها را نشان می دهم ، که به طور گسترده ای برای نشان دادن هزینه نسبی زندگی با استفاده از دیفرانسیل تورم طولانی مدت استفاده می شود.

فرانک سوئیس قوی بوده است اما از سال 2020 هنوز در برابر دلار سقوط کرده است. سوئیس از تورم کمتری برخوردار بوده و با وجود اینکه یکی از بهترین ارزهای روی زمین است ، اکنون در مقابل USD کمی کم ارزش است. این سزاوار است که نسبتاً قوی باشد زیرا در مواقع استرس یک خانه طبیعی برای پول است.

فرانک سوئیس

پوند یک ارز ریسک پذیر است و در بازارهای گاو نر و برعکس بهترین کار را می کند. بودجه مینی باعث سقوط روز جمعه شد ، اما تاریخ به زودی آن را فراموش خواهد کرد. اکنون کم ارزش است

پوند

یورو نیز ضعیف بوده و کم ارزش است. وحشت پیرامون گاز بیش از حد به وجود آمده است ، و اتحادیه اروپا در حالی که اراده سیاسی باقی می ماند شکسته نمی شود. اکنون ارزان است

Krona سوئدی با پوند بسیار ارتباط دارد ، این چیزی است که به نظر نمی رسد هیچ کس در مورد آن صحبت کند. استکهلم یک مینی لندن است ، اما مهمتر از همه ، GBP و SEK ارزهای اروپایی محیطی هستند که با شرایط نقدینگی معکوس هستند. در هر صورت ، این ارز ارزان است. یک مقصد تعطیلات خوب.

کرونا

سفر دیگر یک فرصت زندگی ژاپن است. تورم پایدار ، ین را بسیار ارزان کرده است.

ین ژاپن

با هم قرار دادن آن و وزن کردن آن ، حباب دلار را به دست می آوریم. آخرین باری که دلار این عزیز در سال 2001 بود. این امر تا سال 2014 تا سال 2014 جهان را تا سال 2014 تاخیر در جهان می بیند. اوج 1985 آنها را تا سال 1996 شکست داد. این زمان بسیار خطرناکی برای سرمایه گذاری در سهام ایالات متحده است.

حباب دلار

بیت کوینرهای طولانی مدت باید از این موضوع بسیار هیجان زده باشند. حباب دلار به زودی ترکیده است.

در زنجیره

توسط چارلی اریت

فعالیت در blockchain بیت کوین ساکت است و هنوز هم هیچ استدلالی برای ارتقاء موضع صعودی ایجاد نمی کند. در واقع ، مدل تقاضای شبکه این هفته از 2/6 به 1/6 کاهش یافته است که نشانگر هزینه کوتاه مدت بار دیگر خاموش است.

تنها شاخص باقی مانده در سرعت است ، که از 30 مارس هنگامی که قیمت بیت کوین 47000 دلار آمریکا بود ، ادامه دارد. این در حدود بالاترین قیمت امسال بود ، بنابراین اگر هر چیزی ، در کوتاه مدت یک ماده ضدعفونی کننده است. اما تا زمانی که می دانیم با چه چیزی سر و کار داریم ، مفید است.

سرعت تعداد سکه هایی را که در حال تغییر دست هستند اندازه گیری می کند. وقتی زیاد باشد ، ما شاهد گردش سنگین هستیم و برعکس. در حال حاضر ، این اقدام به شدت کاهش می یابد ، نشانه ای از یک پایگاه مالکیت قوی تر. جالب اینجاست که مربع هایی با نوسانات در حال ریزش بیت کوین ، نه چیزی که در این دوره از آشفتگی های شدید بازار انتظار دارید.

منبع: ترمینال Bytetree. نوسانات بیت کوین (سبز) در مقابل طلا (آبی) (٪) بیش از 90 روز در حال حرکت ، از ژانویه سال 2020.

جریان نهادی

توسط چارلی اریت

مشاهدات ما از بخش زنجیره ای-سرعت و نوسانات در حال سقوط بیت کوین-در جریان صندوق ها منعکس می شود که به طرز چشمگیری پایدار هستند. در حقیقت ، هر دو بیت کوین و اتریوم در دو هفته گذشته شاهد وانت جزئی بوده اند.

منبع: ترمینال Bytetree. بیت کوین (BTC) در طی سه ماه گذشته توسط بودجه برگزار شد.

منبع: ترمینال Bytetree. اتریوم (ETH) در طی سه ماه گذشته توسط بودجه برگزار شد.

رمز

توسط چارلی اریت

چند هفته پیش ، ما نیاز به نگه داشتن زبانه ها را در شبکه صاعقه برجسته کردیم. شبکه رعد و برق لایه ای است که در بالای شبکه بیت کوین اجرا می شود و پرداخت ها را بسیار سریع و فوق العاده ارزان می کند. قیاس ساده با دنیای واقعی در حال اجرا یک برگه نوار است. شما یک برگه را باز می کنید ، تمام شب نوشیدنی خریداری می کنید بدون اینکه به صورت جداگانه هزینه آنها را بپردازید و هنگام ترک تسویه حساب کنید. بنابراین شبکه بیت کوین به یک لایه تسویه حساب برای پرداخت ها تبدیل می شود - فوری ، کاملاً ایمن ، غیرمتمرکز و ارزان. پتانسیل اختلال در وضع موجود ، ذهن آزار دهنده است.

این مقاله Forbes توسط Caitlin Long ، یک وکیل بسیار تأثیرگذار رمزنگاری و مدیرعامل "دادا-بانک" در ایالات متحده ("دادا" مخفف بانک دارایی و دیجیتال دارایی است) ، این موضوع را به ذهن خود رساند. او موازی بین "پول-اینترنت-پروتکل ها" و تأثیر "صدا-اینترنت-پروتکل" (VOIP) بر تلفن سنتی ترسیم می کند. دومی نیز در ابتدا در اواخر دهه 1990 به دست آمد ، اما پس از رسیدن به مقیاس در سال 2003 ، شبکه های سیم مسی را منسوخ کرد.

اهمیت این پیشرفت فناوری را نمی توان بیش از حد بیش از حد کرد. Crypto در حال گذراندن مرحله ای است که برای توجیه ادامه ظهور آن به موارد استفاده واقعی نیاز دارد. بیت کوین فرقی ندارد. تاکنون ، آن را به عنوان "طلای دیجیتال" ، نوعی ارز جایگزین قرار داده است. این البته از بسیاری از زوایا بسیار بحث برانگیز است. اما اگر این امکان را داشته باشد که شبکه های پرداخت فعلی را مختل و جایگزین کند ، خود را با داشتن اساسی ترین مورد استفاده از همه ، می یابد.

همانطور که لین آلدن در قطعه خود توضیح می دهد ، این پایان آن نیست. ما در اینجا در مورد راه حل های مقیاس پذیر صحبت می کنیم ، و "هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد که شبکه با گذشت زمان چقدر بزرگ شود". با توجه به چگونگی تکامل فناوری ، انتظار داشته باشید که لایه های بیشتر و مواردی را که به مرور زمان ظاهر می شود ، استفاده کنید.

جالب ترین احتمال این است که "علاوه بر ارسال فوری و ارزان ، از شبکه رعد و برق می توان برای ارسال اطلاعات غیر پولی استفاده کرد". همانطور که آلدن می گوید ، موارد استفاده می تواند شامل "پیام های رسانه های اجتماعی ، تماس های ویدیویی ، اشتراک فایل ، تأیید هویت ، کسب درآمد از محتوا ، شبکه های اجتماعی و سایر برنامه ها" باشد. در واقع ، شرکتی وجود دارد که دقیقاً برای این منظور ایجاد یک مرورگر Imprvious ایجاد می شود.

مثل همیشه ، خطرات زیادی با این فناوری جدید وجود دارد ، که بیشتر در مورد اتخاذ و تنظیم متمرکز است ، چه رسد به دشواری در تصور و پیش بینی آینده. با این حال ، سرانجام ، دیدگاهی در مورد آنچه بیت کوین می تواند تبدیل شود ، مشاهده می شود ، و این بسیار بیشتر از طلای دیجیتال است. این فناوری است که می تواند پایه و اساس مرحله بعدی اینترنت باشد. هنگامی که در آن نور دیده می شود ، سرمایه گذاری برای بلند مدت از بودن صرفاً سوداگرانه تبدیل می شود.

خلاصه

Uptober روزها با هم فاصله دارد و موارد استفاده برای این فناوری همچنان در حال تکامل است. آماده باش.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت: 10:40

برای مبتدیان ، از فرار جلوگیری می کند ، به عنوان یک ابزار آموزشی کار می کند و توسط کارگران نجات توصیه می شود.

A woman feeding her dog a treat while on a hike.

مقاله را به اشتراک بگذارید

حیوان خانگی شما از شما می خواهد که خبرنامه ما را بخوانید.(سپس به آنها معالجه بدهید.)

وقتی نوبت به خرید یقه برای سگ خود می رسد ، به راحتی می توان از میزان گزینه های موجود در آنجا غافلگیر شد. آیا با یک یقه نایلون استاندارد و سودمند با سگک می روید؟یکی از آن پیچیده ، مهرهیقه های سوزان الکساندرااین می تواند به دلیل لوازم جانبی در حال حاضر انسان اشتباه شود؟آیا این را حتی می دانستیدگوچی یقه می سازداکنون؟شاید شما یقه را کاملاً به نفع مهار دور کنید. اما پس از آن ، مارپیچ دوباره شروع می شود: چه نوع مهار؟کلیپ برگشت؟کلیپ جلو؟HEAD HALTIE؟تعداد قابل توجهی از محدودیت های احتمالی سگ گیج کننده است.

پاسخ البته به سگ و نیازهای خاص آنها بستگی دارد. اما برای بسیاری از مربیان سگ ، واکرها و متخصصان نجات ، یک یقه به ابزاری ضروری برای اطمینان از ایمنی سگهایی که ممکن است از یقه معمولی خارج شوند ، تبدیل شده است: Martingale.

یقه Martingale ، همچنین به عنوان "یقه باریک" یا "یقه Greyhound" شناخته می شود ، یقه ای با دو حلقه است. اولین بسته بندی در حدود سه چهارم از عرض گردن سگ ، و دو انتهای آن توسط یک "حلقه کنترل" متصل می شوند ، که می تواند از پارچه یا زنجیره ای ساخته شود و جایی است که چلپ چسبانده است. هنگامی که یقه به درستی نصب شده است ، طراحی Martingale به فرد اجازه می دهد یقه را بدون خفه کردن سگ محکم کند. در زیر ، هر آنچه را که باید بدانید برای تعیین اینکه آیا یقه Martingale برای سگ شما مناسب است و نحوه تنظیم مناسب برای استفاده صحیح از آن است.

یقه های Martingale از کجا آمده اند؟

هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی ، یقه مارتینگاله برای اولین بار اختراع شد ، اما کارشناسان قبول دارند که ابتدا برای اولین بار برای جیر جیر مانند Greyhounds ، Whippets و Salukis که دارای گردن های طولانی و ضخیم و سرهای باریک هستند که یقه های منظم به راحتی می توانند از بین بروند ، استفاده می شود.

اصطلاح Martingale به احتمال زیاد از یک تکه اسب اسب معروف به Martingale آمده است ، که به عنوان "شهر" یا "سرچشمه" نیز شناخته می شود و تسمه ای است که مانع از شلاق زدن سر اسب می شود که به خطر می اندازد که به سمت سوار شدن به سمت سوار برسد. بشر

Shy black dog walking with owner at the park.

چگونه به یک سگ مضطرب کمک کنیم تا ترس های خود را فتح کند

من و شش رفتارگر حیوانات و من نکات طرفدار خود را برای تقویت اعتماد به نفس یک سگ ترسناک به اشتراک می گذاریم.

چگونه از یقه های Martingale استفاده می شود؟

فراتر از محبوبیت آنها با نگهبانان بی نظیر ، مارتینگالز در بین کسانی که در نجات سگ نیز کار می کنند ، به ابزاری مورد علاقه تبدیل شده است ، زیرا آنها مانع از بیرون کشیدن سگ های خفه کننده از یقه های بدون خطر خفگی و آسیب دیدن آنها می شوند..

ملیسا جوردانو ، هماهنگ کننده فرزندخواندگی tاو پروژه SATO، که نجات ، توانبخشی می کند و سگهای ولگرد را از پورتوریکو باز می کند ، می گوید که او تقریباً 15 سال از یقه های مارتینگال استفاده می کند ، و آنها ابزاری اساسی برای ایمن نگه داشتن نجات سازمان خود هستند. وی گفت: "ما همه سگهای خود را از پورتوریکو پرواز می کنیم ، بنابراین آنها از هواپیما بیرون می آیند - بلند است ، این یک محیط جدید است ، و ترسناک است. بعضی اوقات غرایز پرواز آنها قوی است و فقط می خواهند دویدند. ""بنابراین ما باید چیزی داشته باشیم که آنها نتوانند از آن خارج شوند ، این امنیت خواهد بود ، اما همچنین خطر آسیب دیدن آنها را مانند یقه خفه کننده سنتی نمی کند."

رابرت هاوسمان ، یک مربی حرفه ای معتبر سگ ، بنیانگذارDogboy NYC، و وحشی ترین عضو جمعی ، به مشتریان خود توصیه می کند که از Martingales در رابطه با سایر یقه ها یا مهارها به عنوان احتیاط ایمنی استفاده کنند. وی می گوید: "اگر من با شرکت های پیاده روی صحبت می کنم ، من معمولاً آنها را تشویق می کنم که برخی از یقه های مارتینگاله را به عنوان پشتیبان برای هر وسیله ای که مشتری های خود از آنها استفاده می کنند ، داشته باشند.""بنابراین اگر مشتری از مهار بدون لقمه ، یا یقه سر یا مهار سنتی که بین تیغه های شانه بسته می شود ، استفاده می کند ، می توان از Martingale نیز استفاده کرد ، فقط در صورت عدم موفقیت تجهیزات."

Haussmann از یک مارتینگیل با سگ خود استفاده می کند ، که "مانند یک ویپت" شکل گرفته است و می گوید این یک یقه روزمره "خارق العاده" برای سگهایی است که از قبل آرام و پاسخگو هستند. با این حال ، او به تکیه دادن به آن به شدت به عنوان یک وسیله آموزشی هشدار می دهد. صاحبان سگ هایی که به راحتی هیجان انگیز هستند ، یا که زیاد می کشند ، ممکن است تمایل به استفاده از توانایی محکم کننده Martingale به عنوان مجازاتی برای سگی که می کشد استفاده کنند. اما هشدار می دهد که این مجازات ، می تواند عصبی بودن و رفتارهای یک سگ را تشدید کند و استرس بیشتری را به وضعیت استرس زا اضافه کند.

وی می گوید: "هیچ ابزاری وجود ندارد که رابطه بین شما و سگ شما و کار و تلاش خود را برای آموزش آن سگ انجام دهد.""بارها و بارها ، مردم از دستگاه هایی مانند آن برای سرکوب رفتارها به جای آموزش رفتارهای مناسب به سگهای خود استفاده می کنند."

Dog looking out of a red half-door

چگونه می توان از یک هنرمند فرار جلوگیری کرد

نکات حرفه ای پت میلر ، مربی سگ برای جلوگیری از بیرون آمدن حیوان خانگی شما در هنگام ورود میهمانان.

قبل از گرفتن یقه Martingale چه باید بدانید

مهمترین چیزی که باید هنگام گرفتن یقه ، اما به خصوص یک مارتینگال ، در خاطر داشته باشید ، مناسب است. ملیسا جوردانو می گوید که هر نوع یقه سگ خود را به دست می آورید ، یک قاعده خوب این است که می خواهید وقتی سگ آن را می پوشید ، دو انگشت را در زیر آن قرار دهید."شما می خواهید که آن را به راحتی اما راحت ، بنابراین سگ جایی برای تنفس دارد."

Martingales در اندازه ها ، شکل ها و الگوهای متنوعی قرار می گیرد (برای مثال ، برای جیب های مختلف ، یقه های ضخیم تری وجود دارد که به توزیع فشار در اطراف گردن های بلند آنها کمک می کند) بنابراین پیدا کردن یک مناسب برای سگ شما ممکن است اندازه گیری و خرید آنلاین را انجام دهد. ژیرودانو همچنین می گوید ، به دلایل ایمنی ، او شخصاً یک مارتینگال را با یک سگک سریع آزاد ترجیح می دهد. به این ترتیب ، او می گوید ، اگر یقه سگ به چیزی گرفتار شود و آنها شروع به خفگی کنند ، آسان است که آنها را آزاد کنید بدون اینکه قیچی پیدا کنید تا یقه را قطع کنید.

هنگامی که یقه را گرفتید ، حتماً قبل از اینکه آنها را با پیاده روی بیرون بیاورید ، به سگ خود فرصت دهید تا با آن راحت شود. Haussmann توصیه می کند که سگ خود را بوی یقه دهید ، روی سگک کلیک کنید تا آنها به صدا عادت کنند ، و آنها را برای مدت کوتاهی در اطراف خانه خود می پوشند تا بتوانند به احساس آن عادت کنند.

و به یاد داشته باشید ، Haussmann خاطرنشان می کند ، هرگونه یقه یا مهار را با آموزش منظم جفت کنید: "هنگامی که سگ شما می داند که چگونه به خوبی بر روی یک لیس قدم بزند و یک کار عالی انجام می دهد ، پس از همه ، [یک مارتینگیل] می تواند تمام وقت شما باشدیقه."

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 207 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 20:42

طبق قانون ، افراد اگر در گروه به اصطلاح سرمایه گذاران واجد شرایط و همچنین حرفه ای باشند (در صورت درخواست) می توانند سرمایه گذار باشند.

سرمایه گذاران واجد شرایط

  • حداقل سهام: HRK 400،000. 00 (فقط در اولین سرمایه گذاری)
  • شرط 1: سرمایه گذاران بالقوه باید نشان دهند که آنها تجربه و تخصص کافی دارند تا بتوانند خطرات سرمایه گذاری در صندوق را که می خواهند در آن سرمایه گذاری کنند درک کنند و این استراتژی مطابق با اهداف سرمایه گذاری آنها است
  • شرط 2: آنها باید 1 از 2 شرط زیر را برآورده کنند
    • ارزش دارایی خالص آنها حداقل 2000،000. 00 HRK است
    • حداقل یک سال در بخش های حرفه ای کار کرده یا در بخش مالی کار کرده است که می تواند با سرمایه گذاری برنامه ریزی شده مقایسه شود

    سرمایه گذاران حرفه ای در صورت درخواست

    • حداقل سهام: تجویز نشده است
    • شرط 1: سرمایه گذاران بالقوه باید توانایی تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری و درک خطرات را نشان دهند (ارزیابی بر اساس پاسخ های پرسشنامه انجام می شود)
    • شرط 2: شما باید 2 مورد از 3 شرط زیر را ملاقات کنید:
      • شما حداقل در هر سه ماه در طی یک سال حداقل 10 معاملات با حجم قابل توجه را انجام داده اید
      • ارزش سبد معاملاتی شما حداقل 4،000،000. 00 HRK است
      • حداقل یک سال در مشاغل حرفه ای کار می کند یا در بخش مالی کار کرده است که می تواند با سرمایه گذاری برنامه ریزی شده مقایسه شود

      مدیریت دارایی Bridge White D. O. O. برای مدیریت صندوق های سرمایه گذاری جایگزین

      Šetalište P. Preradovića 3 ، 31000 Osijek ، OIB: 24139029403

      اطلاعات مهم

      یک صندوق یک سرمایه گذاری سوداگرانه را نشان می دهد و شامل ریسک بالایی است. تمام اسناد را با دقت بخوانید و هر اهداف سرمایه گذاری ، عوامل خطر و هزینه را قبل از سرمایه گذاری در نظر بگیرید. سرمایه گذاری در یک صندوق برای همه سرمایه گذاران مناسب یا مطلوب نیست. فقط افراد خاصی که معیارهای واجد شرایط اضافی را رعایت می کنند ممکن است در یک صندوق سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاران باید از توانایی ، تجربه و تمایل مالی برای تحمل خطرات سرمایه گذاری در یک صندوق برخوردار باشند. اطلاعات موجود در این وب سایت در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان سرمایه گذاری ، حقوقی ، مالیاتی ، مالی یا سایر توصیه ها یا توصیه ها مورد استفاده قرار گیرد.

      ما از کوکی های خود و کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم تا بتوانیم این وب سایت را به شما نشان دهیم و با هدف بهبود خدماتی که ارائه می دهیم ، چگونه از آن استفاده می کنید.

      اطلاعات بیشتر در مورد کوکی ها را در تنظیمات کسب کنید.

      • هنگام برقراری رابطه تجاری مدیریت دارایی پل سفید D. O. O. برای مدیریت صندوق های سرمایه گذاری جایگزین ، با دفتر ثبت شده خود در Osijek ، Šetalište P. Preradovića 3 (از این پس: این شرکت) موظف است داده های شخصی سرمایه گذاران و همچنین داده های مربوط به منبع صندوق های سرمایه گذاری را جمع آوری کند. این شرکت داده ها را بر اساس: جمع آوری و پردازش می کند:
        • قانون صندوق های سرمایه گذاری باز با یک پیشنهاد عمومی (شماره 44/16 NN) و مقررات مربوطه ،
        • قانون صندوق های سرمایه گذاری جایگزین (شماره 21/18 NN) و مقررات مربوطه ،
        • قانون پیشگیری از پولشویی و تأمین مالی تروریستی (شماره 108/2017 NN) و آیین نامه اجرایی آن
        • قانون مالیات عمومی و یا سایر مقررات مالیاتی و تعهدات گزارش شرکت در مورد مرجع مالیاتی قابل تحمل مطابق با توافق بین ایالات متحده و جمهوری کرواسی در مورد بهبود پیروی از مالیات در سطح بین المللی و اجرای قانون FATCA و بخشنامه 2014/107/دستورالعمل اصلاح اتحادیه اروپا 2011/16/اتحادیه اروپا در مورد تبادل خودکار اجباری اطلاعات در زمینه مالیات (دستورالعمل 2014/107 EU یا CRS).

        داده های شخصی برای افراد:

        • نام و نام خانوادگی
        • تاریخ و محل تولد
        • جنس
        • کشور محل زندگی
        • آدرس محل سکونت (آدرس تماس اگر غیر از محل اقامت)
        • شناسه/جزئیات گذرنامه
          • شماره سند
          • صادر کننده
          • تاریخ صدور
          • تاریخ انقضا
          • وضعیت اشتغال شخصی
          • نوع کارفرما
          • صدا زدن
          • شغل فعلی
          • منبع صندوق های سرمایه گذاری
          • دامنه صندوق های سرمایه گذاری

          داده های شخصی برای اشخاص حقوقی:

          • نام شرکت
          • اوباش
          • MB
          • لوی
          • کشور تأسیس
          • نشانی
          • تلفن تماس
          • با آدرس ایمیل تماس بگیرید
          • حساب بانکی شرکت Iban

          داده های شخصی مدیر:

          • نام و نام خانوادگی
          • اوباش
          • داده های کارت هویت / گذرنامه
          • تاریخ تولد
          • نشانی

          داده های شخصی در مورد شخص مجاز به سفارش - اگر متفاوت از مدیر باشد

          • نام و نام خانوادگی
          • اوباش
          • داده های کارت هویت / گذرنامه
          • تاریخ تولد
          • نشانی
          • اطلاعات مربوط به قرار گرفتن در معرض سیاسی

          اطلاعات کیف پول رمزنگویی شخصی

          • حساب های رمزنگاری
          • کلید اصلی عمومی (MPK)

          این شرکت موظف است داده های شخصی مشتریان را مطابق قانون بازار سرمایه ، قانون پیشگیری از پولشویی و تأمین مالی تروریستی ، قانون حسابداری و سایر قوانین مالیاتی و آئین نامه حفظ کند. پس از انقضا ، داده های شخصی مشتری از بین می رود.

          سرمایه گذار ممکن است در هر زمان درخواست دسترسی به داده ها و تصحیح داده های نادرست به صورت کتبی یا به صورت حضوری در دفتر مرکزی شرکت را داشته باشد. داده های جمع آوری شده بر اساس قوانین فوق و مقررات اجرایی آنها به منظور این است که شرکت بتواند تعهدات قانونی و نظارتی خود را انجام دهد و با سرمایه گذار رابطه تجاری برقرار کند. اگر سرمایه گذار مایل به افشای اطلاعاتی باشد که اجباری باشد یا چنین اطلاعات نادرست را فاش کند ، شرکت ممکن است از برقراری رابطه تجاری با سرمایه گذار خودداری کند. در صورتی که داده های خاصی با رضایت سرمایه گذار برای یک هدف خاص پردازش شوند ، سرمایه گذار ممکن است از رضایت داده شده خارج شود و به صورت کتبی یا به صورت حضوری در دفتر مرکزی شرکت به شرکت اطلاع دهد.

          کوکی های کاملاً لازم ، مانند کوکی ها برای ورود ، معامله و در غیر این صورت از سایت ما استفاده می کنند. آنها به سایت ما کمک می کنند تا به طور کارآمد کار کند و سهولت استفاده را برای کاربران سایت فراهم کند.

          اگر این کوکی را غیرفعال کنید ، ما نمی توانیم ترجیحات شما را ذخیره کنیم. این بدان معنی است که هر بار که به این وب سایت مراجعه می کنید ، باید دوباره کوکی ها را فعال یا غیرفعال کنید.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 78 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 20:27

قرار دادن سفارش تجارت بصری به نظر می رسد - یک دکمه "خرید" برای شروع تجارت و یک دکمه "فروش" برای بستن یک تجارت. اگرچه اجرای معاملات به گونه ای امکان پذیر است ، اما بسیار ناکارآمد است زیرا نیاز به نظارت مداوم بر سهام دارد. استفاده از دکمه های فقط خرید و فروش می تواند منجر به لغزش شود. این تفاوت بین قیمت مورد انتظار و قیمتی است که در آن سفارش در واقع پر شده است.

Stock Trade Orders

هنگام تجارت سهام که بسیار بی ثبات و یا تجارت در یک بازار سریع حرکت می کنند ، لغزش می تواند تفاوت بین موقعیت برنده و از دست دادن باشد. بنابراین ، درک سفارشات تجاری فراتر از "خرید" و "فروش" بسیار مهم است.

کتاب الکترونیکی تجارت و سرمایه گذاری جامع

از بازارهای سرمایه گرفته تا استراتژی های تجارت و تحلیل فنی ، کتاب الکترونیکی 115 صفحه ای CFI و کتاب الکترونیکی تمام مباحث اصلی را که یک تحلیلگر در سطح جهانی باید بداند ، پوشش می دهد!

انواع سفارشات تجارت سهام

هنگام قرار دادن سفارش تجارت ، پنج نوع سفارش مشترک وجود دارد که می تواند با یک متخصص یا سازنده بازار قرار گیرد:

1. سفارش بازار

سفارش بازار یک سفارش تجارت برای خرید یا فروش سهام با قیمت فعلی بازار است. یکی از مؤلفه های اصلی سفارش بازار این است که فرد مبلغ پرداخت شده برای خرید یا فروش سهام را کنترل نمی کند. قیمت توسط بازار تعیین شده است. یک سفارش بازار خطر لغزش بالایی را در یک بازار سریع حرکت می دهد. اگر سهام به شدت معامله شود ، ممکن است سفارشات تجاری پیش از شما اجرا شود و قیمتی را که می پردازید تغییر دهید.

به عنوان مثال ، اگر یک سرمایه گذار دستور خرید 100 سهم را در اختیار داشته باشد ، آنها 100 سهم را با قیمت درخواست سهام دریافت می کنند.

2. سفارش محدود

سفارش محدود یک سفارش تجاری برای خرید یا فروش سهام با قیمت مشخص خاص یا بهتر است. یک سفارش محدود باعث می شود سرمایه گذاران از خرید بالقوه یا فروش سهام با قیمتی که نمی خواهند خریداری کنند. بنابراین ، در یک ترتیب محدود ، اگر قیمت بازار مطابق با قیمت سفارش محدود نباشد ، سفارش اجرا نمی شود. یک سفارش محدود را می توان به عنوان سفارش محدودیت خرید یا سفارش محدودیت فروش معرفی کرد.

یک سفارش محدودیت خرید توسط یک خریدار استفاده می شود و مشخص می کند که خریدار بیش از X هر سهم را پرداخت نمی کند ، با X $ سفارش محدودی که توسط خریدار تعیین شده است.

به عنوان مثال ، سهام را در نظر بگیرید که قیمت آن 11 دلار است. یک سرمایه گذار یک سفارش محدود برای خرید 100 سهام با 10 دلار تعیین می کند. در این سناریو ، فقط هنگامی که قیمت سهام به 10 دلار یا پایین تر برسد ، تجارت اجرا می شود.

یک سفارش محدودیت فروش توسط یک فروشنده استفاده می شود و مشخص می کند که فروشنده سهم را با قیمت X $ در هر سهم نمی فروشد ، با X $ سفارش محدودی توسط فروشنده است.

به عنوان مثال ، سهام را در نظر بگیرید که قیمت آن 11 دلار است. یک سرمایه گذار یک سفارش محدود برای فروش 100 سهم با 12 دلار تعیین می کند. در این سناریو ، فقط هنگامی که قیمت سهام به 12 دلار یا بالاتر برسد ، تجارت اجرا می شود.

3. سفارش را متوقف کنید

دستور توقف همچنین به عنوان دستور توقف از دست داده می شود ، یک سفارش تجاری است که برای محدود کردن (و در نتیجه محافظت) ضرر یک سرمایه گذار در یک موقعیت طراحی شده است. هنگام رسیدن به قیمت مشخص ، یک سفارش توقف سهام را به فروش می رساند. اگرچه یک ترتیب توقف به طور کلی با موقعیت طولانی همراه است ، اما می توان از آن نیز با موقعیت کوتاه استفاده کرد. در این حالت ، اگر بالاتر از قیمت سفارش توقف باشد ، سهام خریداری می شود.

به عنوان مثال ، یک سرمایه گذار در صورت کاهش به 8 دلار از قیمت فعلی خود 12 دلار ، قصد فروش موقعیت خود را در سهام دارد. سرمایه گذار می تواند سفارش توقف را با 8 دلار قرار دهد. وقتی سهام به 8 دلار رسید ، سفارش اجرا می شود.

توجه داشته باشید که سهام لزوماً با 8 دلار به فروش نمی رسد - این بستگی به عرضه و تقاضای سهام دارد. اگر قیمت سهام به سرعت در حال کاهش باشد ، سفارش ممکن است با قیمت قابل توجهی پایین تر از 8 دلار اجرا شود. این نوع مشکل را می توان با یک سفارش محدود به حداقل رساند.

4. سفارش محدود

دستور محدودیت سهام یک دستور تجارت مشروط است که ویژگی های یک توقف و سفارش را با هم ترکیب می کند. یک دستور توقف محدود به قرار دادن دو قیمت نیاز دارد-قیمت توقف و قیمت محدود. هنگامی که سهام به قیمت توقف رسید ، سفارش به یک سفارش محدود تبدیل می شود. سفارشات متوقف شده ، بر خلاف سفارش توقف ، محدودیت قیمت را تضمین می کنند. از طرف دیگر ، یک سفارش توقف اجرای سفارش را تضمین می کند اما لزوماً با قیمت سفارش متوقف نمی شود.

به عنوان مثال ، یک سرمایه گذار در حال حاضر صاحب یک معاملات سهام با 30 دلار است. سرمایه گذار مایل است اگر زیر 25 دلار فرو رود ، سهام را بفروشد ، اما تنها در صورتی که سهام را می توان با قیمت 24 دلار یا بیشتر فروخت. سرمایه گذار با تعیین قیمت توقف 25 دلار و قیمت محدود 24 دلار ، سفارش توقف محدود را تعیین می کند. هنگامی که سهام زیر 25 دلار کاهش یابد ، سفارش به یک سفارش محدود به 24 دلار تبدیل می شود.

5. سفارش توقف دنباله دار

سفارش توقف توقف شبیه به سفارش توقف است. با این حال ، یک دستور توقف دنباله دار بر اساس درصد تغییر قیمت بازار بر خلاف قیمت هدف خاص است. اگرچه یک دستور توقف دنباله به طور کلی با موقعیت طولانی همراه است ، اما می توان از آن نیز با موقعیت کوتاه استفاده کرد. در چنین حالتی ، اگر با درصد مشخصی افزایش یابد ، سهام خریداری می شود.

به عنوان مثال ، یک سرمایه گذار سهام را با قیمت 10 دلار خریداری می کند. سرمایه گذار دستور توقف دنباله ای را 20 ٪ قرار می دهد. اگر سهام 20 ٪ یا بیشتر کاهش یابد ، سفارش اجرا می شود.

قرائت های مرتبط

با تشکر از شما برای خواندن راهنمای CFI در مورد سفارش تجارت. برای ادامه یادگیری و پیشبرد شغل خود ، منابع زیر مفید خواهد بود:

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 51 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 20:14

با برنامه درسی طراحی شده برای کاربران جدید و متخصصان مستقر به طور یکسان ، آموزش معتبر طراحی Blackmagic مهارت های لازم برای خلاقیت تر بودن ، سریعتر کار کردن و انجام کار را به شما می آموزد! شبکه به سرعت در حال رشد ما از بیش از 250 مربی معتبر و بیش از 100 مرکز آموزشی ، به همراه کتاب و ده ها منبع آنلاین می تواند به شما کمک کند تا در هیچ زمان ویرایشگر معتبر ، رنگ آمیزی یا ویرایشگر صدا ، ویرایشگر معتبر Davinci شوید!

آموزش فیلم ها

Davinci Ensolve Edit

resolvetraining:introduction-to-editing-title

مقدمه ای برای ویرایش

هنر ویرایش را در Davinci Resolve کشف کنید! ویرایش برای داستان پردازی سینمایی بسیار مهم است و این ویدیو به شما کمک می کند تا ابزارها و تکنیک هایی را برای دستیابی به دید خلاق خود درک کنید.

resolvetraining:introduction-to-editing-title

مقدمه ای برای ویرایش

این ویدیو در صفحه ویرایش گسترش می یابد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ویرایش Trim ، یک برش خشن را اصلاح کنید ، قاب را جایگزین کنید و عکس ها را جایگزین کنید ، صوتی را مخلوط کنید و حتی جلوه های ، انتقال و عناوین را اضافه کنید!

resolvetraining:multicam-editing-title

ویرایش چندمیک

در مورد ویرایش Multicam با Davinci Resolve بیاموزید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه قبل از ویرایش یک فیلم ساده دو دوربین و سپس یک اجرای موسیقی Multicam بزرگتر ، زوایای را مستقیماً در جدول زمانی همگام سازی کنید!

resolvetraining:visual-effects-in-the-edit-page-title

جلوه های بصری در صفحه ویرایش

کشف کنید که چگونه پروژه خود را با جلوه های بصری در صفحه ویرایش تقویت کنید! شما یاد خواهید گرفت که چگونه از مات مسافرتی استفاده کنید ، یک کلید صفحه سبز مؤثر بکشید ، جایگزین های علامت ساده و موارد دیگر را ایجاد کنید.

Davinci رنگ را حل می کند

resolvetraining:introduction-to-color-title

آشنایی با رنگ

این فیلم شما را به صفحه رنگ قدرتمند در Davinci Resolve معرفی می کند. بیاموزید که چگونه و چرا از ابزارهای درجه بندی اولیه و ثانویه همراه با نحوه خواندن اسکوپ ، عکس های تعادل و موارد دیگر استفاده کنید!

resolvetraining:advanced-color-title

رنگ پیشرفته

ویژگی های پیشرفته مورد استفاده توسط رنگیست های هالیوود را کشف کنید! بیاموزید که چگونه مدیریت رنگ ، نمرات ساختار را با ویرایشگر گره تنظیم کنید ، با رسانه های خام کار کنید ، از ردیابی با ماسک جادویی و موارد دیگر استفاده کنید!

resolvetraining:daVinci-resolve-mini-panel-title

Davinci Resolve Mini Panel

سریعتر کار کنید و با پانل Mini Davinci Resolve کنترل خلاق تر شوید. بیاموزید که چگونه در صفحه رنگ حرکت کنید ، چندین پارامتر را همزمان و درجه بندی کنید ، همه بدون استفاده از ماوس!

resolvetraining:delivering-content-title

ارائه محتوا

بیاموزید که چگونه محتوای خود را برای تحویل آماده کنید! این ویدیو به شما می آموزد که چگونه از پیش تنظیم شده در صفحه تحویل استفاده کنید ، با صف رندر کار کنید ، محتوا را برای استفاده آنلاین و موارد دیگر تحویل دهید!

resolvetraining:color-management-title

مدیریت رنگ

این فیلم به شما نشان می دهد که چرا مدیریت رنگ بخش مهمی از گردش کار ویرایش شما است و در مورد سیستم های مختلف مدیریت رنگ و تنظیمات موجود در Davinci Resolve به شما آموزش می دهد.

Davinci Resolve Fairlight

resolvetraining:introduction-to-audio-title

آشنایی با صدا

این فیلم شما را به صفحه Fairlight در Davinci Resolve از جمله ناوبری ، وارد کردن رسانه ، انتخاب کلیپ ، سطح متعادل ، ویرایش ساده و حتی تعمیر گفتگو با افزونه ها معرفی می کند!

resolvetraining:introduction-to-sound-design-title

آشنایی با طراحی صدا

هنر طراحی صدا و ویرایش جلوه ها را از جمله کنترل کلیپ و سطح آهنگ ، ایجاد لیست لکه بینی با نشانگرها ، مدیریت کلیپ ها در کتابخانه صدا و حتی اضافه کردن جلوه ها کشف کنید!

resolvetraining:introduction-to-mixing-title

مقدمه ای برای مخلوط کردن

در مورد مرحله مهم اختلاط صوتی بیاموزید. در این ویدئو ، آهنگ های تابه ای را با تساوی و پویایی ، صدا را شیرین می کنید ، با اتوبوس کار می کنید ، از اتوماسیون استفاده می کنید و صوتی خود را برای تحویل آماده می کنید.

resolvetraining:recording-vo-and-adr-title

ضبط VO و ADR

این ویدیو به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک آهنگ صوتی ساده را برای یک صحنه ضبط کنید و سپس نحوه استفاده از ابزارهای ADR برای جایگزینی گفتگو. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید میکروفون را تنظیم کنید و شروع به ضبط کنید!

resolvetraining:working-with-audio-track-layers-title

کار با لایه های آهنگ صوتی

این ویدئو به شما نشان می دهد که چگونه از لایه های آهنگ صوتی استفاده کنید ، ابزاری قدرتمند که به شما امکان می دهد چندین مورد را ویرایش کنید تا بهترین عملکرد را تحقق بخشید.

resolvetraining:channel-mapping-and-linked-groups-title

نقشه برداری کانال و گروههای مرتبط

بیاموزید که چگونه با نقشه برداری کانال و گروه های مرتبط در Davinci Resolve کار کنید. با پایان این درس ، شما با مهارت های مورد نیاز برای پروژه های آینده با صدای چند کاناله مسلح خواهید شد!

resolvetraining:dolby-atmos-integration-title

ادغام Dolby Atmos

دنیای Dolby Atmos را با ابزارهایی که در Fairlight ساخته شده اند ، کشف کنید! شما قبل از ایجاد مخلوط Dolby Atmos خود با ابزارهای غوطه وری Fairlight با یک پروژه نمایشی حرفه ای تولید خواهید کرد.

داوینچی فیوژن را حل می کند

resolvetraining:introduction-to-fusion-title

آشنایی با همجوشی

صفحه قدرتمند فیوژن را کشف کنید که در آن می توانید جلوه های بصری سینمایی و گرافیک حرکت ایجاد کنید! اصول اولیه رابط مبتنی بر گره را برای آهنگسازی ، ردیابی ، کلید و موارد دیگر یاد خواهید گرفت.

resolvetraining:basic-compositing-title

ترکیب اصلی

بیاموزید که چگونه کارهای آهنگسازی مشترک را در صفحه فیوژن انجام دهید. شما می توانید نحوه ترکیب جداگانه برای ایجاد یک تصویر نهایی یکپارچه و جایگزینی آسمان را با استفاده از کلید قدرتمند Luma کشف کنید.

resolvetraining:motion-graphics-in-fusion-title

گرافیک حرکت در همجوشی

فضای کاری سه بعدی واقعی را در صفحه فیوژن کشف کنید. اصول اولیه ساخت با اشکال ، استفاده از نمای و دوربین ، اضافه کردن چراغ و نحوه ارائه اشیاء سه بعدی خود را به 2D می آموزید.

resolvetraining:3d-compositing-in-fusion-title

آهنگسازی سه بعدی در همجوشی

این ویدیو در ابزارهای پیشرفته آهنگسازی سه بعدی در صفحه فیوژن گسترش می یابد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزار قدرتمند ردیابی دوربین سه بعدی برای اضافه کردن اشیاء ، نحوه نقاشی اشیاء ناخواسته و موارد دیگر استفاده کنید!

کتابهای آموزشی

The Beginner

راهنمای مبتدی برای DaVinci Resolve 17

این راهنمای آموزش گام به گام ویرایش سرعت بالا را در صفحه برش جدید انقلابی پوشش می دهد ، که برای چرخش سریع کار طراحی شده است. شما همچنین می آموزید که چگونه از صفحه ویرایش سنتی برای پروژه های پیشرفته تر ، به همراه تصحیح رنگ افسانه ای Davinci Resolve ، Fusion VFX و ابزارهای صوتی Fairlight استفاده کنید تا بتوانید امروز شروع به ایجاد فیلم و فیلم کالیبر هالیوود خود کنید!

دانلود پرونده های درس

The Editor’s Guide to DaVinci Resolve 17

راهنمای ویرایشگر برای Davinci Resolve 17

این درس های دستی به شما می آموزد که چگونه مصاحبه ها ، صحنه های دراماتیک ، مطالب مستند و فیلم های موسیقی را در صفحه ویرایش و صفحه برش و همچنین نحوه استفاده از ویرایشگر سرعت Davinci Resolve قطع کنید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه جلوه های چشم نواز ایجاد کنید ، صدا را مخلوط کنید و فیلم نهایی خود را برای توزیع آنلاین ، پخش تلویزیون یا سرویس های پخش ارائه دهید.

دانلود پرونده های درس

The Fairlight Audio Guide to DaVinci Resolve 17

راهنمای صوتی Fairlight برای DaVinci Resolve 17

این راهنمای آموزش دستی هنر ویرایش صدا ، شیرین کردن ، ضبط ، اختلاط و تسلط را به شما می آموزد. شروع ویرایشگرها و دستیاران صوتی درسهای روشن گردش کار را پیدا می کنند ، در حالی که متخصصان صوتی فصلی به سرعت ابزارهای کاربر پسند Fairlight را برای ایجاد موسیقی متن فیلم باورنکردنی یاد می گیرند.

دانلود پرونده های درس

The Colorist Guide to DaVinci Resolve 17

راهنمای رنگ آمیزی برای حل DaVinci 18

این طراحی رسمی Blackmagic در راهنمای آموزش شما را از طریق مجموعه ای از تمرینات عملی به شما می دهد که به شما می آموزد که چگونه از ابزارهای تصحیح رنگ Davinci Resolve با جزئیات استفاده کنید. شما طیف گسترده ای از گردش کار ، جلوه ها و ابزارهای لازم برای انجام نمرات کالیبر هالیوود را یاد خواهید گرفت.

دانلود پرونده های درس

The Visual Effects Guide to DaVinci Resolve 17

راهنمای جلوه های بصری برای حل Davinci 17

این درس های دستی به شما می آموزد که چگونه جلوه های بصری و گرافیک های حرکتی را مستقیماً در Davinci Resolve ایجاد کنید ، بدون وارد کردن یا صادرات پرونده های رسانه ای بزرگ بین برنامه ها. شما می آموزید که چگونه رابط مبتنی بر گره آن باعث می شود تا به سرعت جلوه های پیشرفته را آسان کنید و به سرعت تغییراتی ایجاد کنید.

دانلود پرونده های درس

Find a Blackmagic Design Training Partner

یک شریک آموزش طراحی بلکماژیک پیدا کنید

در مراکز آموزش آنلاین و کلاس جستجو کنید!

Clear

هیچ مربی با پرس و جو شما مطابقت ندارد

تبدیل به یک مربی معتبر طراحی Blackmagic شوید

همه مربیان ما علاقه مند به Davinci Resolve هستند و همانطور که سفیران باید با طیف گسترده ای از مشتریان تماس مستقیمی داشته باشند. همه مربیان باید حداقل در یکی از قطارهای منطقه ای ما برنامه های مربی شرکت کنند و همچنین برای حفظ وضعیت مربی معتبر خود در وبینارهای Exchange Leaing برنامه ریزی شده شرکت کنند.

تبدیل به یک شریک آموزشی معتبر طراحی Blackmagic شوید

برنامه شریک آموزشی برای جذب ماهرترین سازمان های آموزشی و موسسات آموزشی طراحی شده است. طراحی Blackmagic با شرکت های آموزشی در محل انتخاب شده استراتژیک ، شرکای آنلاین و موسسات دانشگاهی همکاری می کند. اگر علاقه مند به شریک آموزشی هستید ، لطفاً به ما ایمیل بزنید.

Davinci Resolve 18

  • همه
  • نرم افزار
  • صفحه کلید ویرایشگر
  • پانل های درجه بندی رنگ
  • کنسول های صوتی Fairlight

نرم افزار

DaVinci Resolve

Davinci Resolve 18

محبوب ترین راه حل هالیوود برای ویرایش ، جلوه های بصری ، گرافیک حرکتی ، تصحیح رنگ و تولید پست صوتی ، همه در یک ابزار نرم افزاری واحد برای مک ، ویندوز و لینوکس!

DaVinci Resolve Studio

Davinci Resolve Studio 18

قدرتمندترین عزم Davinci ، موتور عصبی DaVinci را برای ردیابی خودکار منطقه AI ، ابزارهای استریوسکوپی ، فیلترهای FX Resolve بیشتر ، افزونه های صوتی Fairlight FX و درجه بندی پیشرفته HDR اضافه می کند.

صفحه کلیدهای ویرایشگر

DaVinci Resolve Speed Editor

ویرایشگر سرعت Davinci Resolve

شامل شماره گیری جستجوی بزرگ در طرحی است که فقط کلیدهای خاص مورد نیاز ویرایش را شامل می شود. شامل بلوتوث با باتری برای استفاده بی سیم است ، بنابراین قابل حمل تر از یک صفحه کلید با اندازه کامل است!

DaVinci Resolve Editor Keyboard

صفحه کلید ویرایشگر Davinci Resolve

صفحه کلید ویرایشگر QWERTY با اندازه کامل در طراحی فلزی ممتاز. دارای یک شماره گیری جستجوی فلزی با کلاچ ، به علاوه کلیدهای ویرایش اضافی ، تریم و زمان بندی. برای نصب فلاش قابل نصب است.

پانل های رنگی

DaVinci Resolve Micro Panel

Davinci Resolve Micro Panel

پانل مشخصات پایین دارای 3 تابلوی با وضوح بالا و 12 دستگیره ماشینکاری دقیق برای دسترسی به ابزارهای اولیه تصحیح رنگ است. شامل دکمه هایی برای ویژگی های مشترک و ناوبری فضای کاری است.

DaVinci Resolve Mini Panel

Davinci Resolve Mini Panel

این مدل شامل ویژگی های مدل میکرو پانل به علاوه دو LCD با منوها و دکمه های سوئیچینگ ، اضافه کردن گره های اصلاح کننده رنگ ، استفاده از نمرات ثانویه و استفاده از ویندوزهای قدرت است.

DaVinci Resolve Advanced Panel

Davinci Resolve Panel Advanced

Davinci Resolure Panel با همکاری با همکاری با رنگ های حرفه ای هالیوود ، تعداد گسترده ای از کنترل ها را برای دسترسی مستقیم به هر ویژگی تصحیح رنگ DaVinci ارائه می دهد.

کنسول های صوتی Fairlight

Fairlight Desktop Console

کنسول دسکتاپ Fairlight

سطح کنترل صوتی قابل حمل شامل 12 فیدرهای پرواز حساس به لمس ممتاز ، LCD های کانال برای پردازش پیشرفته ، اتوماسیون و کنترل حمل و نقل به علاوه HDMI برای نمایشگر گرافیکی خارجی است.

Fairlight Desktop Audio Editor

ویرایشگر صوتی دسک تاپ Fairlight

ویرایش صوتی فوق العاده سریع را برای مهندسان صدا که روی مهلت های تنگ کار می کنند دریافت کنید! شامل صفحه LCD ، دستگیره های کنترل حساس لمس ، ساخته شده در شماره گیری جستجو و صفحه کلید کامل با کلیدهای چند عملکرد.

Fairlight Console Bundle 2 Bay

کنسول های پیشرفته Fairlight

این کنسول های بزرگ که توسط هالیوود و پخش کنندگان استفاده می شود ، ترکیب پروژه های بزرگ با تعداد زیادی کانال و آهنگ را آسان می کند. طراحی مدولار امکان سفارشی سازی کنسول های 2 ، 3 ، 4 یا 5 BAY را فراهم می کند!

بسته های کنسول استودیوی Fairlight

بسته نرم افزاری کنسول Fairlight 2 خلیج

کنسول کامل استودیوی Fairlight با 1 کانال Fader ، 1 کانال کنترل ، 1 ویرایشگر صوتی ، 2 مانیتور LCD و 2 شاسی Bay.

بسته نرم افزاری کنسول Fairlight 3 خلیج

کنسول کامل استودیوی Fairlight با 2 کانال کانال ، 2 کنترل کانال ، 1 ویرایشگر صوتی ، 3 مانیتور LCD و 3 شاسی خلیج.

بسته نرم افزاری کنسول Fairlight 4 خلیج

کنسول کامل استودیوی Fairlight با 3 کانال کانال ، 3 کنترل کانال ، 1 ویرایشگر صوتی ، 4 مانیتور LCD و 4 شاسی 4 خلیج.

بسته نرم افزاری کنسول Fairlight 5 خلیج

کنسول استودیوی کامل Fairlight با 4 کانال کانال ، 4 کنترل کانال ، 1 ویرایشگر صوتی ، 5 مانیتور LCD و 5 شاسی Bay.

کیت پا شاسی کنسول Fairlight 0 deg

پاهای کنسول استودیو Fairlight در زاویه 0 درجه برای زمانی که به یک سطح کار مسطح نیاز دارید. برای همه کنسول های استودیوی Fairlight لازم است.

Fairlight Console Chassis Leg Kit 8 deg

پاهای کنسول استودیوی Fairlight در زاویه 8 درجه برای زمانی که به یک سطح کار کمی زاویه دار نیاز دارید. برای همه کنسول های استودیوی Fairlight لازم است.

ماژول های فردی کنسول استودیوی Fairlight

Fairlight Console Channel Fader

ویژگی های 12 مدفوع موتوری ، دکمه های کنترل چرخشی ، دکمه های روشن شده برای تابه ، انفرادی ، بی صدا و تماس ، به علاوه دکمه های انتخاب بانکی.

کنترل کانال کنسول Fairlight

12 گروه از دستگیره های کنترل چرخشی حساس به لمس و دکمه های روشن شده ، که به نوارهای Fader ، تک کانال یا اتوبوس اصلی اختصاص می یابد.

ویرایشگر صوتی کنسول Fairlight

دسترسی سریع به تقریباً هر ویژگی Fairlight! شامل LCD 12 اینچی ، صفحه کلید گرافیکی ، کلیدهای ماکرو ، کنترل حمل و نقل و موارد دیگر.

مانیتور LCD کنسول Fairlight

ویژگی های HDMI ، ورودی های SDI برای نظارت ویدیویی و رایانه و اترنت برای نمایش گرافیک وضعیت کانال و کنتورها.

کنسول استودیوی Fairlight شاسی غیر مسکونی

Console Console Console 2 Bay

شاسی کنسول استودیوی 2 خلیج Fairlight که می تواند با مانیتورهای مختلف ، کنترل کانال ، ویرایش و مانیتورهای LCD جمع شود.

Console Console Console 3 Bay

شاسی کنسول استودیویی 3 خلیج Fairlight که می تواند با مانیتورهای مختلف ، کنترل کانال ، ویرایش و مانیتورهای LCD جمع شود.

شاسی کنسول Fairlight 4 خلیج

شاسی کنسول استودیوی 4 خلیج Fairlight که می تواند با مانیتورهای مختلف ، کنترل کانال ، ویرایش و مانیتورهای LCD جمع شود.

شاسی 5 کنسول Fairlight 5 خلیج

شاسی کنسول استودیویی 5 خلیج Fairlight که می تواند با مانیتورهای مختلف ، کنترل کانال ، ویرایش و مانیتورهای LCD جمع شود.

لوازم جانبی مبلمان سفارشی

رابط مانیتور HDMI Fairlight

هنگام ساخت یک کنسول استودیوی Fairlight از تلویزیون و مانیتورهای جایگزین HDMI یا SDI استفاده کنید.

کنسول Fairlight Mounting Bar 2 Bay

نوار نصب با مکان یابی پین ها برای تراز صحیح ماژول های خلیج در هنگام ساخت یک کنسول سفارشی 2 خلیج Fairlight.

نوار نصب کنسول Fairlight 3 خلیج

نوار نصب با قرار دادن پین برای اجازه تراز صحیح ماژول های خلیج هنگام ساخت یک کنسول سفارشی 3 خلیج Fairlight.

نوار نصب کنسول Fairlight 4 خلیج

نوار نصب با مکان یابی پین ها برای تراز صحیح ماژول های خلیج هنگام ساخت یک کنسول سفارشی 4 خلیج Fairlight.

نوار نصب کنسول Fairlight 5 خلیج

نوار نصب با مکان یابی پین برای اجازه تراز صحیح ماژول های خلیج هنگام ساخت یک کنسول سفارشی 5 خلیج Fairlight.

کیت بازوی طرف کنسول Fairlight

کیت بازوی جانبی به نوار نصب کنسول Fairlight سوار می شود و هر ماژول Fader ، Control Control و LCD Monitor را نگه می دارد.

کیت خالی باریک Fairlight

BLANK 1/3 BAY برای ساختن یک کنسول سفارشی با بخش 1/3 اضافی. شامل پانل های خالی خالی است.

کیت قفسه کانال کنسول Fairlight

اجازه می دهد تا تجهیزات نصب استاندارد 19 اینچی رک را در منطقه کنترل کانال کنسول استودیوی Fairlight نصب کنید.

کنترل کانال کنسول Fairlight خالی

پنل خالی برای پر کردن منطقه کنترل کانال کنسول استودیوی Fairlight.

مانیتور LCD کنسول Fairlight خالی

پنل خالی برای پر کردن منطقه مانیتور LCD کنسول استودیوی Fairlight هنگامی که از مانیتور استاندارد LCD Fairlight استفاده نمی کنید.

Fairlight Console Channel Fader Blank

پنل خالی برای پر کردن منطقه کنترل Fader کنسول استودیوی Fairlight.

رابط های صوتی Fairlight

Fairlight Audio Madi به روزرسانی

3 اتصالات MADI I/O را به MADI تک در کارت Accelerator اضافه می کند ، برای کل 256 ورودی و خروجی در 24 بیت و 48kHz.

شتاب دهنده صوتی Fairlight

حداکثر 2،000 آهنگ را با پردازش زمان واقعی EQ ، Dynamics ، 6 افزونه در هر آهنگ ، به علاوه MADI برای 64 ورودی و خروجی اضافی اضافه کنید.

رابط صوتی Fairlight

اتصالات آنالوگ و دیجیتال ، preamps را برای میکروفون ها و ابزارها ، تبدیل نرخ نمونه و همگام سازی با هر نرخ فریم استاندارد اضافه می کند.

محصولات

حمایت کردن

انجمن

شرکت

کلیه موارد موجود در این وب سایت عبارتند از کپی رایت Blackmagic Design Pty. Ltd. 2023 ، کلیه حقوق محفوظ است. همه علائم تجاری تعیین شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. MSRP شامل وظایف است ، اما هزینه های مالیات بر فروش و هزینه حمل و نقل را حذف نمی کند. این وب سایت از خدمات بازاریابی برای تبلیغ در وب سایت های شخص ثالث به بازدید کنندگان قبلی در سایت ما استفاده می کند. با تغییر تنظیمات کوکی می توانید در هر زمان خودداری کنید. سیاست حفظ حریم خصوصی

کشور یا قلمرو:

لطفاً کشور یا قلمرو خود را انتخاب کنید

محصولات

حمایت کردن

انجمن

شرکت

کشور یا قلمرو:

لطفاً کشور یا قلمرو خود را انتخاب کنید

کلیه موارد موجود در این وب سایت عبارتند از کپی رایت Blackmagic Design Pty. Ltd. 2023 ، کلیه حقوق محفوظ است. همه علائم تجاری تعیین شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. MSRP شامل وظایف است ، اما هزینه های مالیات بر فروش و هزینه حمل و نقل را حذف نمی کند. این وب سایت از خدمات بازاریابی برای تبلیغ در وب سایت های شخص ثالث به بازدید کنندگان قبلی در سایت ما استفاده می کند. با تغییر تنظیمات کوکی می توانید در هر زمان خودداری کنید. سیاست حفظ حریم خصوصی

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 56 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 20:03

D Ark Cloud برای ارز غالب جهان است. علیرغم برخی اخبار مالی مثبت در ایالات متحده ، کشورها اعتماد به نفس خود را به دلار آمریکا کاهش می دهند. به جای آن ، آنها طاق های خود را با طلا ، یورو ، یوان و سایر ارزها پر می کنند.

بانک مرکزی روسیه سال گذشته تلاش های اختصاصی خود را تسریع کرد و 98 درصد از ذخایر دلار خود را رها کرد. سپس 44 میلیارد دلار به یورو ، 44 میلیارد دلار به یوان و تقریباً 13 میلیارد دلار به 274 تن شمش طلا منتقل شد.

و روسیه به دور از تنها ملتی است که از Greenback دور می شود. قزاقستان و ترکیه ذخایر دلار خود را در نیمی از سال گذشته کاهش دادند و در 51 تن از طلای شمش طلا بارگیری شدند. چین 5 درصد از ذخایر دلار خود را فروخت و 10 تن طلا خریداری کرد. ایرلند 14 درصد از ذخایر دلار خود را ریخت ، سوئیس 6 درصد از ذخایر دلار خود را ریخت و ژاپن 2 درصد از ذخایر دلار خود را ریخت. در مجموع ، حدود 60 کشور سال گذشته دارایی های دلار بانک مرکزی خود را کاهش دادند ، در حالی که بیش از دو ده کشور ذخایر طلای خود را افزایش دادند.

تقاضا برای طلا به بالاترین سطح خود افزایش یافته است زیرا رئیس جمهور آمریكا ریچارد نیکسون آنچه را که در سال 1971 از استاندارد طلا باقی مانده بود ، کشته است. این نشانه این است که ملل ایمان به ارز آمریکا از دست می دهند.

اقتصاد جهانی توسط اقتصاد ایالات متحده پیش می رود ، اما اقتصاد ایالات متحده خانه ای است که بر اساس یک بنیاد بد ساخته شده است. دولت ایالات متحده سال گذشته 3. 3 تریلیون دلار مالیات جمع کرد ، اما 4. 1 تریلیون دلار هزینه کرد. فقط برای تأمین هزینه ها باید 779 میلیارد دلار وام بگیرد. بدهی ملی بیش از 1. 2 تریلیون دلار به 21. 5 تریلیون دلار باورنکردنی رسید. و سود خالص این بدهی به 371 میلیارد دلار افزایش یافت. دفتر بودجه کنگره تخمین می زند که آمریکا در طی یک دهه بیشتر از دفاع ملی هزینه خواهد کرد.

این آمار برای درک سخت است. برای چشم انداز ، دولت را با یک خانواده مقایسه کنید. Slash Seven Zeros از ارقام رسمی ، و مانند یک خانواده خوب است که سالانه 330،000 دلار درآمد کسب می کند-با این حال 410،000 دلار در سال هزینه می کند. این خانواده سال گذشته 78،000 دلار حیرت انگیز برای کارت اعتباری خود قرار داد ، حتی اگر قبلاً 2،150،000 دلار بدهی کارت اعتباری داشته باشد. این سالانه 37،000 دلار پرداخت می کند و دیگر وانمود نمی کند که برنامه ای برای پرداخت بدهی های خود داشته باشد. هیچ بانک خوب مدیریت شده به این خانواده پول بیشتری نمی دهد.

اقتصاد جهانی توسط اقتصاد ایالات متحده پیش می رود ، اما اقتصاد ایالات متحده خانه ای است که بر اساس یک بنیاد بد ساخته شده است.

دولت آمریكا چندین دهه است كه این را خرج كرده است ، و ملت ها این پول را به تمام پولی كه می خواهند با نرخ بهره از نظر تاریخی پایین وام می دهند. چرا؟

بانک ها وام آمریکا را ادامه می دهند زیرا دلار پول ذخیره غالب جهان است. نزدیک به 45 درصد از بدهی های جهان به دلار درآمد دارند و حدود 52 درصد از تجارت بین المللی به دلار انجام می شود. از آنجا که بانک های سراسر جهان برای انجام تجارت به دلار زیادی احتیاج دارند ، تقریبا 62 درصد از ذخایر ارزی به دلار نگهداری می شود.

تقاضای زیاد برای دلار نرخ بهره را برای بدهی آمریکا پایین می آورد. از آنجا که بسیاری از مردم می خواهند دلار داشته باشند ، می خواهند دلار خریداری کنند. خرید بدهی ایالات متحده در قالب اوراق بهادار خزانه داری ایالات متحده راهی آسان برای انجام این کار است. و از آنجا که بسیاری از مردم می خواهند این اوراق را بخرند ، دولت آمریکا می تواند آنها را با نرخ بهره فوق العاده پایین بفروشد.

اما از آنجا که ملل ایمان به سیستم مالی ایالات متحده از دست می دهند و ذخایر دلار خود را می فروشند ، وضعیت در حال تغییر است. دلار در حال از دست دادن وضعیت ارز ذخیره خود است. ارزش آن در حال کاهش است و نرخ بهره ای که بانک ها برای وام آمریکا برای وام در حال افزایش است ، رو به افزایش است. تنها دلیلی که دلار از بین نرفته است این است که سایر ارزهای اصلی جهان حتی از دلار نیز بدتر هستند. از آنجا که در حال حاضر هیچ ارز ذخیره جایگزین قابل دوام وجود ندارد ، بانک ها با علی رغم نقص های آن ، با عصبانیت از دلار استفاده می کنند.

این تغییر خواهد کرد - و به زودی!

هزاره قبل ، کتاب مقدس پیش بینی کرده است که ایالات متحده در زمان پایان به دلیل بدهی ها گرفتار می شود ، و به شدت نشان می دهد که دلار وضعیت ارز ذخیره خود را به یک ابرقدرت اروپایی از دست می دهد.

دلار متعال

دلار ایالات متحده همیشه ارز ذخیره نبود. قبل از جنگ جهانی اول ، استرلینگ پوند انگلیس ارز غالب بود و دلار به سختی در خارج از مرزهای آمریکا استفاده می شد. اما قانون فدرال رزرو در سال 1913 سیستم بانکی ایالات متحده را متمرکز کرد زیرا کشورهایی در سراسر جهان شروع به رها کردن استاندارد طلا کردند تا بتوانند هزینه های نظامی خود را با ارز کاغذی وام گرفته شده بپردازند. سپس آمریكا به عنوان ملل خریداری شده اوراق قرضه آمریكایی كه در یادداشت های فدرال رزرو شده اند ، به یك وام انتخابی تبدیل شدند.

هنگامی که انگلیس سرانجام در سال 1919 استاندارد طلا را رها کرد ، بانکها شروع به کاهش وابستگی خود به پوند انگلیس کردند و به دلار آمریکا روی آوردند.

موقعیت دلار به عنوان ارز غالب ذخیره جهان در طول جنگ جهانی دوم قوی تر شد. آمریکا در ازای طلا ، اسلحه ، لوازم و کالاهای دیگر را به قدرتهای متفقین فروخت. با پایان جنگ ، ایالات متحده متعلق به اکثر ذخایر طلای جهان بود. از آنجا که هیچ ملت دیگری نمی تواند ارز تحت حمایت طلا ایجاد کند ، بزرگترین اقتصاد جهان نرخ ارز ارزهای خود را به دلار ثابت کرد. در سال 1944 ، در کنفرانسی در برتون وودز ، نیوهمپشایر ، آمریکا قول داد که هر دلار را می توان به دلیل ارزش خود در طلا بازخرید کرد. بنابراین دلار به استاندارد جدید طلا تبدیل شد.

در دهه 1950 ، بیش از 90 درصد از بدهی های جهان به دلار درآمد داشتند. با این حال ، رکود اقتصادی در اوایل دهه 1970 باعث شد که ملل ایمان به ثبات دلار را از دست بدهند. بنابراین آنها شروع به درخواست طلا برای دلارهایی که در ذخیره داشتند ، شروع کردند. رئیس جمهور ریچارد نیکسون به جای تماشای ذخایر طلای آمریکا ، آنچه را که از استاندارد طلا باقی مانده بود ، رها کرد. وی برای اطمینان از اینكه دلار به پول ذخیره غالب جهان باقی مانده است ، در مورد معامله با سعودی ها مذاکره كرد. وی قول داد كه در صورتی كه رویال سعودی تمام فروش های آینده نفت را به دلار نشان دهد ، از عربستان سعودی بازو و محافظت كند. سعودی ها موافقت کردند و دلار به یک ارز تحت حمایت نفت تبدیل شد.

این واقعیت که سازمان کشورهای صادرکننده نفت در تمام معاملات نفتی خود از دلار استفاده می کند ، تقاضای گسترده ای برای ارز ایالات متحده ایجاد می کند. تا حدی به دلیل این تقاضا است که میانگین نرخ بهره در وام 10 ساله به دولت ایالات متحده از 7. 56 درصد در سال 1974 به 2. 69 درصد امروز رسید.

از آنجا که ملت ها برای خرید نفت و کالاهای دیگر به دلار نیاز دارند ، آنها به صورت اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده (که مانند IOU از دولت ایالات متحده است) دلار خریداری می کنند. از آنجا که تقاضا برای اوراق بهادار خزانه داری زیاد است ، نرخ بهره پایین است. این بدان معناست که ایالات متحده می تواند با فروش IOU در سراسر جهان بدون نیاز به نگرانی در مورد هزینه های سرویس دهی بدهی در حال گسترش ، بدهی خود را ادامه دهد.

وزیر پیشین دارایی فرانسه ، والری گیسکارد دی استینگ توانایی آمریكا را برای وام گرفتن با علاقه کم به دلیل وضعیت ارز ذخیره دلار "امتیاز گزاف" نامید. این امتیاز مبتنی بر تقاضای زیاد برای اوراق بهادار خزانه داری ایالات متحده است. هنگامی که دلار دیگر در تقاضای بین المللی نباشد ، ایالات متحده توانایی وام گرفتن پول ارزان را از دست می دهد و پرداخت بهره به بدهی ملی بخش مهمی از تولید ناخالص داخلی آمریکا را مصرف می کند.

سیستم جدید

هیچ ارز برای همیشه سلطنت نمی کند. همان فشارهایی که فرانسوی فرانسه را در قرن نوزدهم و پوند انگلیس در قرن بیستم از بین برد ، دلار در قرن بیست و یکم را از بین می برد.

چه عواملی باعث شده است که بانکهای ملی از استفاده از پوند انگلیس برای معاملات خود در سال 1919 متوقف شوند؟این در درجه اول بدهی انگلیس بود. دولت ها به این نتیجه رسیدند که انگلیس چقدر بدهکار است ، تولید اقتصادی آن و این واقعیت که ارز آن نه از طلا بلکه با این عقیده که این ارزشمند است - حمایت می شود - و آنها اعتقاد داشتند.

امروز ، آمریکا بدهی به مراتب بدتری دارد و همچنان وام می گیرد. ملت ها به ثبات دلار ایمان می گیرند. آنها فقط گزینه دیگری ندارند - با این حال.

بسیاری از رهبران اروپایی می خواهند یورو جایگزین دلار به عنوان ارز غالب ذخیره جهان شود ، اما نگران این است که اتحادیه اروپا ممکن است از هم جدا شود ، مانع از این شد که بانکهای مرکزی از صمیم قلب در آغوش یورو استفاده کنند. به همین ترتیب ، بسیاری از مقامات دولت چین می خواهند یوان را جایگزین دلار به عنوان ارز ذخیره جهان کند ، اما عدم شفافیت ارز چین یک مانع بوده است.

مارک بلیت ، اقتصاددان سیاسی انگلیس به نیویورک تایمز گفت: "هیچ جایگزینی برای دلار وجود ندارد.""ما با دلار گیر کرده ایم ، که به ایالات متحده قدرت ساختاری حیرت انگیز را می دهد" (22 فوریه).

مارک بلیت ، اقتصاددان سیاسی انگلیس به نیویورک تایمز گفت: "هیچ جایگزینی برای دلار وجود ندارد.""ما با دلار گیر کرده ایم ، که به ایالات متحده قدرت ساختاری حیرت انگیز را می دهد" (22 فوریه).

تا زمانی که یک جایگزین خوب ظاهر نشود ، ملل نگران بدهی آمریکا باید به آرامی حرکت کنند: آنها فقط می توانند به تدریج دارایی های دلار خود را کاهش دهند زیرا با اکراه یورو و یوان خریداری می کنند.

اما اگر یورو واقعاً به یک خرافات آلمانی متحد شود ، یا اگر چین ، میخ یوان را به دلار شلیک کند ، وضع موجود برای تغییر مناسب است. بسیاری از کشورها و افراد ناامیدانه این تغییرات را می خواهند. اما اگر تاریخچه راهنما باشد ، لغو سیستم مالی جهان شوکه خواهد شد.

شوکی که دلار را به وضعیت ارز غالب ذخیره بین سالهای 1913 و 1919 تبدیل کرد ، یک بحران بانکی در اروپا بود که باعث شد بانک های مرکزی بتوانند ارز آمریکایی را بارگیری کنند. از قضا ، این ممکن است یک بحران بانکی در آمریکا باشد که باعث می شود بانک های مرکزی بتوانند ارز اروپایی را بارگیری کنند.

مرحوم هربرت دبلیو آرمسترانگ پیش بینی کرد که یک بحران مالی در آمریکا احتمالاً یک کاتالیزور خواهد بود که اروپا را وادار به اتحاد می کند. به طور خاص ، وی در سال 1984 هشدار داد كه یك بحران گسترده بانكداری در آمریكا "می تواند به طور ناگهانی منجر به این شود كه ملل اروپایی به عنوان یك قدرت جهانی جدید بزرگتر از اتحاد جماهیر شوروی یا ایالات متحده متحد شوند."(نامه همکار ، 22 ژوئیه 1984).

به عبارت دیگر ، یک بحران بانکی می تواند ملل اروپایی را به تسلیم کنترل به یک مقام مرکزی ترساند. هنگامی که یورو توسط یک دولت مرکزی به اندازه کافی قدرتمند برای تنظیم سیاست های مالیاتی و هزینه های کشورهای عضو خود پشتیبانی شود ، روز دلار به عنوان ارز غالب ذخیره می شود. Greenback در بهترین حالت با یورو در بهترین حالت ، ارز منزوی آمریکای شمالی در بدترین حالت خواهد بود.

محاصره اقتصادی

این پیش بینی تکان دهنده فقط مبتنی بر شرایط مالی فعلی نیست. این همچنین مبتنی بر پیشگویی کتاب مقدس است. آقای آرمسترانگ در کتاب برجسته خود "ایالات متحده و انگلیس در نبوت ، توضیح داد که مردمان آنگلوساکسون که انگلیس و ایالات متحده را مستقر کرده اند ، در واقع فرزندان بنی اسرائیل هستند. این حقیقت حیرت انگیز به این معنی است که تمام پیشگویی های زمان نهایی در کتاب مقدس در مورد اسرائیل در درجه اول به ایالات متحده و انگلیس هدایت می شوند. مجموعه ای از پیشگویی ها در تثنیه ، لعنت های خاصی را نشان می دهد که پس از آنکه از قانون خدا برآید ، در اسرائیل به پایان می رسد.

وی گفت: "اما اگر به صدای خداوند خدای خود گوش ندهید ، به تصویب برسد تا تمام احکام خود و اساسنامه های خود را که من به شما فرمان می دهم ، انجام دهید. که همه این لعنت ها به تو می آیند و بر شما غلبه می کنند.... غریبه ای که در درون توست ، از بالای تو بلند می شود. و خیلی کم پایین می آییاو به شما قرض می دهد ، و به او قرض نمی دهید: او سر خواهد بود ، و دم می شوید.... خداوند باید از انتهای زمین ، ملت را در برابر شما قرار دهد ، به همان اندازه که عقاب است. ملتی که زبانش نمی فهمید ... و او تو را در تمام دروازه های خود محاصره خواهد کرد ، تا زمانی که دیوارهای بلند و حصارکشی شما پایین بیاید ، در آنجا به همه سرزمین تو اعتماد کردی: و او تو را در تمام دروازه های تو در تمام سرزمین تو ، که خداوند خدای تو به تو داده است ، محاصره می کند."(تثنیه 28:15 ، 43-44 ، 49 ، 52).

این گذرگاه مشکلات بدهی را پیش بینی می کند ، "او به شما قرض می دهد ، و به او قرض نمی دهید."این همچنین نشانگر جنگ تجاری و تحریم های اقتصادی فلج کننده است که می گوید ، "[باید شما را در تمام دروازه های تو محاصره کند."

پیشگویی های دیگر نشان می دهد که آشور "میله" عصبانیت خدا و "کارمندان" از عصبانیت وی علیه آمریکا خواهد بود (اشعیا 10: 5 ؛ تاسف 5: 6 ؛ حزقیال 23: 9). ایالات متحده و انگلیس در نبوت توضیح می دهند که چگونه آشوریان باستان در آلمان امروزی مستقر شدند. بنابراین ، در نهایت آلمان خواهد بود که با نه کشور دیگر در اروپا همکاری می کند تا به ایالات متحده محاصره و حمله کنند (مکاشفه 17: 12-13). این یک پیشگویی تکان دهنده است که تنها در صورتی که یک خفگی اروپایی از آمریکا در قدرت اقتصادی و نظامی پیشی بگیرد ، قابل تحقق است.

چگونه این اتفاق می افتد؟

هر نشانه این است که یک بحران مالی جهانی در حال رها کردن ایالات متحده از ارتفاعات سرگیجه فعلی خود است و به اروپا و متحدانش اجازه می دهد تا تسلط اقتصادی خود را غصب کنند.

فروپاشی ارز

اگر یک بحران گسترده مالی با محوریت آمریکا ، کاتالیزوری باشد که باعث افزایش رستاخیز هفتم و نهایی امپراتوری مقدس روم می شود ، همانطور که آقای آرمسترانگ پیش بینی کرده است ، پس جهان برای تغییر دیگری در ارزهای ذخیره است. و با استفاده از فناوری مدرن ، حتی از آخرین باری نیز سریعتر خواهد بود.

هنگامی که سرمایه گذاران شروع به ریختن دلار و عجله به ارزهای دیگر می کنند ، تقاضا برای اوراق بهادار خزانه داری ایالات متحده کاهش می یابد و نرخ بهره افزایش می یابد. ایالات متحده در حال حاضر 11 درصد از کل درآمد مالیاتی خود را صرف پرداخت بهره بدهی خود می کند. اما اگر نرخ بهره به سطح خود بازگردد ، فقط در چهار دهه قبل ، در طول رکود اقتصادی 1981-82 ، آمریکا باید 44 درصد از درآمد مالیاتی خود را صرف بهره کند.

این امر برای تأمین مالی هم ارتش و هم یک کشور رفاهی گسترده تلاش می کند.

در چنین شرایطی ، وام گرفتن پول برای دولت تقریبا غیرممکن خواهد بود. ملت مجبور می شود هزینه های خود را کاهش دهد یا به جای وام گرفتن ، چاپ پول را شروع کند. این به معنای چاپ بیش از 2 تریلیون دلار در هر سال فقط برای پرداخت بهره به بدهی و نگه داشتن دولت است. چاپ پول در چنین مقیاس نمی تواند به طور نامحدود بدون ایجاد بیش از حد تورم ادامه یابد. ارزش هر دلار جداگانه کاهش می یابد زیرا ملت بیشتر و بیشتر دلار را پمپ می کرد.

هنگامی که دلار وضعیت ارز ذخیره خود را از دست داد ، فروپاشی اقتصادی به سختی دنبال می شود!

برای بینش در مورد آنچه اتفاق می افتد هنگامی که یک کشور منزوی از نظر مالی مجبور به چاپ مقادیر عظیم پول برای باقی ماندن حلال مالی ، به ونزوئلا نگاه کنید. هنگامی که این ملت در سال 2013 وارد یک بحران اقتصادی شد ، دولت آن با چاپ 500 میلیون بولوار پاسخ داد. این میزان عرضه پول گسترده کشور را 70 درصد افزایش داد و باعث شد که ارزش بولوار 44 درصد کاهش یابد. در پنج سال پس از آن ، ملت 80 تریلیون بولوار دیگر چاپ کرده است و ارزش آنها به جایی رسیده است که شما به معنای واقعی کلمه برای خرید یک فنجان قهوه باید میلیونر باشید.

شرایط مشابه پس از آنکه دلار از بین رفت و ملت از نظر اقتصادی محاصره می شود ، به آمریکا می آید.

وقت آن است که هشدار را مورد توجه قرار دهیم و درک کنیم که خداوند اجازه می دهد تا فاجعه اقتصادی به دلایلی به آمریکا بیاید: مردم را برای دور کردن از احکام و اساسنامه خود اصلاح کنیم.

این پیشگویی ها نگران کننده هستند - اما اگر به عمل منتقل شوید و به دنبال خدا و محافظت از او باشید ، در این سیاره هیچ چیز هیجان انگیزی وجود ندارد!

اگر آنها می دانستند ، مردم جهان غرب متحیر می شوند - دفع شده - از بین می روند! دولت های ایالات متحده ، انگلیس ، کانادا ، استرالیا ، آفریقای جنوبی برنامه های تصادف غول پیکر را در حرکت قرار می دهند - اگر می دانستند! آنها می توانستند بدانند! اما آنها نمی کنند! چرا؟

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 62 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 20:02

Trade more for less

صدها سهام و سهام CFD از بورس های مختلف کمیسیون جهان! این پیشنهاد واجد شرایط Trade. mt4 ، Trade. mt5 ، حساب های MT5*است.

Invest in famous brands

تجارت و سرمایه گذاری در 8000+ بازار امروز

50 CFD در جفت ارز

43 شاخص CFD ، از جمله CFD های نقدی و آینده فهرست

3000+ سهم CFD و همچنین توانایی سرمایه گذاری در هزاران سهام

CFD در فلزات ، انرژی و کالاهای کشاورزی

خزانه داری ایالات متحده و CFD های آلمان

370+ ETF CFDS ، به علاوه صدها ETF از طریق Invest. MT5 در دسترس است

چگونه کار می کند

ثبت نام

برای شروع تجارت با نام و آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید

تجارت را از 25 یورو شروع کنید

تجارت

وارد شوید و تجارت بیش از 8000 ابزار را شروع کنید!

Metatrader: ابزار #1 برای معامله گران و سرمایه گذاران در سراسر جهان

تجارت یا سرمایه گذاری در 4000+ ابزار تجاری از جمله جفت فارکس ، CFD در شاخص ها ، کالاها ، سهام ، ETF و اوراق قرضه یا خرید سهام یا صندوق های مبادله ای. در هر دو ویندوز و مک موجود است.

PC

تجارت با برنامه تلفن همراه دریاسالار

تجارت با برنامه تجارت موبایل Admirals! می توانید بازارها ، نمودارهای دسترسی ، معاملات باز و بسته و موارد دیگر را از ابزار خود رصد کنید. برای iOS و Android موجود است.

Trade with Admirals mobile app

پلتفرم WebTrader Metatrader

تجارت در هر نقطه ، هر زمان ، بدون نیاز به بارگیری هر نرم افزاری. چه از Mac یا یک رایانه شخصی استفاده کنید ، می توانید از طریق بدون دردسر مرورگر خود ، با پلت فرم تجارت WebTrader ، به بازارها وارد شوید.

MetaTrader WebTrader platform

Metatrader: ابزار #1 برای معامله گران و سرمایه گذاران در سراسر جهان

تجارت یا سرمایه گذاری در 4000+ ابزار تجاری از جمله جفت فارکس ، CFD در شاخص ها ، کالاها ، سهام ، ETF و اوراق قرضه یا خرید سهام یا صندوق های مبادله ای. در هر دو ویندوز و مک موجود است.

PC

تجارت با برنامه تلفن همراه دریاسالار

تجارت با برنامه تجارت موبایل Admirals! می توانید بازارها ، نمودارهای دسترسی ، معاملات باز و بسته و موارد دیگر را از ابزار خود رصد کنید. برای iOS و Android موجود است.

Trade with Admirals mobile app

پلتفرم WebTrader Metatrader

تجارت در هر نقطه ، هر زمان ، بدون نیاز به بارگیری هر نرم افزاری. چه از Mac یا یک رایانه شخصی استفاده کنید ، می توانید از طریق بدون دردسر مرورگر خود ، با پلت فرم تجارت WebTrader ، به بازارها وارد شوید.

MetaTrader WebTrader platform

شرایط برتر تجارت

تجارت بهترین شرایط ما هنوز ، از جمله برخی از رقابتی ترین گسترش بازار!

  • اهرم تا: 1: 500
  • گسترش معمولی فارکس از 0. 6 پیپ (EURUSD) ، تعداد زیادی میکرو و سهام کسری
  • سهام CFDS-بدون کمیسیون*
  • نمودارهای رایگان در زمان واقعی ، اخبار و تحقیقات بازار
  • 4000+ CFD در ارز ، انرژی ، فلزات ، شاخص ها و سهام
  • 4500+ سهام واحد و ETF

نسخه ی نمایشی را به صورت رایگان امتحان کنید

چرا دریاسالار را انتخاب کنید؟

ما جهانی هستیم

با 16 دفتر محلی و پشتیبانی مشتری چند زبانه از طریق تلفن ، ایمیل و چت زنده از زبان خود پشتیبانی کنید

ما تنظیم شده ایم

ما در انگلستان ، استونی ، قبرس ، استرالیا و اردن توسط تنظیم کننده های برتر جهان مجوز داریم

بودجه ایمن است

کلیه سپرده های مشتری جدا از صندوق های عملیاتی خودمان نگه داشته می شوند ، به علاوه ما در یک بازار بی ثبات محافظت بیشتری ارائه می دهیم

از 25 دلار شروع کنید

می توانید از 25 دلار تجارت را شروع کنید

ما جهانی هستیم

با 16 دفتر محلی و پشتیبانی مشتری چند زبانه از طریق تلفن ، ایمیل و چت زنده از زبان خود پشتیبانی کنید

ما تنظیم شده ایم

ما در انگلستان ، استونی ، قبرس ، استرالیا و اردن توسط تنظیم کننده های برتر جهان مجوز داریم

بودجه ایمن است

کلیه سپرده های مشتری جدا از صندوق های عملیاتی خودمان نگه داشته می شوند ، به علاوه ما در یک بازار بی ثبات محافظت بیشتری ارائه می دهیم

از 25 دلار شروع کنید

می توانید از 25 دلار تجارت را شروع کنید

تجارت نسخه ی نمایشی را امتحان کنید

مطمئن نیستید چگونه شروع کنید؟ما شما را گرفتیم! شروع به انجام معاملات با صندوق های مجازی در حساب تجارت نمایشی دریاسالار.

نسخه ی نمایشی را به صورت رایگان امتحان کنید

Try demo trading

Get in touch

در تماس باشید

سوالات بیشتر؟امروز با ما تماس بگیرید!

  • سرمایه گذاری در سهام و ETF
  • حساب معاملاتی نسخه ی نمایشی
  • ماشین حساب
  • انواع حساب
  • سپرده ها و برداشت ها
  • سهام کسری
  • حساب فارکس اسلامی
  • اسناد و سیاست ها
  • پیشنهاد شخصی
  • Metatrader 5
  • Metatrader 4
  • متاترادر
  • برنامه تلفن همراه دریاسالار
  • نسخه عالی Metatrader
  • کلیشه
  • سرور خصوصی مجازی
  • موازی برای مک
  • تقویم فارکس
  • اخبار تجاری
  • به روزرسانی های بازار جهانی
  • تجزیه و تحلیل حق بیمه
  • پادکست معاملات هفتگی
  • تجزیه و تحلیل اساسی
  • نقشه گرمای بازار
  • احساسات
  • تجارت مرکزی
  • برنامه های وابسته
  • معرفی شریک تجاری
  • مشارکت برچسب سفید
  • معرفی یک دوست
  • چرا دریاسالار؟
  • امنیت مالی
  • حساب معاملاتی خود را ایمن کنید
  • با دریانوردان تماس بگیرید
  • اخبار شرکت
  • مجدداً
  • دریاسالار سبز است
  • مشاغل

هشدار ریسک: تجارت فارکس (ارز خارجی) یا CFDS (قراردادهای اختلاف) در حاشیه دارای ریسک بالایی است و ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد. این احتمال وجود دارد که شما ممکن است ضرر برابر یا بیشتر از کل سرمایه گذاری خود را تحمل کنید. بنابراین ، شما نباید سرمایه گذاری کنید یا پولی را که نمی توانید از دست بدهید ، سرمایه گذاری کنید. قبل از استفاده از Admiral Markets UK Ltd ، Admiral Markets Cپروس با مسئولیت محدود ، بازار دریاسالار به عنوان Jordan Ltd ، Admirals Au Pty Ltd و Admirals SA (PTY) Ltd خدمات ، لطفاً تمام خطرات مرتبط با تجارت را تأیید کنید.

محتوای این وب سایت نباید به عنوان مشاوره شخصی تفسیر شود. توصیه می کنیم از یک مشاور مالی مستقل به دنبال مشاوره باشید.

کلیه منابع مربوط به این سایت به "دریاسالار" به طور مشترک به Admiral Markets UK Ltd ، Admiral Markets Cyprus Ltd ، بازارهای دریاسالار به عنوان Jordan Ltd ، Admirals Au Pty Ltd و Admirals SA (PTY) شرکت های سرمایه گذاری Admirals کاملاً متعلق به گروه Admirals هستند. مانند.

پیشنهاد محصول بسته به نیازهای نظارتی هر شرکت عامل ممکن است متفاوت باشد.

Admiral Markets UK Ltd در انگلستان و ولز تحت شرکت شرکت ها ثبت شده است - شماره ثبت شماره 08171762طبقه ، یک میدان کانادا ، قناری وارف ، لندن ، E14 5AB ، انگلستان.

Admiral Markets Cyprus Ltd در قبرس ثبت شده است - با ثبت نام شرکت شماره 310328 در بخش ثبت شرکت ها و گیرنده رسمی. دریاسالار بازارهای قبرس با مسئولیت محدود مجاز و تنظیم شده توسط کمیسیون اوراق بهادار و اوراق بهادار قبرس (CYSEC) ، شماره مجوز 201/13. دفتر ثبت شده برای بازارهای دریاسالار قبرس با مسئولیت محدود: درام 2 ، طبقه اول ، 1077 نیکوزیا ، قبرس.

Admirals Au Pty Ltd دفتر ثبت شده: سطح 1 ، خیابان 17 Castlereagh ، سیدنی ، NSW 2000 ، استرالیا. Admirals Au Pty Ltd (ABN 63 151 613 839) دارای مجوز خدمات مالی استرالیا (AFSL) برای انجام مشاغل خدمات مالی در استرالیا ، محدود به خدمات مالی تحت پوشش AFSL خود است. 410681.

بازارهای دریاسالار به عنوان جردن با مسئولیت محدود مجاز و تنظیم شده است تا تجارت سرمایه گذاری توسط کمیسیون اوراق بهادار اردن (JSC) در پادشاهی هاشمیت اردن ، شماره ثبت 57026 را انجام دهد. خیابان ، ام اوتیانا ، امان ، اردن.

Admirals SA (PTY) Ltd در آفریقای جنوبی با شرکت ها و کمیسیون مالکیت معنوی (CIPC) ثبت شده است - شماره ثبت نام - 2019 /620981 / 07. Admirals SA (PTY) Ltd یک ارائه دهنده خدمات مالی مجاز (FSP51311) است که در مالی ثبت شده استبخش رفتار بخش. دفتر ثبت شده برای Admirals SA (PTY) با مسئولیت محدود: Dock Road Junction ، CNR Dock Road و Stanley Street ، V& A Waterfront ، کیپ تاون ، کیپ غربی ، 8001 ، آفریقای جنوبی.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 59 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 19:41

UniSwap website and statistics

وب سایت Uniswap و آمار.

هنگام استفاده از AMM ، حجم بسیار مهم است. بدون حجم ، معامله گران می توانند با نقدینگی با مشکلات روبرو شوند که به نوبه خود می تواند منجر به لغزش شود. معاملات با لغزش بالا احتمالاً در وهله اول از هرگونه مقرون به صرفه از استفاده از مبادله غیرمتمرکز پاک می شود. به همین دلیل UNISWAP انتخاب برتر ما به عنوان بهترین DEX برای تجارت Crypto است. UNISWAP به طور مرتب از پلت فرم غیر متمرکز بالاترین حجم در حوزه blockchain است ، و اغلب با مقدار قابل توجهی همانطور که در داده های زنده از CoinmarketCap نشان داده شده است. در زمان نوشتن ، حجم معاملات 24 ساعته 1. 4 میلیارد دلار است و رتبه 1 را در بازار DEX قرار می دهد.

Uniswap trading volume

Uniswap دارای بالاترین حجم معاملات در تمام سیستم عامل های DEX است. منبع: coinmarketcap.com

Uniswap در بالای شبکه اتریوم ساخته شده و از طیف گسترده ای از نشانه های ERC-20 پشتیبانی می کند. مزیت استفاده از یک UniSwap در مقایسه با سایر صرافی ها ، تعداد دارایی های رمزنگاری شده است که پشتیبانی می شوند. در حال حاضر ، UNISWAP از 50،000+ جفت معاملات در مبادله پشتیبانی می کند که انعطاف پذیری بیشتری را برای معامله گران جدی ارائه می دهد. همچنین گزینه ای برای اضافه کردن و تجارت نشانه های "سفارشی" ERC-20 با UniSwap وجود دارد. علاوه بر این ، طیف گسترده ای از دارایی های تجارت نیز می تواند برای کسب بازده و مزایا واریز شود.

هزینه های استخر نقدینگی در UNISWAP بسیار متغیر است و معامله گران باید تأثیر هزینه های گاز را در نظر بگیرند. به طور کلی ، جفت های با کمبود بالا می توانند هزینه های کمتری 0. 05 ٪ داشته باشند اما هزینه معاملات استاندارد 0. 3 ٪ است. نشانه های عجیب و غریب می توانند بیش از 1 ٪ هزینه معاملاتی داشته باشند. هزینه های دریافت شده توسط UNISWAP بین ارائه دهندگان نقدینگی تقسیم شده و به سهم آنها پیشنهاد شده است.

به طور کلی ، UNISWAP ساده ترین DEX برای حرکت به نظر ما است. این پلتفرم با داشتن یک UI تمیز ، طیف گسترده ای از جفت های معاملاتی و هزینه های رقابتی ، یکی از بهترین گزینه ها برای معامله گران مالی غیر متمرکز است.

2. پنکیکسواپ - بهترین DEX برای درآمدزایی

پنکیکسواپ یکی دیگر از مبادلات با حجم بالا و غیرمتمرکز محبوب است. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق DEX ها در بالای blockchain Ethereum ساخته شده اند ، Pancakeswap در سپتامبر 2020 در blockchain زنجیره هوشمند Binance (BSC) راه اندازی شد. فواید PancakeWap در BSC دسترسی آن به طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده است که در غیر این صورت از طریق مبادلات غیر متمرکز قدیمی-نشانه های BEP-20 غیرقابل دسترسی بودند. دارایی های محبوب که می توانند معامله شوند شامل Binance Coin (BNB) و Binance USD (BUSD) و نشانه های مورد نظر اتریوم است که می توانند بین یکدیگر تعویض شوند.

Pancakeswap website and stats

وب سایت و آمار پنکیکس.

آنچه که باعث می شود Cankakeswap یکی از بهترین Crypto DEX در مقایسه با رقبای خود باشد ، عمق کسب فرصت های موجود با پاداش های بالا است. دو روش اصلی برای کسب رمزنگاری در این سکو از طریق مزارع و استخرها وجود دارد. در زمان نوشتن ، دارایی 4. 8 میلیارد دلار ارزش دارد که در پنکیکس قرار دارد.

استخرهای استیک در پنکیک ها کمی متفاوت در سایر DEX ها کار می کنند. این استخرها به بازرگانان اجازه می دهد تا برای بازده سرمایه گذاری ، نشانه های واریز و سهام را به خود اختصاص دهند. برجسته ترین استخر برای کیک ، نشانه بومی پنکیکس است. کاربرانی که نشانه های خود را قفل می کنند می توانند به بازده های زیادی که بیش از 100 ٪ APY هستند دسترسی پیدا کنند. برای بیان این موضوع ، یک سرمایه گذاری 1000 دلار در طی یک سال عملکرد تخمین زده شده 11119 دلار را به دست می آورد (با فرض اینکه قیمت کیک پایدار باقی مانده است). روند نزولی با Cankakeswap فقدان استخرهای استیک است. از ماه مه 2022 فقط 5 استخر پشتیبانی وجود دارد که در مقایسه با بهترین سیستم عامل های cryptocurrency بسیار محدود است.

Trading on PancakeSwap

تجارت کیک/BNB در پنکیک.

با این حال ، فرصت های فراوانی در بخش "مزارع" Pancakeswap برای کسب فرصت ها وجود دارد. صدها مزرعه عملکرد وجود دارد که توسط کاربران Pancakeswap قابل دسترسی است. همچنین یک مکان عالی برای جمع آوری کیک از طریق روش های مختلف است. کاربران می توانند نشانه های خود را واریز کرده و نقدینگی را در استخر فراهم کنند تا یک نشانه منحصر به فرد LP (ارائه دهنده نقدینگی) را برای آن جفت تجارت خاص دریافت کنند. سپس نشانه LP را می توان در یک مزرعه قرار داد. مزارع موجود در پنکیکس برخی از بهترین نرخ ها در صنعت را ارائه می دهند. همچنین مزارع جامعه گاه به گاه وجود دارند که بیش از 400 ٪ APY را ارائه می دهند.

Screenshot of PancakeSwap liquidity farms

تصویر مزارع نقدینگی پنکیکس

یکی دیگر از مزایای کاربران ، تعداد تبلیغات و بازی هایی است که کاربران می توانند کیک یا سایر نشانه ها را برنده شوند. Pancakeswap دارای مسابقات تجاری مکرر ، یک قرعه کشی و یک مرکز پیش بینی برای شرط بندی در مورد اینکه آیا قیمت ارزهای رمزنگاری خاص در یک دوره زمانی مشخص افزایش می یابد یا کاهش می یابد. Pancakeswap حتی از NFT ها پشتیبانی می کند ، بنابراین کاربران می توانند نشانه های غیرقانونی خود را روی این سکو خریداری ، بفروشند و در نهایت نعناع کنند. به طور کلی ، Pancakeswap مبادله ای غیر متمرکز قابل اعتماد برای تعویض رمزنگاری ارائه می دهد و همچنین یکی از بهترین سیستم عامل های کشاورزی با بازده برای کسب پاداش بالا است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا را کلیک کنید تا بررسی کامل ما در مورد Pancakeswap و ویژگی ها ، هزینه ها و امنیت آن را بخوانید.

3. Dydx- بهترین DEX برای معاملات پیشرفته

DYDX در سال 2017 تأسیس و راه اندازی شد و بیش از 25،000 معامله گر را روی این سکو جمع کرده است. DYDX تمام نشانگرهای یک DEX معمولی را دارد - این شبکه در شبکه اتریوم ساخته شده است ، مشتریان می توانند طیف وسیعی از نشانه ها را تعویض کنند و پاداش برای حجم معامله شده پرداخت می شود. سرمایه گذاران باتجربه به نمودارهای معاملاتی قابل تنظیم دسترسی دارند تا با حرکت در بازار به روز باشند. حجم معاملات 24 ساعته در DYDX دومین دوره بالاترین است که به این معنی است که این پلتفرم به قول نقدینگی عمیق زندگی می کند که به نوبه خود از معامله گران نیز سود می برد.

dXdY website and statistics

وب سایت DXDY و آمار.

DYDX یکی از اولین مبادلات غیر متمرکز بود که ابزارهای مالی پیشرفته ای را برای کاربران DEFI ارائه می داد. بازرگانان با رعایت مدتهاست که به دنبال یک جایگزین غیرمتمرکز برای تقویت سود خود (و ضررهای بالقوه) بودند ، و Dydx آن بازار را ضبط کرده است.

در حالی که DYDX از طیف نسبتاً محدودی از سکه هایی که می توانند در سکوی آن معامله شوند ، پشتیبانی می کند ، اکثریت محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده برای تجارت در دسترس هستند. علاوه بر این ، این پلتفرم اجازه می دهد تا معاملات حاشیه ای با اهرم حداکثر 20 برابر دارایی هایی مانند ETH ، SOL ، BTC ، ADA ، DOGE و ATOM را انجام دهد که یک پیشنهاد منحصر به فرد در مقایسه با DEXS فوق است. با این حال ، روش های قابل دسترسی تر برای تجارت بیشتر بازارها و سکه ها با اهرم وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر ، لیست ما از بهترین سیستم عامل های حاشیه رمزنگاری را بخوانید.

Screenshot of the dXdY trading and charting terminal

تصویر ترمینال تجارت و نمودار DXDY.

با داشتن طیف وسیعی از قراردادها که می توانند با حاشیه در DYDX معامله شوند ، جفت های جدید به طور مداوم به سیستم عامل اضافه می شوند. در زمان نوشتن ، 37 قرارداد دائمی وجود دارد که می توانند در DEX معامله شوند. برای معامله گران باتجربه ، ترمینال نمودار و تجارت با ویژگی ها و ابزارهای استاندارد در یک بستر متمرکز مدرن و پیشرفته است. اینها شامل نمودار TradingView ، ابزارهای نقاشی و شاخص های فنی است. در حالی که DYDX یک DEX عالی برای معامله گران پیشرفته است ، این پلتفرم به خودی خود دوستانه مبتدی نیست و ممکن است کاربران بی تجربه را تحت الشعاع قرار دهد.

حتی اگر Dydx دقیقاً برای تازه واردان رمزنگاری ایده آل نیست ، این یک مبادله ضد تمرکز قابل اعتماد و با سطح بالا است که به انتخابی برای معامله گران پیشرفته که به دنبال قراردادهای اهرمی هستند ، تبدیل شده است.

4. دارایی منحنی - بهترین DEX برای امنیت

Curve. Finance یک مبادله غیر متمرکز است که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است که دارای نقدینگی معقول است. این پلتفرم به معامله گران این امکان را می دهد تا دارایی های رمزنگاری شده را عوض کنند و تمرکز خود را روی stablecoins مانند USDT ، USDC ، DAI ، SUSD و بیت کوین بسته بندی شده داشته باشند. از یک مدل سازنده بازار خودکار استفاده می کند و این بدان معنی است که این پلتفرم به استخرهای نقدینگی متکی است تا نقدینگی کافی برای معامله گران برای تعویض سکه ها فراهم شود. در حالی که طراحی این پلتفرم تحت تأثیر قرار دارد ، Curve Finance یکی از قدرتمندترین DEX های موجود در بازار است.

Curve Finance liquidity pool

استخرهای نقدینگی مالی منحنی.

مالی منحنی عمق استخرهای نقدینگی را به عنوان برخی از رقبای خود ارائه نمی دهد. اگرچه هنوز بیش از 50 جفت تجاری از انواع مختلفی از blockchain ها ارائه شده است که شامل اتریوم ، بهمن ، فانتوم ، هارمونی ، چند ضلعی و دیگران است. در زمان نوشتن ، براساس وب سایت خود ، حجم معاملات روزانه 187 میلیون در استخرهای دارایی منحنی وجود دارد ،

آنچه منحنی را تنظیم می کند. از دیگر مبادلات غیر متمرکز ، شفافیت آن است. تجارت با DEX می تواند یک فرایند پیچیده و پرخطر باشد - اما اکثر محصولات Defi واقعاً این موضوع را فاش نمی کنند. Curve Finance خطرات مربوط به تجارت و درآمد حاصل از بازده در استخرهای موجود در این سکو را بیان می کند.

Risks of using Curve Finance

خطرات استفاده از مالی منحنی.

در مورد امنیت ، Curve Finance یک DEX امن است که به طور مرتب از حسابرسان شخص ثالث برای ارزیابی کد خود و اطمینان از عملکرد کامل آن استفاده می کند. آنها سازمان خودمختار غیر متمرکز خود (DAO) را راه اندازی کرده اند که می تواند وقایع خاصی را در شرایط اضطراری ایجاد کند. به عنوان مثال ، هرگونه استخراج نقدینگی جدید که در نهایت خطرناک یا ناپایدار هستند ، می توانند در 2 ماه اول کار خود متوقف شوند. از ماه مه 2022 ، هیچ هک موفقیت آمیز وجود نداشته است.

CURVE. FI حاکمیت ، CRV ، یک ویژگی جدایی ناپذیر از مبادله است که می تواند به عنوان پاداش تأمین نقدینگی دریافت شود ، و سپس با نرخ رقابتی تقریباً 4. 4 ٪ APY جمع می شود. پس از ضرب و شتم ، CRV به Vecrv تبدیل می شود و دارندگان می توانند با رأی دادن به پیشنهادات و کمک به امنیت بنیاد اقتصادی این پلتفرم ، در منحنی DAO و حکمرانی آن شرکت کنند.

5. Sushiswap - بهترین DEX برای ویژگی ها

Sushiswap یک مبادله غیر متمرکز با عملکرد بالا با معیارهای حجم و حجم معاملات است. مبادله یک چنگال Uniswap است و یک رابط کاربری مشابه دارد و برای علاقه مندان به Defi و مبتدیان در فضای Defi ایده آل است. Sushiswap دارای تمام نشانه های یک DEX خوب است - فرصت های استیک ، تأمین استخر نقدینگی و مبادله بیش از 450 دارایی همراه با ویژگی های مفید.

SushiSwap website and stats

وب سایت SushiSwap و آمار.

هزینه های گاز کریپتونیت معامله گران با حجم بالا، به ویژه در شبکه اتریوم است. همانطور که DeFi محبوب تر شده است، شلوغ تر شده است و منجر به افزایش قیمت بنزین می شود - درست مانند واقعیت. گاز می تواند به سرعت به حاشیه سود بخورد و باید در نظر گرفته شود. اینجاست که SushiSwap یک محصول منحصر به فرد را با ویژگی قرارداد هوشمند "BentoBox" خود ارائه می دهد.

اساساً، BentoBox به عنوان یک انبار توکن عمل می کند - کاربران می توانند توکن های پشتیبانی شده را سپرده و قفل کنند. با ادغام قرارداد هوشمند با تعدادی از dApp های شخص ثالث، این پلتفرم می تواند به صورت الگوریتمی بهترین استراتژی های کشاورزی بازده را با کمترین تعداد تراکنش ها و هزینه های گاز تعیین کند. به طور خلاصه، مزیت BentoBox Sushiswap پرداخت هزینه کمتر گاز برای استفاده از پروتکل های کسب درآمد DeFi است. بهتر از همه، توکن‌هایی که در قرارداد هوشمند قفل شده‌اند، علاوه بر تعامل با سایر برنامه‌ها، به‌طور خودکار سودی را به خود اختصاص می‌دهند.

SushiSwap staking platform to ea yield

پلتفرم شرط بندی سوشی سواپ برای کسب بازده.

علاوه بر این، پلتفرم SushiSwap به معامله‌گران DeFi اجازه می‌دهد تا از طیف وسیعی از جفت‌های تجاری قرض بگیرند و وام دهند. اگر وثیقه کافی ارائه شود، معامله گران می توانند قدرت وام خود را تا 2 برابر افزایش دهند. در حالی که این میزان به طور قابل توجهی کمتر از سایر فرصت‌های معاملاتی حاشیه DeFi است، SushiSwap یک DEX قدرتمند برای مبادله، کسب درآمد، کسب بازده، وام دادن، قرض‌گیری و اهرم کردن همه در یک پلت فرم غیرمتمرکز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد DEX، بررسی کامل ما را در SushiSwap بخوانید.

6. سرم - بهترین DEX مبتنی بر Solana

سرم یک پلتفرم غیرمتمرکز است که بر خلاف اتریوم بر روی بلاک چین Solana اجرا می شود. مکانیسم اجماع منحصربفرد Proof-of-Stake/Proof-of-History آن در Solana، مزایای عمده ای نسبت به اتریوم برای برنامه های DeFi به آن می دهد - به ویژه، سرعت تراکنش های سریع تر و هزینه های گاز کمتر.

سرم DEX نقدینگی معاملاتی مناسبی دارد و با حجم معاملات 24 ساعته 44 میلیون دلار در رتبه دوازدهم قرار دارد. در حالی که حجم نقدینگی قابل مقایسه با UniSwap، dYdX و PancakeSwap ندارد، دستورات معاملاتی پیشرفته ای مانند Stop-loss و Limit وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. مشارکت در استخرهای نقدینگی و سایر فرصت‌های بازدهی را می‌توان از طریق تعدادی از برنامه‌های کاربردی پشتیبانی‌شده مانند Sonar Watch، Raydium یا Atrix انجام داد.

Supported trading applications on Serum

پشتیبانی از برنامه های تجاری در Serum.

معامله گرانی که ترجیح می دهند دارایی های خود را از طریق تلفن هوشمند مدیریت کنند می توانند از شیب استفاده کنند ، یک موبایل اول DEX که در Solana اجرا می شود. مشتقات توکن شده که در بورس شریک خود ارائه می شود FTX می توانند در بازارهای زتا معامله شوند. علاوه بر این ، این پلتفرم معامله گران را قادر می سازد تا با استفاده از بازارهای انبه و 01 ، در شاخص های خود در تقارن و معاملات حاشیه ایجاد و سرمایه گذاری کنند.

منفی سرم تعداد زیادی از برنامه های کاربردی برای تجارت و مبادله رمزنگاری های رمزنگاری در DEX است. اگرچه ، کاربران می توانند نمونه کارها Solana خود را از پلتفرم مالی Step مدیریت کنند. به طور کلی ، سرم برای معاملات سریع و برنامه های تخصصی خود یک Crypto DEX توصیه شده است.

7. BISQ - بهترین DEX برای تجارت بیت کوین

BISQ یک مبادله غیرمتمرکز است که در تجارت بیت کوین در یک شبکه همتا به همسالان تخصص دارد. آنچه BISQ را به گزینه خوبی تبدیل می کند این است که این یکی از بهترین مبادلات رمزنگاری KYC است. کاربران می توانند معامله گران بیت کوین را بر روی سیستم عامل بدون شخص ثالث برای مدیریت وجوه اجرا کنند. این بدان معنی است که BISQ هیچ دارایی بیت کوین را در خود جای نمی دهد. از یک سرویس Escrow برای اطمینان از اینکه کلاهبرداران نمی توانند کار کنند در حالی که برنامه همچنین اطمینان می دهد که داده ها در طولانی مدت در سرورهای آن ذخیره نمی شوند ، استفاده می شود.

Screenshot of the Bisq trading platform

تصویر از بستر معاملاتی BISQ.

DEX دسترسی به بیش از 50 بازار از جمله ارزهای فیات و ارزهای رمزنگاری شده مانند BTC ، Zecash ، Ether و Dai را فراهم می کند. این نرخ هزینه نسبتاً رقابتی دارد که از 0. 7 ٪ تا 0. 1 ٪ است که مشابه DEXS ذکر شده در بالا است. محدودیت هایی با BISQ وجود دارد - DEX فقط به عنوان یک برنامه رومیزی در دسترس است که باید در سیستم عامل ویندوز ، لینوکس یا MAC بارگیری شود - همچنین هیچ پشتیبانی موبایل وجود ندارد.

به طور کلی ، BISQ هنوز هم گزینه ای عالی برای کسانی است که می خواهند با استفاده از یک سکوی غیر متمرکز بیت کوین بخرند و حضانت کامل از دارایی های خود را حفظ کنند.

هنگام انتخاب Crypto Dex به دنبال چه چیزی باشید

در زمان نوشتن 217 مبادله غیرمتمرکز وجود دارد که جوانب مثبت و منفی خود را دارد. با توجه به انتخاب گسترده و عدم اطمینان اخیر در مورد امنیت تعدادی از سیستم عامل ها ، انتخاب صحیح می تواند یک چالش باشد. هنگام جستجوی بهترین Crypto DEX برای استفاده ، باید جنبه های زیر در نظر گرفته شود:

  • امنیت. ایمنی وجوه باید اولین ارزیابی انجام شده در هنگام انتخاب مبادله غیرمتمرکز باشد. Dexs می تواند مستعد ابتلا به هک های Defi باشد - خیلی بیشتر از گزینه های متمرکز محبوب. علاوه بر این ، توسعه دهندگان DEFI اغلب ناشناس هستند و تحقیق در مورد پیشینه آنها و اطمینان از تلاش برای کلاهبرداری را دشوار می کنند. به طور کلی ، بسیاری از DEX های محبوب سیستم عامل های قانونی هستند و استفاده از گزینه های با حجم پایین تر از آن ایمن تر خواهند بود. همیشه ارزش این را دارد که دریابیم که آیا DEX در گذشته هک یا سوء استفاده کرده است تا اقدامات امنیتی خود را ارزیابی کند ، اگرچه در واقعیت ، هر بستر غیر متمرکز در معرض خطر یک رویداد هک است. خواندن بررسی های مشتری می تواند یکی دیگر از راههای عالی برای درک بیشتر در مورد عامل خطر استفاده از مبادلات مختلف غیر متمرکز باشد.
  • ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی شده - این امر برای مبادلات غیرمتمرکز "چند زنجیره" رایج تر می شود ، به این معنی که آنها از سکه ها و نشانه های مختلف از انواع بلوک ها پشتیبانی می کنند. اما همیشه هم به این صورت نیست. به عنوان مثال ، کاربرانی که مایل به تجارت دارایی های Ethereum هستند ، می خواهند از DEX هایی که فقط از نشانه های اکوسیستم Solana پشتیبانی می کنند ، جلوگیری کنند.
  • عملکرد - مبادلات غیرمتمرکز طیف منحصر به فردی از فرصت های کسب درآمد را که قبلاً در دسترس سرمایه گذاران رمزنگاری در دسترس نبود ، ارائه می دهد. تعداد زیادی از آنها در حال تبدیل شدن به چند وجهی هستند و قطب های درآمد را با پروتکل های معاملاتی ترکیب می کنند و گاهی اوقات حتی وام/وام می گیرند. با این حال ، کاربران همیشه باید اهداف منحصر به فرد فردی خود را ارزیابی کنند تا اطمینان حاصل شود که DEX انتخاب شده آنها سازگار است.
  • هزینه ها - هزینه ها اغلب در DEX ها کمی متفاوت کار می کنند و گاهی اوقات با استفاده از نشانه های حاکمیت ، کاملاً از آن جلوگیری می شود. با این حال ، آنها ارزش توجه دارند زیرا هزینه ها می توانند حاشیه سود در معاملات و سایر فعالیت های درآمد را تغییر دهند.
  • طراحی کاربر - DEXS بهترین برنامه های رمزنگاری برای مبتدیان نیست و می تواند برای حرکت ، پیوستن به استخرها یا مبادله رمزنگاری پیچیده باشد. DEFI برای سرمایه گذاران cryptocurrency متوسط یا پیشرفته طراحی شده است. برای آنهایی که در مبادلات Defi جدید هستند ، سیستم عامل هایی مانند Uniswap ، Pancakeswap یا Sushiswap برای مبتدیان به خوبی طراحی شده اند.

سوالات متداول

یک سکوی رمزنگاری غیر متمرکز چیست؟

مبادلات غیر متمرکز (DEX) سیستم عامل های رمزنگاری هستند که خریداران و فروشندگان را بدون یک مقام مرکزی یا واسطه متصل می کنند. آنها غیر حضوری هستند زیرا دارایی های رمزنگاری مستقیم بین کاربران معامله می شوند و همیشه در کنترل کلیدهای خصوصی باقی می مانند. فایده DEX هزینه کمتری برای تجارت و کسب فرصت برای سرمایه گذاران است که نقدینگی را تأمین می کنند.

سیستم عامل های Crypto Defi برای اولین بار در Blockchain Ethereum (ETH) ، یک بستر قرارداد هوشمند منبع باز برای تسهیل برنامه های غیر متمرکز راه اندازی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه مالی غیر متمرکز است ، این راهنمای مبتدیان را بخوانید.

آیا مبادلات رمزنگاری غیر متمرکز ایمن است؟

در صورت انجام تحقیقات مناسب ، مبادلات غیر متمرکز می توانند از آن استفاده کنیم. گفته می شود ، DEX ها ذاتاً از سایر گزینه های متمرکز خطرناک هستند. آنها تمایل دارند که در برابر هک ها ، اشکالات و سوءاستفاده ها آسیب پذیرتر باشند و غالباً فاقد حمایت از صندوق های بیمه هستند.

ایمن ترین مبادله غیر متمرکز چیست؟

curve. fi تحت حسابرسی های امنیتی متعدد قرار گرفته است ، در صورت اضطراری ، شرایط احتمالی را نیز در بر می گیرد و هرگز با هک عمومی و عمومی روبرو نشده است. با این حال ، واقعاً چیزی به عنوان "امن ترین" DEX وجود ندارد ، زیرا هر مبادله رمزنگاری ، غیر متمرکز یا در غیر این صورت ، می تواند در هر زمان معین هک شود.

آیا binance غیر متمرکز است؟

نه ، پلت فرم اصلی Binance یک بستر تجاری متمرکز است. با این حال ، معرفی زنجیره هوشمند Binance به Binance اجازه داد تا مبادله غیرمتمرکز خود را ، معروف به Binance Dex ایجاد کند. Binance Dex از BNB استفاده می کند و هزینه معاملات کمتری را نسبت به مبادله متمرکز خود ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر ، بررسی کامل ما را در پلتفرم Binance بخوانید.

نتیجه

استفاده از یک مبادله رمزنگاری غیرمتمرکز ، جایگزینی برای مبادلات رمزنگاری معاملاتی ارائه می دهد. مزایایی وجود دارد که شامل هزینه های معاملاتی پایین تر ، انتخاب بیشتر جفت ها برای تجارت و امکان کسب درآمد از طریق استیک یا مزارع است. علاوه بر این ، آنها به داده های کمی و بدون تأیید نیاز دارند ، تقریباً هر کسی قابل دسترسی است و می تواند پتانسیل انحصاری برای درآمد را باز کند.

در حالی که انتخاب برتر ما برای بهترین Crypto Dex UniSwap است ، برای معامله گران مهم است که هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از مبادله غیرمتمرکز ، از آنها تحقیقات خود را انجام دهند. قبل از واریز هر پول ، عواملی مانند هزینه ، امنیت ، تاریخچه هک ها و دامنه کارکردهای پلتفرم را در نظر بگیرید. اگر سرمایه گذاران نسبت به دانش خود در مورد امور مالی غیر متمرکز احساس اطمینان نمی کنند ، باید به مبادلات اصلی رمزنگاری مانند Binance ، Kraken و Etoro که متمرکز و طراحی شده اند برای ورود به بازار رمزنگاری بپردازند.

همچنین ممکن است که شما علاقه مند باشید به

best crypto exchange australia

10 بهترین مبادلات رمزنگاری استرالیا: 2023 بررسی و مقایسه شده

ما هزینه ها ، امنیت و ویژگی ها را برای تهیه لیستی از بهترین مبادلات رمزنگاری شده در استرالیا مقایسه کردیم تا متناسب با نیازهای شما و به شما در انتخاب کمک کند.

Best Crypto Wallets

بهترین کیف پول Crypto 2023 - 10 انتخاب برتر برای بهترین کیف پول رمزنگاری

به دنبال بهترین کیف پول رمزنگاری هستید؟ما لیست خود را از بهترین کیف پول های رمزنگاری شده برای انتخاب بر اساس قیمت ، امنیت و ویژگی ها گردآوری کرده ایم.

Best Yield Farming Crypto Platforms

بهترین سکوهای رمزنگاری مزرعه برای سال 2023

در جستجوی بهترین سکوی کشاورزی Crypto Bour Crypto هستید؟این مقاله برای کسب پاداش ، مدعیان برتر برای کشت Crypto را بررسی و مقایسه می کند.

The best p2p crypto exchange

بهترین P2P Crypto Exchange 2023: بررسی و مقایسه شده

آیا به دنبال یک مبادله رمزنگاری قابل اعتماد و ایمن P2P هستید؟در این مقاله بهترین گزینه ها بر اساس هزینه ، امنیت و موارد دیگر بررسی و مقایسه خواهد شد.

best altcoin exchange

8 بهترین مبادله altcoin برای سال 2023: بررسی و مقایسه شده

به دنبال بهترین بستر برای تجارت Altcoins هستید؟در این مقاله بهترین صرافی های Altcoin در بازار آزمایش ، بررسی و مقایسه خواهد شد.

best crypto exchange australia

10 بهترین مبادلات رمزنگاری استرالیا: 2023 بررسی و مقایسه شده

ما هزینه ها ، امنیت و ویژگی ها را برای تهیه لیستی از بهترین مبادلات رمزنگاری شده در استرالیا مقایسه کردیم تا متناسب با نیازهای شما و به شما در انتخاب کمک کند.

Best Crypto Wallets

بهترین کیف پول Crypto 2023 - 10 انتخاب برتر برای بهترین کیف پول رمزنگاری

به دنبال بهترین کیف پول رمزنگاری هستید؟ما لیست خود را از بهترین کیف پول های رمزنگاری شده برای انتخاب بر اساس قیمت ، امنیت و ویژگی ها گردآوری کرده ایم.

Best Yield Farming Crypto Platforms

بهترین سکوهای رمزنگاری مزرعه برای سال 2023

در جستجوی بهترین سکوی کشاورزی Crypto Bour Crypto هستید؟این مقاله برای کسب پاداش ، مدعیان برتر برای کشت Crypto را بررسی و مقایسه می کند.

The best p2p crypto exchange

بهترین P2P Crypto Exchange 2023: بررسی و مقایسه شده

آیا به دنبال یک مبادله رمزنگاری قابل اعتماد و ایمن P2P هستید؟در این مقاله بهترین گزینه ها بر اساس هزینه ، امنیت و موارد دیگر بررسی و مقایسه خواهد شد.

best altcoin exchange

8 بهترین مبادله altcoin برای سال 2023: بررسی و مقایسه شده

به دنبال بهترین بستر برای تجارت Altcoins هستید؟در این مقاله بهترین صرافی های Altcoin در بازار آزمایش ، بررسی و مقایسه خواهد شد.

best crypto exchange australia

10 بهترین مبادلات رمزنگاری استرالیا: 2023 بررسی و مقایسه شده

ما هزینه ها ، امنیت و ویژگی ها را برای تهیه لیستی از بهترین مبادلات رمزنگاری شده در استرالیا مقایسه کردیم تا متناسب با نیازهای شما و به شما در انتخاب کمک کند.

Best Crypto Wallets

بهترین کیف پول Crypto 2023 - 10 انتخاب برتر برای بهترین کیف پول رمزنگاری

به دنبال بهترین کیف پول رمزنگاری هستید؟ما لیست خود را از بهترین کیف پول های رمزنگاری شده برای انتخاب بر اساس قیمت ، امنیت و ویژگی ها گردآوری کرده ایم.

Kevin Groves

کوین گروس

کوین در سال 2016 در فضای cryptocurrency شروع به کار کرد و قبل از معامله کردن ارزهای دیجیتالی در کارگزاران مختلف ، مبادلات و سیستم عامل های تجاری ، سرمایه گذاری در بیت کوین را آغاز کرد. در سال 2019 ، او HedgeWithCrypto را برای انتشار راهنماهای آموزنده در مورد بیت کوین شروع کرد و تجربیات خود را با استفاده از انواع مبادلات رمزنگاری در سراسر جهان به اشتراک گذاشت.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 72 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 19:24

قیمت بیت کوین در مقابل دلار آمریکا بیشترین جستجوی کلمه کلیدی برای بیت کوین است ، همراه با "بیت کوین چیست؟"قیمت بیت کوین در بسیاری از شرایط ، در درجه اول نرخ ارز با هر ارز فیات ، که براساس نرخ دلار آمریکا تا حدودی است ، مهم است.

اکنون که قیمت بیت کوین از ژانویه بیش از دو برابر شده است ، ترول ها و نفرت های بیت کوین در این فصل تعطیلات به طرز چشمگیری سکوت می کنند (خنده دار چگونه کار می کند). اکنون که اوقات خوب در حال چرخش است ، دوباره برای بیت کوین به عنوان یک ارز جهانی و مبادله ارزش - چقدر می تواند این کار را طی کند؟سقف "آینده پول" چیست؟

برخی در جریان اصلی در واقع به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت ، طبل را به نفع بیت کوین ضرب و شتم کرده اند. هنری Blodget از Business Insider از ارزش اوج بیت کوین (بازگشت به حباب Gox در پاییز 2013) استفاده کرد تا ارزش 1 میلیون دلاری را در جاده قرار دهد. این مقاله بیش از 100K بازدید را دریافت کرد ، در زمانی که بیت کوین نمی توانست برای جریان اصلی هیجان انگیز تر باشد ، از 125 دلار به بیش از 1000 دلار در یک سه ماهه مالی می پرید.

به تازگی ، این خیابان در مصاحبه اخیر کلمه DataveTaren Bitcoin DataveTaren را گرفت که نه تنها بیت کوین به ارزش 1 میلیون دلار به ارزش خود برسد ، بلکه جایگزین طلا به عنوان "پناهگاه امن" انتخابی خواهد شد. در یک بازار بیت کوین گاو نر ، آیا ما فقط به جزیره فانتزی سفر می کنیم ، یا در این نمودارهای اقتصادی ، بلند مدت طلای دیجیتالی واقعی وجود دارد؟

اگر از هر طرف به بیت کوین نگاه کنید ، اگر به اندازه کافی دور بروید ، نتیجه گیری ناکام است. همانطور که امروز صبح نیک کری توییت کرد ، معاملات روزانه بیت کوین در این فصل تعطیل رکورد می کند و روزانه 100 کیلومتر می گذرد ، بنابراین تقاضا و استفاده در اوج همه زمانه است. با افزایش قیمت بیت کوین ، رسانه های اصلی تلاش می کنند تا ارز دیجیتال را به هم ریخته باشند.

بیت کوین در ماه ژوئیه آینده تحت تعقیب قرار خواهد گرفت و هر ده دقیقه یک بار تولید را به 12. 5 BTC کاهش می دهد ، که مطمئناً در دراز مدت به قیمت بیت کوین آسیب نمی رساند. این ممکن است باعث شود که معدنچیان برای حفظ عملیات در کوتاه مدت ، دارایی های بیت کوین بیشتری را بفروشند ، بنابراین در بازی خود جذابیت وجود خواهد داشت. این می تواند به عنوان یک تعادل با قدردانی طبیعی عمل کند ، حداقل برای مدتی انتظار نداشته باشید که ارزش های BTC تا پاییز آینده دو برابر شود ، اما من به مرور زمان با ارزش های بیت کوین صعودی خواهم بود. هنگامی که تقاضا ، که به طور پیوسته در حال افزایش است ، عرضه باتلاق ها ، قیمت ها با گذشت زمان افزایش می یابد.

عاملی که هیچ کس در مورد آن صحبت نمی کند ، ارزش بلند مدت "ارز جهانی ذخیره" است ، خود دلار. دولت آمریكا به شما خواهد گفت كه تورم در بدترین حالت 2 ٪ است و بسیاری اوقات ، آنها حتی می گویند اگر به آنها اجازه دهید تورم وجود ندارد. هرکسی که یک ماشین ، یک پوند گوشت گاو یا بیت کوین برای آن موضوع خریداری کرده باشد ، در غیر این صورت به شما می گوید. تورم در دنیای واقعی-نه CPI متناقض و دستکاری شده-بیشتر شبیه 5 ٪ در سال است ، نه 2 ٪ یا کمتر.

بسیاری از کارشناسان همچنین در پایان این دهه به پایان می رسند که دلار آمریکا به عنوان ارز جهانی ذخیره شده است. ابرقدرت هایی مانند روسیه و چین شب و روز برای ناراحت کردن سبد خرید جهانی اقتصادی مبتنی بر دلار کار می کنند. AIIB (بانک سرمایه گذاری زیرساخت های آسیا) و BRICS (برزیل/روسیه/هند/چین/آفریقای جنوبی) یک بانک سرمایه گذاری ما-دلاری و ساخت و سازهای جدید ابریشم از طریق چین ، از طریق روسیه ، به اروپای شرقی ایجاد کرده اند. همه نشانه های تغییر اقتصادی ژئوپلیتیکی برای سنین هستند.

در محیطی که ایالات متحده 18 تریلیون دلار بدهی دارد ، جایی که توافق نامه های تجاری دو جانبه غیر دلاری یک هنجار است و کشورهایی در سراسر جهان از یوان چینی برای تبادل جهانی استفاده می کنند ، دلار آمریکا در این ساعت است. این مسئله نیست که آیا ، اما وقتی تغییر گارد وجود دارد. دلار بیش از 97 ٪ از ارزش خود را در طی قرن گذشته از دست داده است ، و چرا این الگوی از بین بردن اقتصادی مداوم ادامه نخواهد یافت؟

ارزش بیت کوین در برابر دارایی کاغذی استهلاک با قلب بد رتبه بندی می شود. همه ما این کار را به طور پیش فرض انجام می دهیم ، اما من می توانم 3000 کلمه بنویسم که چرا یک بیت کوین با ارزش تر از یک دلار است و بدیهی است که بازار موافق است. در پایان ، این سؤال ممکن است این نباشد که چه مقدار دلار بیت کوین ارزش دارد - هر ارز فیات که برای انسان شناخته شده است ، فروپاشیده است و دلار آمریکا فرقی نخواهد کرد. مقصد نهایی آن آینده پول را حتی بیشتر از بیت کوین تغییر خواهد داد.

من شک ندارم که بیت کوین به دلیل قدرت بیت کوین به عنوان یک ارز جهانی ، 1 میلیون دلار ارزش داشته باشد ، بلکه به دلیل نقاط ضعف ذاتی در دلار آمریکا پیش می رود. حمایت و اعتماد به نفس جهانی در حالی که بیت کوین همچنان رو به افزایش است ، محو می شود."جهان سوم" حتی ارزش بیت کوین را نیز درک نکرده است.

میلیاردها دلار سرمایه گذاری هنوز 1-2 سال از تحمل میوه است و بیت کوین را در سراسر جهان آسان تر و توانایی استفاده می کند. بیت کوین تثبیت خود را ثابت کرده است ، و هنوز در مرحله پایه و اساس قوس توسعه آن قرار دارد. ممکن است یک دهه طول بکشد ، اما ارزش بیت کوین در طولانی مدت چیزی نیست که نگران آن باشد.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 60 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 19:11

golden cross vs death cross

هر روز ، میلیون ها معامله گر رمزنگاری به مبادلات رمزنگاری مورد علاقه خود برای بازی در جنگ بازار ، می پردازند و پایان طناب خود را به همان سختی که ممکن است می کشند تا بیشتر از روز گذشته انجام دهند. سهام معاملاتی مشکل است. تجارت رمزنگاری چالش برانگیز است.

ذهن قوی لازم است تا به آبهای آشفته تجارت دارایی های دیجیتالی بپردازید ، به ویژه هنگامی که پیچیدگی های کار مورد نظر در بهترین حالت مبهم است. کارشناسان این زمینه از روشهای متنوعی برای تجزیه و تحلیل برای استخراج الگوهای از داده های بازار و پیش بینی بهترین دوره عمل استفاده می کنند.

در طی چند دهه ، تحلیلگران در سراسر جهان الگوهای موجود در حرکات بازار را کشف کرده اند که عملکرد آینده دارایی را به طور دقیق پیش بینی می کند. الگوهای مختلف نتایج مختلفی را پیش بینی می کند ، و نوع مناسب الگوی در نمودار شمعدانی واقعاً می تواند یک اتاق را روشن کند.

این الگوهای معمولاً در دوره های ادغام یافت می شود که بازار در حاشیه صندلی خود منتظر می ماند تا ببیند که اوضاع چگونه بازی می کند. در طی این بخش از ثبات نسبی ، قیمت بازار بسته به احساسات می تواند به هر صورت حرکت کند ، و درک بازی قبل از یادگیری برای بازی کردن ، بسیار مهم است.

معامله گران داده هایی مانند VCS را از طریق ایده های راه اندازی می کنند و سازگاری بین استراتژی های جاری و گذشته را برای پیش بینی مکان بازار مشخص می کنند. همه ما در پایان یک رنگین کمان رویای گلدان طلا را می بینیم ، اما از طریق تجزیه و تحلیل پایدار ، معامله گران در سراسر جهان ادعا می کنند که جکپات را در انتهای یک صلیب طلایی پیدا کرده اند.

خطوط و شاخص های Crypto

از سطح پشتیبانی و مقاومت گرفته تا خطوط و شاخص ها ، تجارت شامل پیگیری مجموعه متنوعی از معیارها است. برخی حاکی از صعود بالقوه برای یک دارایی هستند ، در حالی که برخی دیگر فوریت را برای بازگشت به خط ماهیگیری به عقب منتقل می کنند.

داده های بازار به اشکال مختلف وجود دارد ، اما نمودار شمعدانی معمولی که امروزه از آنها استفاده می کنیم همیشه یک مسئله استاندارد نبود. در سال 1989 ، استیو نیلسون این تکنیک 200 ساله ژاپنی را با مقاله ای کوتاه برای مجله Futures به غرب معرفی می کند.

الگوهای قیمت به طور کلی با استفاده از خطوطی که در نمودار شمعدان دارایی ترسیم شده اند ، شناسایی می شوند ، که همچنین به کشف مناطق پشتیبانی و مقاومت کمک می کند. این نقاط قابل توجه قیمت در نمودار است که فشار بازار زیاد است و باعث ایجاد مناطق آزمایش شده برای دارایی در مورد ارزش فعلی آن می شود.

مدارس فکری متفاوتی در مورد چگونگی ترسیم الگوها وجود دارد. صرف نظر از این ، یک حقیقت اساسی این است که وقتی یک دارایی با گذشت زمان از اوج بالاتر می رود و در طی دوره های طولانی تر از رکود بازار ، روند نزولی به سمت بالا می رود. استفاده از این خطوط برای ایجاد الگوهای در داده های تاریخی نوید را نشان می دهد ، اما حتی صلیب طلایی مشهور همیشه دقیق نیست.

الگوهای بر حرکات بازار تأثیر نمی گذارند - بازارها. الگوهای فقط راهی برای تجسم آنها است و لازم است که واقعاً این نقطه را به خانه منتقل کنید. فقط به این دلیل که یک روند یا شاخص نشان می دهد که نتیجه خاص به معنای تضمین وقوع آن نیست. با این حال ، تجزیه و تحلیل نمودار فقط به شما نتایج باینری نمی دهد. برخی از معیارها حتی می توانند شفافیت بسیار مورد نیاز در مورد وضعیت سرمایه گذاری های فردی را ارائه دهند.

Get 180 welcome bonus at Phemex

"میانگین متحرک"

به عنوان مثال ، "میانگین متحرک" (MA) بسته به موقعیت و مسیر آن می تواند پتانسیل بلند و کوتاه مدت را نشان دهد. میانگین های متحرک همچنین می توانند به فواصل مختلف پایبند باشند ، با MAS کوچکتر که نشانگر عملکرد کوتاه مدت و MAS بزرگتر است که تصویری بزرگتر را ارائه می دهد.

یک میانگین متحرک کوهنوردی می تواند سود سریع را نشان دهد ، و یک سقوط می تواند ضررهای قریب الوقوع را پیش بینی کند ، اما بدون درک اینکه چگونه آنها در بستر وسیع تر بازار قرار می گیرند ، به همان اندازه یک تلنگر سکه مفید هستند. به عنوان مثال ، میانگین حرکت 50 روزه رو به پایین می تواند سودهای کوتاه مدت را نشان دهد. با این حال ، اگر میانگین حرکت 200 روزه بالاتر از آن باشد ، پیامدهای بلند مدت احتمالاً به اندازه وخیم نیست.

حتی با وجود دو میانگین حرکت در فواصل مختلف ، زمینه کافی برای برقراری تماس آگاهانه وجود ندارد. برخی از الگوهای روندهای واضح و قابل اندازه گیری را نشان می دهند که چندین بار در طول سالها تکرار و آزمایش شده اند. از سیستم های باستانی باستانی گرفته تا اقتصاد شلوغ امروز ، سیستم مالی فعلی ما در یک روز ساخته نشده است.

در بعضی مواقع ، تجزیه و تحلیل نمودار می تواند پیش بینی کند که چه میزان و با چه میزان دارایی در آینده رشد خواهد کرد تا به میزان ترسناک از دقت. به نظر می رسد آنها از مشکلات معامله گران بیش از حد دور و بی تفاوت هستند و همزمان منطقی و غیر منطقی ظاهر می شوند. اما دقت متناقض الگوهای و شاخص های نمودار به ما نشان می دهد که وقتی نوبت به حرکت در بازارها می رسد ، مشخصه ای است که ذاتاً ، عمیقاً انسانی است.

صلیب طلایی در مقابل مرگ صلیب

صلیب طلایی چیست؟

صلیب طلایی یک الگوی شاخص گریزان است که خود را در چهارراه دو میانگین متحرک ارائه می دهد. این الگوی زمانی اتفاق می افتد که یک میانگین متحرک کوتاه تر از میانگین حرکت طولانی تر عبور می کند.

در عمل استاندارد ، معامله گران از MAS 50 و 200 روزه برای ردیابی صلیب طلایی استفاده می کنند. از آنجا که میانگین های در حال حرکت طولانی تر به طور کلی پتانسیل عملکرد بلند مدت را نشان می دهند ، یک صلیب طلایی که از حجم تجارت بالا پشتیبانی می شود می تواند یک سیگنال قدرتمند از بازار گاو نر ورودی باشد.

golden cross chart example

منبع: TradingView

در اواخر سال 2015 ، MA 50 روزه بیت کوین MA 200 روزه خود را همراه با افزایش شدید حجم کاهش داد. فقط در یک سال ، BTC حدود 40 ٪ به 700 دلار رسید و خیلی زود پس از آن به بالاترین زمان خود رسید.

معامله گران همیشه در مورد این روایت عقاید متفاوتی داشته اند که برخی ادعا می کنند تعصب تأیید و برخی دیگر آن را تصادفی می نامند. با این حال ، فقط چند ماه قبل از این صلیب طلایی ، بیت کوین یک متقاطع متوسط متحرک دیگر را تجربه کرده بود ، هرچند که این شاخص ها اندکی پس از آن خود را نادیده گرفتند.

در حالی که یک حجم تجاری نسبتاً بالا نیز از این صلیب طلایی پشتیبانی می کرد ، کافی نبود که BTC را به بازار گاو نر بکشد. صلیب های طلایی در بعضی مواقع شبیه به بینش های بزرگ یا آدم ربایی های بیگانه هستند - برخی از آنها سوگند می خورند ، برخی دیگر شکاک تر هستند.

سه مرحله از یک الگوی صلیب طلایی

یک صلیب طلایی به طور کلی در سه مرحله انجام می شود.

1 یک روند نزولی پایدار

اولین مورد شامل یک روند نزولی پایدار است که فروشندگان را از بین می برد و منجر به تحکیم پایین می شود.

2 متقاطع متوسط حرکت

در مرحله بعد ، میانگین متحرک کوتاه تر از میانگین در حال حرکت بزرگتر عبور می کند ، باعث ایجاد یک شکست و تأیید وارونگی روند می شود.

3 صعود صعودی

مرحله سوم و پایانی ، صعود با شکوه است که در ادامه می آید ، و MAS به عنوان سطح پشتیبانی عمل می کند تا قیمت را حتی بیشتر کند.

صلیب مرگ چیست؟

به راحتی می توان با توجه به شاخص های صعودی ، بدون قید و شرط - شرط بندی بر روی آنها خطرناک است و می تواند منجر به خسارات شدید شود. در حالی که همه معامله گران معتقدند که یک صلیب طلایی یک سیگنال قطعی است ، یک الگوی وجود دارد که ترس را به قلب حتی شکاک ترین معامله گران وارد می کند. سرانجام ، این دو در حال حرکت به طور ناگزیر از یکدیگر عبور می کنند ، که ما را به صلیب مرگ سوق می دهد.

صلیب مرگ دوقلوی شیطانی گلدن صلیب است و واقعاً سعی می کند تا نام خود را زنده کند. در جایی که یک صلیب طلایی نشان دهنده سود بلند مدت و لامبورگینی ها است ، صلیب مرگ ضررهای طولانی مدت و قیمت دارایی را پیش بینی می کند که به سطح پشتیبانی پایین تر و پایین تر سقوط می کند. با میزان احساسات منفی در بازار ، مرگ و میر با احتیاط خط بین علم و خرافات را پشت سر می گذارد.

Death Cross chart example

منبع: TradingView

در سال 2018 ، تازه از پاشنه تجمع بیت کوین به 20،000 دلار ، میانگین حرکت 200 روزه BTC که در زیر 50 روز MA خود عبور کرده است ، همراه با افزایش شدید حجم است. بر خلاف اولین صلیب طلایی در سال 2015 ، این هیچ جعلی نبود و پس از این صلیب مرگ ، مارپیچ بیت کوین را به یک بازار خرس که نزدیک به یک سال به طول انجامید ، دید.

در اوایل سال 2019 شاهد ظاهر شدن مجدد گلدن صلیب بود و بازار را به 13،000 دلار بازگرداند ، و از آن زمان به بعد مجموعه ای از صلیب های متناوب به همین ترتیب بر قیمت BTC تأثیر گذاشت. جدیدترین صلیب طلایی در ماه مه 2020 اتفاق افتاد و بیت کوین در نیم سال بعد از زیر 10،000 دلار به بیش از 23،000 دلار رسید.

صرف نظر از این که آیا آنها واقعاً باعث ایجاد این حرکات می شوند ، فرصت ها و خطرات درک شده هنوز هم می توانند بر بازارها تأثیر بگذارند ، حتی اگر فقط در کوتاه مدت باشد. هر دو الگوی با حرکات تیز از هر جهت دنبال می شوند ، که نشانگر واکنش سریع بازار به مسیرهای شاخص ها همزمان است.

مطالعات نشان می دهد که هر دو صلیب می تواند تغییر روند را نشان دهد ، اما بیشتر آنها به عنوان تأیید روندهایی که از قبل در حال حرکت هستند ، مشاهده می شوند. با این وجود ، مهم نیست که پیش بینی های ظالمانه از الگوهای و شاخص ها چقدر به نظر می رسد ، اگر همه معتقد باشند که این کار را انجام می دهند ، هنوز هم می توانند صادق باشند.

trade crypto contracts with up to 100x leverage

آیا صلیب طلایی یک شاخص صعودی است؟

در طی چند دهه تحقیق ، معامله گران و تحلیلگران عقاید متناقض پیرامون مشروعیت طلایی کراس را به عنوان یک شاخص صعودی شکل داده اند. تجربه حکایتی فقط یک دیدگاه را به شما می دهد ، و در حالی که این الگوی مباحث داغ در بین طرفداران و روزهای آن آغاز شده است ، شواهد تجربی نشان می دهد که این یک شاخص کاملاً قابل اعتماد برای عملکرد آینده نیست. با مشاهده عملکرد S& P 500 از سال 1928 ، تحلیلگر دونینیک پیکاردا گزارش داد که تجارت صلیب منجر به سود بیشتر از خرید و برگزاری شد. با این حال ، یک تجزیه و تحلیل مشابه از وال استریت پیک خاطرنشان کرد: بین سالهای 1950 تا 2012 ، صلیب در مقایسه با استراتژی های سنتی نتایج رشد شدیدی را به دست نیاورد. در حقیقت ، کمتر از 35 ٪ از داده های مشاهده شده برای این دوره نشان می دهد که استراتژی صلیب طلایی از اوراق بهادار خرید و نگهدارنده بهتر است. از آنجا که میانگین های متحرک شاخص های عقب مانده هستند ، این همچنین می تواند به دلیل اشتباه سرمایه گذاران در تأیید روند سیگنال روند باشد.

نتیجه

هیچ شاخصی نمی تواند آینده را پیش بینی کند. بیشتر آنها اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد حدس تحصیل کرده را در اختیار ما قرار می دهند ، اما در احکام خود از قطعی دور نیستند. الگوهای و شاخص های نمودار همیشه باید در کنار سایر معیارها خوانده شوند تا تصویری بهتر از وضعیت بازار ارائه شود. ردیابی حرکات قیمت و تجارت پس از آنها یک بازی از دست رفته است. این کار نیازی به مهارت و بینش اساسی اساسی ندارد و شواهدی برای پشتیبانی از نشانگر صلیب طلایی عمدتاً مبهم یا محدود است. در حالی که پول خوبی از حرکات ناگهانی بازار پیرامون این الگوهای وجود دارد ، به احتمال زیاد محصول جانبی سوء استفاده از روانشناسی رفتاری معامله گران که از گله پیروی می کنند.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 68 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 18:56

Zcash یک ارز دیجیتال است که تمام مزایای تراکنش‌های زنجیره بلوکی، به علاوه سطوح امنیتی بالاتر نسبت به سایر ارزهای دیجیتال، سرعت تراکنش سریع‌تر و کارمزد تراکنش‌های کمتر را به کاربران ارائه می‌دهد.

با Zcash می توانید از هر تلفن همراه، رایانه یا کیف پول دیجیتالی پول دریافت، ارسال و استفاده کنید. به این ترتیب، شما در یک دارایی رمزنگاری امن سرمایه گذاری می کنید که از نرم افزار مبتنی بر بلاک چین مشابه بیت کوین استفاده می کند.

بهترین مزیت این سیستم این است که تراکنش ها به صورت عمومی و غیرمتمرکز نظارت و مدیریت می شوند و به کاربران این امکان را می دهند که واقعاً صاحب پول خود شوند.

چگونه ZCash (ZEC) بخریم؟

این ارز دیجیتال در سال 2016 راه اندازی شد و توسط شرکت Zerocoin Electric Coin، همچنین به عنوان Zcash Company شناخته می شود، شرکتی به سرپرستی Zooko Wilcox-O'Hear و رمزنگار Matthew D. Green، که از ابتدا بر روی ایجاد یک وسیله پرداخت بر اساس تمرکز داشت. یک بلاک چین عمومی با گزینه های خاص حریم خصوصی.

قبل از درک نحوه خرید ZCash، باید یک پلت فرم کارگزاری یا کارگزار اختصاصی داشته باشید. اینها شرکت هایی هستند که به عنوان واسطه برای خرید و فروش دارایی های فهرست شده در بورس عمل می کنند و می توانید با آنها CFD های ZCash را از مبالغ پایین شروع کنید و از گزینه های اهرمی ارائه شده توسط پلتفرم استفاده کنید.

کارگزاران زیادی در وب وجود دارند که می توانید ابزارهای مالی مختلف و روش های سرمایه گذاری را در آنها بیابید. برخی از آنها گزینه های خوبی برای افزایش سودآوری هر سفارش و در نتیجه افزایش سود شما با هر حرکت ارائه می دهند.

هنگامی که یک کارگزار را انتخاب کردید، باید مراحل ثبت نام را طی کنید تا شروع به استفاده از پلتفرم کنید و با هر یک از دارایی های ارائه شده در وب سایت آنها سرمایه گذاری کنید. به این ترتیب می توانید دارایی های مختلف را خریداری و بفروشید و به طور منظم سرمایه گذاری، سرمایه و عملکرد خود را در یک مکان زیر نظر بگیرید.

How to buy ZCash (ZEC)?

چگونه ZCash (ZEC) بخریم؟

چگونه در ZCash (ZEC) سرمایه گذاری کنیم؟

برای توضیح نحوه سرمایه‌گذاری در ZCash، به خاطر داشته باشید که این سرمایه‌گذاری‌ها نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری میان‌مدت و کوتاه‌مدت خوبی است و از آنجایی که این نوع دارایی تاریخچه طولانی قابل مطالعه ندارد، باید به الگوهای نمودار آن توجه زیادی داشته باشید. یک استراتژی مدیریت ریسک خوب برای محافظت از سرمایه خود در صورتی که تحت تأثیر نوسانات قیمت باشد، داشته باشید.

دو راه برای سرمایه گذاری در ZCash در هنگ کنگ وجود دارد. شما می توانید ارزهای دیجیتال را از طریق یک صرافی خریداری کنید یا آنها را از طریق قراردادها با تفاوت معامله کنید:

  • خرید ZCASH: برای به دست آوردن این دارایی باید به یک بستر مبادله ای که ZEC را ارائه می دهد دسترسی پیدا کنید و مبلغ کل برای خرید هر واحد را داشته باشید ، یعنی اگر قیمت فعلی ZCASH 94. 93 دلار باشد ، باید این مبلغ را برای دستیابی به یک سکه یا در غیر این صورت داشته باشید.، سرمایه خود را برای نشانه های ZEC مبادله کنید. در این حالت ، سرمایه گذاران پس از خرید محصول از حرکت قیمت رو به بالا بهره مند می شوند. اگر از طرف دیگر ، قیمت دارایی کاهش یابد ، سرمایه گذاران ضرر سرمایه را متحمل می شوند.
  • معاملات ZCASH برای اختلاف: با خرید و فروش CFDS ، می توانید از حرکات قیمت رو به بالا و رو به پایین دارایی سود ببرید. به این ترتیب ، سود شما به ورودی ها و خروج های بازار به موقع بستگی دارد ، یعنی خرید وقتی قیمت ها شروع به افزایش می کنند و هنگام شروع سقوط ، فروش می کنند. برای خرید یا فروش ZEC CFDS ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک کارگزار معتبر و مقادیر کم سرمایه برای شروع تجارت است.

با سرمایه گذاری در ZCASH CFDS می توانید با سودآوری از حرکات قیمت این دارایی ، از فرصت های سرمایه گذاری کوتاه و میان مدت خوب استفاده کنید.

How to invest in ZCash?

چگونه می توان در ZCASH سرمایه گذاری کرد؟

بستر معاملاتی ZCASH (ZEC)

در اینترنت می توانید تعداد زیادی وب سایت و سیستم عامل های تجارت آنلاین را پیدا کنید که گزینه های متنوعی را برای سرمایه گذاری در ZCASH CFDS و سایر محصولات ارائه می دهند. توصیه می کنیم هنگام انتخاب بستر برای سرمایه گذاری در پول خود ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. مجوزها و آیین نامه هایی که تحت آن سکو اداره می شود. فقط از آن دسته از سیستم عامل هایی که دارای مجوز ، تنظیم و نظارت توسط نهادها و دولت های قابل اعتماد هستند استفاده کنید و از آنهایی که از پناهگاه های مالیاتی کار می کنند جلوگیری کنید.
  2. حداقل مبلغ تعیین شده توسط سایت ها باید متناسب با سرمایه و اهداف سرمایه گذاری شما باشد.
  3. روش های سپرده و برداشت باید متناسب با نیازهای شما باشد و با مواردی که قصد استفاده از آنها را دارید مطابقت داشته باشد.
  4. ابزارهای مالی از پلتفرم به سیستم عامل متفاوت است. برای خرید یا فروش CFD های ZCASH ، باید مخفف "ZEC" را در بین گزینه های موجود در دسته دارایی های رمزنگاری یا ارزهای رمزنگاری شده در کارگزار مورد نظر خود قرار دهید. در آنجا ، می توانید وضعیت فعلی محصول را رعایت کنید ، نمودارهای فعلی را در دست داشته باشید ، تجزیه و تحلیل فنی از دارایی را انجام داده و سرمایه گذاری خود را پیگیری کنید.
  5. گزینه های اهرم موجود در این سکو می تواند یک تخته سنگ مناسب برای شروع سرمایه گذاری در ZCASH باشد. مهم است که با دقت مطالعه حرکات آنها را به منظور استفاده از آنها به نفع خود و کسب درآمد با این ابزار انجام دهید.

Investment platform

بستر سرمایه گذاری

چگونه می توان سرمایه گذاری در ZCASH (ZEC) را شروع کرد؟

برای سرمایه گذاری در ZCASH ، باید:

  1. موقعیت خود را هم در بازارهای مالی و هم با توجه به سایر ارزهای رمزنگاری شده یا پروژه های مشابه درک کنید.
  2. درصدی از سرمایه خود را برای سرمایه گذاری در این محصول ایجاد کنید.
  3. به طور مداوم نمودارهای ZEC را تجزیه و تحلیل کنید ، قله های تاریخی آن را مشخص کنید و روند فعلی قیمت آن را بدانید.
  4. یک کارگزار قابل اعتماد را انتخاب کنید ، با یک رابط سازگار با نیازهای خود ، ثبت نام ، واریز و شروع تجارت.
  5. نظارت فعال و مداوم از سرمایه گذاری خود را حفظ کنید.
  6. به طور مرتب تجزیه و تحلیل فنی و اساسی خود را به روز کنید.
  7. از تغییر در سیستم blockchain اعلام شده توسط شرکت ZCASH آگاه باشید.
  8. از شهرت و تصویر عمومی شرکت مسئول این دارایی آگاه باشید.

ZCash trading conditions

شرایط تجارت ZCASH

چگونه ثبت نام کنیم؟

این یک گام اجباری برای شروع تجارت با هر کارگزار تنظیم شده مناسب است. همه سیستم عامل ها به اطلاعات ورود به سیستم یکسان احتیاج ندارند ، اما تمایل دارند در مورد اطلاعات شخصی اساسی از جمله نام ، نام خانوادگی و آدرس ایمیل شما توافق کنند.

مراحل اساسی برای پیوستن به این سیستم عامل ها عبارتند از:

  1. به وب سایت پلتفرم دسترسی پیدا کنید ، به دنبال دکمه "Register" باشید ، روی آن کلیک کنید و فرم پاپ آپ را با داده های درخواست شده پر کنید. سپس برای محافظت از دسترسی به حساب خود باید یک رمز عبور ایجاد کنید.
  2. آدرس ایمیل خود را وارد کنید (همان موردی که برای ثبت نام استفاده کرده اید) و به دنبال پیام تأیید ارسال شده توسط سیستم عامل هستید. برای ورود به سیستم روی پیوندی که شما را به صفحه اصلی هدایت می کند ، کلیک کنید.
  3. پس از اتمام این فرآیند ، برای کشف کارکردها و ابزارهای آن ، ابزارهای مالی ارائه شده و اطلاعات مربوط به هر محصول ، به کارگزار دسترسی کامل خواهید داشت.
  4. همانطور که ترجیح می دهید می توانید تجارت را از نسخه ی نمایشی و واقعی خود شروع کنید.

How to register?

چگونه ثبت نام کنیم؟

چگونه یک حساب نسخه ی نمایشی باز کنیم؟

حساب تمرین پس از اتمام ثبت نام شما به صورت خودکار ایجاد می شود. شما می توانید با ورود به سیستم به آن دسترسی پیدا کنید و از آن برای تجارت با پول های ساختگی استفاده کنید در حالی که استراتژی های مناسب را برای تکثیر سرمایه خود تدوین می کنید ، ضمن اینکه از قرار دادن پول خود در معرض خطر هستید.

چگونه یک حساب واقعی باز کنیم؟

مانند حساب نسخه ی نمایشی ، هنگامی که روند ثبت نام را با کارگزار تکمیل می کنید ، یک حساب واقعی به طور خودکار ایجاد می شود. حساب نسخه ی نمایشی برای استفاده از واریز پول واقعی و شروع به تولید سود سهام خوب نیاز دارد. ما به شدت استفاده طولانی از حساب های نسخه ی نمایشی را برای ایجاد استراتژی های تجاری کاربردی و موفق توصیه می کنیم.

How to create an account?

چطور یک حساب کاربری ایجاد کنیم؟

چگونه می توان واریز را تأمین کرد؟

برای شروع استفاده از حساب واقعی خود ، سپرده لازم است. برای مؤثر بودن آن ، مناسب ترین روش پرداخت را برای نیازهای خود انتخاب کنید. متداول ترین روش های پرداخت در سیستم عامل های معاملاتی معمولاً شامل نقل و انتقالات بانکی ، هزینه کارت اعتباری و در برخی موارد ارزهای رمزنگاری شده است.

حداقل مبلغ سپرده و همچنین روش های پرداخت پذیرفته شده و هزینه های پرداخت شده ، از پلتفرم به سیستم عامل متفاوت است.

حداقل مبلغ سپرده

حداقل مبلغ سپرده کمترین مبلغ پرداختی است که توسط کارگزاران برای استفاده از حساب واقعی پذیرفته شده است. این مطابق با سیاست های هر شرکت متفاوت است و توصیه می شود قبل از اقدام به ثبت نام ، خود را با آنها آشنا کنید.

سیستم عامل هایی وجود دارد که به اندازه 20 دلار برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه امکان پذیر است و به معامله گران با تجربه کمتر امکان دسترسی به بازار را بدون سرمایه زیادی می دهد.

How to deposit money?

چگونه پول را واریز کنیم؟

چگونه پول را پس بگیریم؟

به طور کلی ، روش های سپرده همان روش هایی است که برای برداشت استفاده می شود. با این حال ، برخی از سیستم عامل ها نیاز به برداشت دارند که از طریق همان وسیله ای که برای واریز استفاده می شود انجام می شود. به عبارت دیگر ، همان حساب یا کارت برای واریز و برداشت وجوه.

امنیت سرمایه گذاری ZCASH (ZEC)

ZCASH خرید و فروش سرمایه گذاری راهی عالی برای کسب درآمد در میان میان مدت تا کوتاه مدت است. با این حال ، موفقیت سرمایه گذاری شما به تجزیه و تحلیل و ورود به موقع بازار و خروج از بازار بستگی دارد.

Information about ZCash

اطلاعات مربوط به zcash

سرمایه گذاری در ZCASH (ZEC) چقدر ایمن است؟

خرید ZEC یک سرمایه گذاری سودآور محسوب می شود ، زیرا این یک جایگزین مناسب برای حفظ و سرمایه گذاری سرمایه در مواجهه با کاهش مداوم است.

آیا سرمایه گذاری در ZCASH آنلاین بی خطر است؟

با استفاده از یک بستر قابل اعتماد ، به طور مداوم مطالعه فرصت ها و حرکات قیمت آن ، امنیت سرمایه گذاری شما و بازده مثبت را به نفع شما تضمین می کند.

چگونه با خیال راحت ZCASH را بصورت آنلاین تجارت کنیم؟

مطالعه به خوبی در ورودی های بازار خود ، توجه به اخبار مربوط به این دارایی و جلوگیری از دور شدن از لحظه های عدم اطمینان ، باعث می شود هر عملیات ، یک سرمایه گذاری آنلاین ایمن باشد.

آیا می توانید zcash بخرید؟

امروزه با کمی سرمایه و دسترسی به اینترنت می توانید این یا رمزنگاری های دیگر را از راحتی خانه خود خریداری کنید.

آیا Zcash خرید خوبی است؟

خرید ZCash نه تنها از دارایی های شما ، بلکه داده های شما ، هویت و حریم شخصی شما در هر معامله نیز محافظت می کند.

آیا Zcash سرمایه گذاری طولانی مدت خوبی است؟

در حالی که حرکات بازار Cryptoasset نامشخص است ، تحلیلگران پیشرو ZEC را یک سرمایه گذاری طولانی مدت خوب می دانند.

از کجا می توانم zcash بخرم؟

شما می توانید ZEC را در هر مبادله خریداری کنید یا ZEC CFD را از کارگزار معتبر خود خریداری کنید.

چگونه می توانم ZCASH را با کارت اعتباری خریداری کنم؟

بسیاری از کارگزاران اجازه سپرده توسط کارت اعتباری را می دهند. با ثبت نام در کارگزار معتبر خود می توانید خرید CFD را روی این دارایی شروع کنید.

چگونه می توان Zcash را در هنگ کنگ خریداری کرد؟

با دسترسی به هر کارگزار یا مبادله قابل اعتماد که تجارت این دارایی را ارائه می دهد ، می توانید ZCash را در هنگ کنگ خریداری کنید.

چه اتفاقی برای Zcash (ZEC) افتاد؟

قیمت ZCash به دلیل اطمینان که در کاربران خود ایجاد می کند ، به تدریج افزایش می یابد.

چرا Zcash (ZEC) سقوط کرد؟

با توجه به عرضه و تقاضای دارایی ، با گذشت زمان در قیمت نوسان می کند و باعث افزایش و سقوط آن در طول روز می شود.

چرا Zcash (ZEC) افزایش یافت؟

با توجه به پروژه های آینده ارائه شده توسط شرکت که دارایی را ایجاد کرده است ، که نوید همکاری با اتریوم ، فناوری تبادل جدید و افزایش قابل توجه در قابلیت استفاده از محصول را می دهد.< Span> شما می توانید ZEC را در هر مبادله خریداری کنید یا ZEC CFD را از کارگزار معتبر خود خریداری کنید.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 62 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 18:45

سیستم طبقه بندی ملی اشخاص معاف (NTEE) توسط IRS و NCC برای طبقه بندی سازمان های غیرانتفاعی استفاده می شود. همچنین توسط مرکز بنیاد برای طبقه بندی کمک های مالی و دریافت کنندگان کمک هزینه (به طور معمول غیرانتفاعی یا دولت) استفاده می شود. NCCS و IRS از سیستم NTEE-CC استفاده می کنند ، که در زیر شرح داده شده است ، در حالی که مرکز بنیاد از نسخه کمی متفاوت با کدهای بیشتر استفاده می کند ، و همچنین کدهای "جمعیت/ذینفع" برای نشان دادن نوع جمعیت ارائه شده و کدهای "فرآیند" برای نشان دادنوابستگی مذهبی یا دولتی.

تاریخ

NTEE اصلی توسط NCCS در دهه 1980 با همکاری سازمان های مهم غیرانتفاعی ساخته شده است. به گفته روسی D. سوماریولا ، یکی از توسعه دهندگان اصلی سیستم ، استفاده از چنین سیستمی:

  • جمع آوری ، جدول بندی ، ارائه و تجزیه و تحلیل داده ها توسط انواع سازمان ها و فعالیت های آنها را تسهیل می کند
  • یکنواختی و مقایسه در ارائه داده های آماری و سایر داده های جمع آوری شده توسط آژانس های مختلف دولتی و خصوصی را ارتقا می بخشد
  • اطلاعات با کیفیت بهتر را به عنوان پایه ای برای بحث در مورد سیاست های عمومی و تصمیم گیری برای بخش غیرانتفاعی و جامعه ارائه می دهد

در اواسط دهه 1990 ، IRS تصمیم گرفت طبقه بندی سازمان های جدید را با استفاده از سیستم NTEE آغاز کند."متخصصان تعیین کننده IRS"-افرادی که تصمیم می گیرند که آیا یک سازمان واجد شرایط دریافت وضعیت معافیت مالیاتی فدرال است یا خیر-سازمان ها را بر اساس داده های توصیفی در برنامه های سازمانها برای شناخت وضعیت معافیت مالیاتی طبقه بندی می کنند (فرم های 1023و 1024). آنها قبل از شروع ، از نسخه ساده ای از NTEE خواستند تا طبقه بندی را سهولت دهند و تناسب بهتری در سیستم طبقه بندی صنعت آمریکای شمالی (NAIC) فراهم کنند ، سیستم جدید طبقه بندی اقتصادی دولت فدرال که جایگزین کدهای طبقه بندی استاندارد صنعتی (SIC) در سال 1999 شدبشر

طبقه بندی ملی نهادهای معاف - کدهای اصلی (NTE E-CC) برای برآورده کردن این نیاز ایجاد شده است. NTEE-CC که توسط تیمی از متخصصان طراحی شده است ، تقریباً دو سوم یا حدود 400 نفر از 645 دسته در NTEE اصلی را شامل می شود. گرچه اکثر تفاوت در NTEE-CC نتیجه فروپاشی کدهای کمتر استفاده شده است ، اما پیشرفت ها نیز گنجانده شده است. NTEE-CC با سهولت در استفاده و منطق سلسله مراتبی سازگار ، به عنوان بهترین ابزار برای تعیین وضعیت معافیت مالیاتی ، پیوند NAICS و طبقه بندی سازمانی غیرانتفاعی عمل می کند.

بر خلاف سیستم از مرکز بنیاد ، سیستم NTEE-CC به اصطلاح کدهای مشترک را که به شخصیت چهارم NTEE اجازه می دهد نشان دهد که آیا یک سازمان در درجه اول به هر یک از ده ها یا موارد غیر از خدمات مستقیم خدمت می کند ، حذف کرد. این دسته ها عبارتند از: اتحاد ، وکالت ، مدیریت و کمک های فنی ، تحقیق ، تجزیه و تحلیل سیاست ، جمع آوری کمک های مالی و سایر انواع پشتیبانی از سایر سازمان های غیرانتفاعی.

در همان زمان ، سیستم NTEE-CC مقوله های 3 کاراکتر را اضافه کرد-همه در محدوده 01-19 در هر گروه اصلی (به عنوان مثال ، A01 ، B01 ، A19 ، B19 و غیره)-برای سازمان هایی که این تخصص ها را برآورده می کنندکارکرد. دفترچه راهنمای NTEE ، موجود در زیر ابزارهای طبقه بندی ، این تغییرات را به طور کامل توضیح می دهد.

ساختار NTEE-CC

سیستم طبقه بندی NTEE-CC جهان سازمانهای غیرانتفاعی را به 26 گروه اصلی زیر 10 گروه گسترده به شرح زیر تقسیم می کند:

گروه اصلی

I. هنر ، فرهنگ و علوم انسانی - A II. آموزش - B III. محیط و حیوانات - C ، D IV. Health - E ، F ، G ، H V. خدمات انسانی - I ، J ، K ، L ، M ، N ، O ، P VI. بین المللی ، امور خارجه - Q VII. عمومی ، سود اجتماعی - R ، S ، T ، U ، V ، W VIII. مرتبط با دین - x ix. سود متقابل/عضویت - Y X. ناشناخته ، غیر طبقه بندی شده - Z

در گروه های اصلی ، سازمانها با توجه به تقسیمات منطقی (کدهای سطح Decile) و زیرمجموعه ها (کدهای سطح سانتیگراد) تجزیه می شوند. سازمانهایی که در کل یا بیشتر 26 گروه اصلی وجود دارند ، به طور جداگانه تحت درمان قرار می گیرند و به آنچه به عنوان "کدهای مشترک" شناخته می شود ، داده می شود.

گروه های اصلی (رقم 1) - الفبایی

کدهای Decile (رقم 2) - عددی

کدهای سانتیل (رقم 3) - معمولاً عددی اما اگر تعداد دسته ها از 10 فراتر رود ، چند حرف استفاده می شود.

کدهای مشترک (رقم 2-4) عددی

گروه های اصلیگروه های اصلی نمایانگر زیرمجموعه های گسترده ای از جمله بهداشت ، آموزش و توسعه جوانان جهان سازمان خیریه جهان هستند. برای توضیحات ، به بخش تعاریف مراجعه کنید.

کدهای Decile. کدهای Decile سازمان ها را در گروه های اصلی توسط مناطق فعالیت خاص ، مانند آموزش عالی در گروه اصلی آموزش ، تقسیم می کند. برای لیست کامل کدهای Decile ، بخش تعاریف را مشاهده کنید.

کدهای سانتیل. کدهای سانتیل سازمانها را در کدهای Decile به انواع خاصی از سازمان ها تقسیم می کند. به عنوان مثال ، دانشکده های جوان ، دانشکده های کارشناسی و دانشگاه ها دارای کدهای سانتیگراد جداگانه در آموزش عالی هستند (B40). برای لیست کامل به بخش تعاریف مراجعه کنید.

کدهای مشترککدهای مشترک نشانگر فعالیت های سازمانهایی مانند تحقیق ، جمع آوری کمک های مالی و کمک های فنی است که برای همه گروه های اصلی مشترک است. هفت کد رایج مورد استفاده عبارتند از:

01 سازمان های اتحاد/وکالت 02 مدیریت و کمک فنی 03 انجمن های حرفه ای/انجمن ها 05 موسسه تحقیقاتی و/یا تجزیه و تحلیل سیاست های عمومی 11 پشتیبانی پولی - یک سازمان واحد 12 پشتیبانی پولی - سازمان های متعدد 19 پشتیبانی غیرنه ای در جای دیگر طبقه بندی نشده است (N. E. C.)

کدهای مشترک با کدهای دیگر در آن رقم چهارم و پنجم متفاوت است. این رقم های اختیاری ، که در چارچوب کد مشترک استفاده می شود ، نوعی سازمان در گروهی از سازمان ها را نشان می دهد. به عنوان مثال ، B114 تحت حمایت پولی B11 ، جمع آوری کمک های مالی کالج و دانشگاه را تعیین می کند."4" از سطح Decile ، موسسات آموزش عالی B40 انتخاب شد. در مقابل ، باشگاه های تقویت کننده دبیرستان به عنوان B112 طبقه بندی می شوند (پشتیبانی پولی B11؟ سازمان مجرد به علاوه B20 ابتدایی ، آموزش متوسطه ، K-12.)

نمونه دیگر برنامه نویسی ، طبقه بندی معاف از مالیات "بیمارستان سنت کریستوفر" به عنوان E22 است. گروه اصلی E برای سلامتی است و کدهای Decile و Centile (22) یک بیمارستان عمومی را تعیین می کنند. یک جامعه حرفه ای به نام "جامعه آموخته عکاسان چشم انداز" به یک کد NTEE-CC از A034 داده می شود. گروه اصلی A برای هنر است ، کد مشترک 03 سازمان را به عنوان یک جامعه حرفه ای معرفی می کند و رقم چهارم (4) نشانگر سازمان های هنرهای تجسمی است.

سازمانی که بودجه خود را برای یک سازمان خاص مانند یک بیمارستان واحد ("دوستان بیمارستان سنت کریستوفر") دریافت می کند ، کد E112 را دریافت می کند. سازمانی که برای چندین بیمارستان ("دوستان بیمارستانهای ممفیس") بودجه دریافت می کند ، کد E122 را دریافت می کند.

هنگامی که یک رمزگذار دسته اصلی گروه مناسب را برای یک سازمان می شناسد اما از تعیین Decile یا Centile مطمئن نیست ، باید کدهای Decile و Centile 99 اختصاص یابد.

بهترین بروکر فارکس...
ما را در سایت بهترین بروکر فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : داریوش اسدزاده بازدید : 50 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 18:29